Avto

Hyundai si z drznim i20 širi krog kupcev

Hyundai z atraktivnim in modernim i20 naznanja novo oblikovno linijo svojih modelov, s 23. januarjem pa se od 10.770 evrov ponuja kot resen tekmec cliu, polu, fiesti, corsi, fabiji,...

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

21.01.2015 05:30
Čas branja: 4 min

IMG-7518.1421777081.jpg.n.960px.jpg

Oblika in prepoznavni elementi znamke sta pri avtomobilih vsaj toliko pomembna, kot so velikost, funkcionalnost, vozne zmogljivosti in lastnosti, varnost ter seveda cena. Avtomobilski proizvajalci si tako na vsakih nekaj let izberejo model, ki je znanilec neke povsem nove oblikovne linije. Pri tem še zdaleč ni nujno, da gre za največji hišni model, kar tokrat dokazuje Hyundai.

IMG-7543.1421776705.jpg.c.960px.jpg

Drugi najmanjši model i20 je čistokrvni evropski avto in predhodnik vseh novosti, ki jih bodo pri Hyundaiju pod taktirko priznanega oblikovalca Petra Schreyerja pokazali v prihodnosti - seveda tudi pri prenovljenem modelu i30 in večjih hišnih modelih. Kot smo se lahko prepričali ob slovenski predstavitvi tretje generacije i20, bodo Korejci v bodoče že na prvi pogled precej drugačni od dosedanjih, z njim pa so storili korak naprej.

IMG-7525.1421776771.jpg.s.960px.jpg

Hyundaije bodo tako v bodoče krasili eleganca, moderne in dinamične linije ter čut za podrobnosti, k čemu prispeva tudi učinek "lebdeče strehe". K večji prepoznavnosti Hyundaija v prihodnje bodo namreč pripomogli optično zakriti srednji stebrički - ti ne bodo več v barvi karoserije (na voljo jih je devet, siva je osnovna, druge za doplačilo), ampak v barvi bočnih stekel, kar streho optično loči od karoserije. Za njegov razred edinstvena je tudi pomična panoramska sončna streha, ki veča udobje in daje občutek prostornosti.

IMG-7522.1421776317.jpg.s.960px.jpg

IMG-7550.1421776959.jpg.s.960px.jpg

Hyundai i20 nove generacije je bil zasnovan in razvit v Evropi, izdelujejo pa ga v Turčiji. Pečat mu dajejo tri ključne značilnosti, ki poudarjajo Hyundaijevo naklonjenost evropskemu potrošniku: velika prostornost, številne visoko-tehnološke funkcije in tehnične rešitve za povečanje udobja ter estetski zunanji in notranji dizajn.

IMG-7521.1421777378.jpg.c.960px.jpg

Da, tudi Korejci skušajo vse bolj igrati na čustva kupcev in jih privabiti s privlačnim avtomobilom. Novinec je na višjem nivoju opremljen z LED dnevnimi lučmi, široka heksagonalna prednja maska naj bi ga optično povečala, zadek pa je nekoliko bolj resen in eleganten, v dražjih paketih so tukaj tudi LED luči. Ob tem i20 krasi tudi sila ugodna aerodinamika, količnik zračnega upora namreč znaša 0,30, kar je ugodneje od razrednega povprečja.

IMG-7552.1421776432.jpg.c.960px.jpg

Hyundai i20 sicer nastopa v razredu manjših družinskih vozil, kjer je boj za kupca - sploh pri nas - izjemno hud. Pri Slovencih je daleč najbolj priljubljen Renault clio, sledita Volkswagen polo in Opel corsa, tu so še Peugeot 208, Ford fiesta, Škoda fabia, Citroen C3 in Dacia sandero. Hyundai i20 si je lani omislilo 415 Slovencev.

