Avto

Samozavesten nastop gosposkega leva

Pravijo, da je prvi vtis zelo pomemben in da si ga ustvarimo že po nekaj sekundah. Osveženi Peugeot 508 jih je dobro izkoristil in očaral z eleganco, pozitiven vtis pa dopolnil z odličnim motorjem ter bogato opremo

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

19.01.2015 06:00
Čas branja: 4 min

peugeot-508.1421611043.jpg.s.960px.jpg

V razredu družinskih in poslovnih limuzin tipično vlada gneča, konkurenca pa je močna kot že dolgo ne. V zadnjem letu so posamezni proizvajalci namreč pokazali nove adute (Ford mondeo, Mazda 6, Volkswagen passat), dopolnili ponudbo (Citroen C5 crosstourer) ali pa jo osvežili (Opel insignia, Škoda superb). Po treh letih in uspešnem lovu (370 tisoč primerkov) si je za nove uspehe nabrusil kremplje in uredil grivo tudi gosposki lev.

IMG-3208.1421624316.jpg.s.960px.jpg

V Sloveniji je v srednjem razredu najbolj priljubljen Volkswagen passat, lani so registrirali 518 primerkov, letos pohod nadaljuje sedma generacija. Na drugem mestu je bila lani s 421 primerki Opel insignia, 284 kupcev je omrežila Škoda superb (čez slab mesec bomo zraven pri razkritju naslednika), s 154 vozili je sledila Mazda 6. Prav njo bo skušal prehiteti osveženi Peugeot 508 in osvojiti petodstotni tržni delež, v enakovreden boj z obema pa se kmalu podaja tudi nova generacija Fordovega mondea.

IMG-3238.1421625187.JPG.s.960px.jpg

Če si prvi vtis res ustvarimo že po nekaj sekundah, potem jih je prenovljeni in izboljšan Peugeot 508 kar dobro izkoristil. Izkazal se je namreč kot elegantna in udobna poslovna limuzina za privlačno ceno - s Peugeot financiranjem je vstopni 2.0 HDi 120 kW Active z LED žarometi in navigacijsko napravo na voljo za manj kot 24 tisočakov.

IMG-3353.1421622175.jpg.c.960px.jpg

Zunanja podoba Peugeota 508 po prenovi ostaja samosvoja, hkrati še bolj izžareva eleganco in prestiž, že kar nekoliko bahav pa še bolj pritegne pozornost mimoidočih.

IMG-3236.1421624680.jpg.n.960px.jpg

Pri testnem 2.0 BlueHDI 180 Allure s posodobljenim šeststopenjskim avtomatskim menjalnikom za 32 tisoč evrov so nastopaštvo še podkrepili biserna bela barvna, ravno prava mera kroma in 18-palčna platišča, še nekaj žlahtnih in ne nujno potrebnih dodatkov pa je ceno dvignilo na 38 tisočakov.

IMG-3475.1421609228.jpg.c.960px.jpg

Voznika in potnike navdušijo še razkošna in prefinjena notranjost z novim 7-palčnim na dotik občutljivim zaslonom, prostornost, sodobne varnostne rešitve, bogata oprema - tudi usnje, LED žarometi (1.300 evrov), Hi-Fi JBL z desetimi zvočniki ter 500W ojačevalnikom in sistem za prikaz podatkov na prosojnem zaslonu pred voznikom (oboje skupaj 1.000 evrov) -, natančna končna obdelava, med udobjem in športnostjo naravnana podvozje in menjalnik ter zmogljiv, uglajen, tih in varčen dvolitrski turbodizel s 180 "konji".

IMG-3400.1421607225.jpg.n.960px.jpg

Že prvi stik z motorjem (ključ smo seveda imeli v žepu) razkrije svojevrstno posebnost modela 508, saj je stikalo za zagon (in izklop) motorja nameščeno ob volanu na levi strani - kot pri Porscheju 911. Nov BlueHDi dizelski motor s 130 kilovati moči hitro navduši z uglajenostjo, zmernim hrupom, varčnostjo in po potrebi s suverenimi pospeški.

