Kljub velikim ni nihanjen prodaje posameznih znamk, se vrstni red na vrhu spreminja zelo redko. Ko gre za prodajo posameznih modelov, je volkswagen golf tudi lani, že sedmo leto zapored, močno premagal druge tekmece. V Evropi je našel 240.020 kupcev, sicer 6,2 odstotka manj kot leta 2013, a še vedno skoraj 69 tisoč več kot drugouvrščena ford fiesta, 76 tisoč več kot volkswagen polo in 90 tisoč več kot opel corsa. Četverica najbolje prodajanih je lani sicer dosegla skromnejšo prodajo kot predlani, med desetimi najbolje prodajanimi znamkami v Evropi pa sta za 4,5 oziroma 4,9 odstotka zrasla le Audi in Mercedes-Benz.
Renault clio je v svetu sicer našel prek 378 tisoč kupcev, na prvem mestu znotraj skupine Renault pa ga je lani prehitel duster, ki na različnih trgih nastopa pod blagovnima znamkama Renault in Dacia.
Na slovenskem trgu se je golf približal vrhu, a ga vseeno ni dosegel. Sodeč po prvih registracijah novih osebnih avtomobilov, ki so edino uradno merilo za prodajo, je vrh ponovno dosegel renault clio s 3.598 vozili. sledijo mu volkswagen golf s 3.461, volkswagen polo s 2.466 in škoda octavia s 2.107 vozili.