IMG-7576.1421777442.jpg.s.960px.jpg

IMG-7571.1421777814.jpg.c.960px.jpg

Druga generacija modela i20 (prej je slišal na ime getz, prva pa je k Hyundaiju pritegnila ogromno novih kupcev) je v dolžino glede na predhodnika pridobila štiri centimetre in se raztegnila na 403,5 cm, za bolj dinamičen videz so jo znižali za 16 milimetrov na 147,4 cm. Novi i20 je sicer do trikrat čvrsteje zgrajen na povsem novi platformi s 45 milimetrov daljšo medosno razdaljo (zdaj 257 cm), ob tem je za 24 milimetrov širši in čez ramena meri 173,4 cm.

IMG-7560.1421777510.jpg.c.960px.jpg

Zunanji prirastek petvratne kombilimuzine (pozneje pride še trivratna) se pozna v notranjosti, ki prinaša dovolj prostora za pet potnikov in njihovo prtljago (prtljažnik je zrasel za 31 litrov na 326 litrov - 1.042 s podrto klopjo). Po izračunih Korejcev tako i20 ponuja največ prostora za kolena potnikov spredaj in zadaj ter se ponaša z enim večjim prtljažnikom v razredu.

i20-Interior-Topview.1421775550.jpg.s.960px.jpg

Ključni cilj novega modela je z atraktivno obliko, prestižno notranjostjo in naprednimi tehnologijami model i20 približati novim, mlajšim kupcem, ohraniti obstoječe ter nadaljevati trend spreminjanja percepcije Hyundaija. Od leta 2008 so v Evropi prodali 400.000 vozil i20, z novo generacijo je cilj prodaja 100 tisoč vozil letno. Tudi pri nas je bil i20 uspešnica, od lansiranja do danes so jih prodali 2.600, nova generacija naj bi letno našla 600 kupcev. Za večji uspeh si je uvoznik izpogajal popust v višini 1.200 evrov, cene se gibljejo od 10.770 do 15.830 evrov.

i20-009.1421775076.jpg.s.960px.jpg

V notranjosti lahko pričakujemo štiri barvne kombinacije, kar naj bi pozitivno vplivalo na vzdušje in počutje potnikov, ergonomija je na visoki ravni in človek mimogrede dobi vtis, da sedi v avtu iz višjega razreda. Tudi kakovost materialov je zgledna, plastika na otip mehkejša in lepo obdelana, za doplačilo 600 evrov je na voljo tudi kvalitetno usnje.

i20-Interior-dashboard-NAVI.1421775155.jpg.c.960px.jpg

Opreme so štiri (Life, Comfort, Style in Premium), osnovna oprema prinaša pritrdišče za pametni mobilnik, ki nam lahko služi tudi kot navigacijska naprava, v dražjih paketih pa je na voljo tudi navigacijski sistem s sedempalčnim zaslonom. Na njem bo pri parkiranju v pomoč tudi slika vzvratne kamere, avtomobil pa je serijsko opremljen s šestimi zračnimi blazinami in nadzorom nad talkom v gumah, v razred prinaša opozorilnik pri nenamernem zapuščanju prometnega pasu, tu je še pomočnik pri speljevanju v klanec.

i20-011.1421775326.jpg.c.960px.jpg

Hyundai i10 bo sprva opremljen s petimi preizkušenimi motorji, tremi bencinskimi različicami in dvema turbodizelskima. Na novo razvit je 1,4-litrski bencinar s 75 kilovati (100 KM), na voljo je tudi s samodejnim menjalnikom, soliden 1,25-litrski bencinar pa je na voljo v dveh različicah.

IMG-7581.1421776647.jpg.c.960px.jpg

Šibkejši zmore 55 kilovatov (75 KM), močnejši 62 kilovatov (84 KM), sredi leta pa naj bi se jim priključil še trivaljni turbobencinar s 74 (100 KM) oziroma 88 kilovati (120 KM). S tremi valji je že opremljen šibkejši 1,1-litrski dizel s 55 kilovati (75 KM), močnejši 1,4-litrski zmore 66 kilovatov (90 KM), oba sta glede na predhodnika nekoliko dodelana in predvsem tišja.

i20-Dashboard-Detail-startbutton.1421777881.jpg.c.960px.jpg

Tako motorno opremljen Hyundai i20 bo z mesta do stotice pospeševal od 11,6 (1.4 100) do 16 sekund (1.1 CRDI 75), pri slednjem bo merilnik hitrosti pokazal največ 159 km/h, pri najzmogljivejšem bencinarju pa 184 km/h. Povprečna poraba se suka od 3,3-4,0 pri trivaljnem dizlu do 5,3-5,5 litra na sto prevoženih kilometrov pri 1,4-litrskem bencinarju. Korejci so ob tem tudi dodelali vzmetenje za boljšo stabilnost, vozno dinamiko in udobje.