IMG-3509.1421608064.jpg.c.960px.jpg

Z mesta do 100 km/h dobro tono in pol težka petstoosmica potrebuje 9,2 sekunde ter doseže največjo hitrost 230 km/h, motor pa največji navor 400 Nm ponudi pri 2.000 vrtljajih. Karakter motorja se velikemu levu izvrstno poda, saj po potrebi umirjeno prede ali pa odločno pokaže, kaj vse zmore - najbolje se počuti na avtocesti, kjer suvereno in lahkotno premaguje kilometre. Normne porabe dobrih štirih litrov (ECE 5,2/4,0/4,4) nismo dosegli, vseeno pa je testnih 7,2 litra več kot spodoben dosežek.

IMG-3376.1421623146.jpg.c.960px.jpg

Pri udobni vožnji je 1.615 kg težki 508 precej v pomoč posodobljeni, vendar klasični (nima dveh sklopk) šeststopenjski avtomatski menjalnik, ki mu po želji ročno ukazujemo tudi s pomočjo obvolanskih ročic. Menjalnik je dobro uglašen z motorjem, vendar ne kliče ravno po športnosti, zato pri vozniku kakšna večja potreba po ročnem pretikanju hitro ugasne.

IMG-3464.1421607774.jpg.c.960px.jpg

Kot eden boljših na trgu se je izkazal sila nežen sistem Stop&Start, ki deluje skoraj nezaznavno. Podvozje ponuja zlato sredino med udobjem in športnostjo, pohvalimo lahko blaženje in vzmetenje ob tem tudi stabilnost in vodljivost vozila v hitreje odpeljanih ovinkih.

IMG-3163.1421609645.jpg.c.960px.jpg

V razredu, kjer štejejo tudi centimetri, je 508 s prenovo pridobil skoraj štiri v dolžino (483 cm) in izgubil dobra dva v širino (183 cm). Pri prenovi modela 508 se je logotip leva s pokrova motorja preselil v prednjo masko, nova sta prednja žarometa, ki sta v dražjih paketih povsem v LED-tehnologiji, spremenjeni so tudi odbijač, maska in pokrov motorja, dnevne luči so v tehniki LED, zadaj so drugačni odbijač, pokrov prtljažnika in luči, prav tako v LED-tehnologiji.

IMG-3125.1421606815.jpg.c.960px.jpg

Medosje ponuja radodarnih 282 cm (nekatera konkurenca ponuja manj), kar je dovolj tako za dolgine spredaj kot tudi za spodobno vožnjo zadaj, pri tem zadek s klasično majhno odprtino vase pospravi 545 litrov, s podrto zadnjo klopjo pa 1.244 litrov. V testnem primerku nas je razvajalo kvalitetno krojeno usnje (doplačilo 1.422 evrov), ob tem so bili sedeži električno pomični v vse smeri in ogrevani.

IMG-3417.1421607371.jpg.c.960px.jpg

Kokpit se s prenovo bistveno ni spremenil, največjo novost tako pomeni 7-palčni barvni zaslon SMEG+, ki je od druge stopnje opreme naprej občutljiv na dotik. S pomočjo zaslona lahkotno upravljamo multimedijske naprave, navigacijski sistem, telefonijo in povezovanje, preostale funkcije v vozilu pa s (preveč) stikali na volanu.

IMG-3440.1421608649.jpg.c.960px.jpg

Z zaslonom serijsko pride tudi navigacija, pri parkiranju pa nam je lahko v pomoč tudi slika s kamere na zadku (paketno doplačilo 600 evrov) - a le podnevi, ponoči je slika neuporabna. Vozniku so v pomoč še sistem za opozarjanje na vozila v mrtvih kotih in sistem za nadzor tlaka v gumah.