IMG-7540.1421777681.jpg.c.960px.jpg

Prvi vtisi in občutki

Med slovensko predstavitvijo smo na kratko preizkusili najbolj prodajani model 1.25 s 84 "konji", za katerega se bo večinoma odločilo približno 45 odstotkov kupcev (45 odstotkov naj bi jih poseglo po 1,4-litrski različici, 10 odstotkov po dizlih). Voznik se znajde v sodobnem in sila prijetnem okolju, ki bi ga tudi po kvaliteti vgrajenih materialov in izdelave zlahka pripisali precej dražjim vozilom. Hyundai je tudi na tem področju storil še en korak naprej.

IMG-7528.1421776882.jpg.c.960px.jpg

Avto je ob tem dobro uglašen za evropske ceste, k čemu pripomore odzivno in natančno podvozje, tipično evropsko obnašanje vozila v vožnji pa zagotavlja tudi odziven, hiter in natančen krmilni sistem, ki se še posebej izkaže v mestni vožnji (2,7 obrata od ene do druge skrajne točke), avto pa je moč polkrožno obrniti na ugodnih 10,2 metra.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Hyundai i20 v bitko s tekmeci brez dizlov
Avto
AvtoMatej Kačič Hyundai i20 v bitko s tekmeci brez dizlov

S korenito prenovo modela i20 so se Korejci znebili dizlov, dodali pa mu 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik, zmogljivejši turbo motor ter zvrhano mero pameti.

FINANCE
Avto
Hyundai z i30 fastbackom na novo odkriva preteklost
Avto
AvtoMiloš Milač Hyundai z i30 fastbackom na novo odkriva preteklost

Najbolj skladen hyundai i30 za dodatnega tisočaka ponuja všečen zadek, večji prtljažnik in bolj dinamične vozne lastnosti. Zabava se začne pri 16 tisočakih in 120 turbobencinskih konjih

FINANCE
Avto
Spopad 13 malih avtomobilov v velikem primerjalnem testu
Avto
AvtoMiloš Milač Spopad 13 malih avtomobilov v velikem primerjalnem testu 6

Veliki test PRIMA malčkov razreda B opozarja, kako dober je v resnici prodajni prvak renault clio, da cena ne pomeni nič, dokler ne preveriš opreme, in da japoncev iz ozadja še zdaleč ne gre spregledati

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?
Avto
AvtoUroš Božin V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?

Zadržan nastop evropskih proizvajalcev so dopolnili trojica iz Detroita in japonski proizvajalci

FINANCE
Avto
Hyundai predstavil električni SUV z dosegom skoraj 500 kilometrov
Avto
AvtoMiloš Milač Hyundai predstavil električni SUV z dosegom skoraj 500 kilometrov 7

Zmogljivejša različica kone electric ima 150 kilovatov, do stotice pospeši v 7,6 sekunde, zmore 167 kilometrov na uro največje hitrosti, ponuja 395 newtonmetrov navora, motor pa se napaja iz 64-kilovatne baterije. Doseg med polnjenji je kar 470 kilometrov.

FINANCE
Avto
Hyundaijeva dostopna eko ponudba je popolna
Avto
AvtoMiloš Milač Hyundaijeva dostopna eko ponudba je popolna 2

Hyundai ioniq PHEV je najdostopnejši priključni hibrid na našem trgu, pa vseeno nikakor ni skromen. Za 24.500 evrov ponuja prostor, bogato opremo, učinkovit stroj s 107 kilovati in 63 kilometrov električnega dosega

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)