IMG-3455.1421607651.jpg.c.960px.jpg

Merilnika sta pregledna, med njima je zaslon s potovalnimi informacijami, pod volanom pa najdemo predalček, kjer so skrita stikala za izklop ESP, sistema Stop&Start ter za nastavitev prosojnega zaslona.

IMG-3465.1421607898.jpg.c.960px.jpg

Prav predalčki oziroma odlagališča za drobnarije so še naprej težava pri Peugeotu. Za pijačo sta sicer na voljo dve držali sredi armaturne plošče, nekaj prostora ponuja predal(ček) pred sredinskim naslonom za roko, vseeno pa ključev, denarnice ali mobilnika ne pogoltne.

IMG-3463.1421608382.jpg.s.960px.jpg

Peugeotova admiralska ladja je leta 2011 nadomestila modela 407 in 607, pogled h konkurenci pa pokaže, da so se Francozi prenove lotili pravočasno in na primernih mestih. Drži, glede na "pametni" čas bi mu lahko vdahnili sodobno povezljivost in digitalne prikazovalnike - modernost po svoje dokazuje s prosojnim zaslonom pred vetrobranskim steklom, kjer se prikazujejo ključni podatki, tudi hitrost vozila. Uporabno!

IMG-3439.1421607517.jpg.c.960px.jpg

Prav veliko dvomov ob stiku z žlahtnim levom tako ni: pooseblja predvsem eleganco, s čimer želi ugajati manj konservativnim kupcem. Brez strahu se lahko postavi ob bok zaobljene insignie, dinamičnega mondea ali mišičaste Mazdine šestice ter se na trenutke kaže kot dorasel tekmec nekaterim premijskim znamkam. S prenovo je Peugeot 508 namreč postal še bolj neustrašen, zrel in dobro pripravljen na bodoče izzive - osvojiti več kot 160 Slovencev na leto.

IMG-3342.1421625401.jpg.s.960px.jpg

Foto: Matej Kačič

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

Preberite tudi:

29.10.2015
FINANCE
Avto
Nežna, a pomembna prenova
Avto
AvtoMatej Kačič Nežna, a pomembna prenova

Peugeot 308: Pri Peugeotu so enega svojih najpomembnejših modelov za spopad s tekmeci nežno prenovili in predvsem tehnično posodobili. 

FINANCE
Avto
Peugeotov modni karavan je prava osvežitev
Avto
AvtoMiloš Milač Peugeotov modni karavan je prava osvežitev 5

Peugeot s 508 SW nadaljuje tradicijo poslovnih karavanov. Zadnji model pa bolj kot na prostor stavi na športnost, privlačne obline, tehniko in uporabne rešitve. Obenem je krajši in lažji od predhodnika ter vozi proti prestižnim tekmecem

FINANCE
Avto
Peugeot zapeljal v svojo smer in se poslovil od partnerja
Avto
AvtoMiloš Milač Peugeot zapeljal v svojo smer in se poslovil od partnerja 6

Novi partner je rifter, v družbo treh pa prinaša drugačno prednjo masko in odbijač, »kremplje« na zadku in Peugeotov i-Cockpit v kabini. Pri nas bo jeseni.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu
Avto
AvtoMiloš Milač Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu 6

Francoski Peugeot bo šestega marca v Ženevi razkril novo poslovno limuzino 508, ki je manjša, lažja in bolj kupejevska od aktualne

FINANCE
Avto
Vse najboljše stvari so tri
Avto
AvtoMatej Kačič Vse najboljše stvari so tri

Športni terenci so odličen kompromis med uporabnostjo, udobjem in plezalnimi sposobnostmi, pri Peugeotu pa so s serijo GT Line v modele 2008, 3008 in 5008 zapakirali še dodatno mero športnega značaja in prestiža.

FINANCE
Avto
Novi peugeot 208 - električno iskrivost bo približal množicam
Avto
AvtoUroš Božin Novi peugeot 208 - električno iskrivost bo približal množicam

Peugeot 208 bo v novi generaciji ponujal izbiro bencinskega, dizelskega ali električnega pogona. Na trg prihaja jeseni.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)