Avto

BMW i3 bo v Sloveniji stal 36.550 evrov, i8 sto tisočakov več

BMW Group Slovenija bo marca pričel s prodajo nove podznamke BMW i, najcenejši bo električni i3 s ceno 36.550 evrov, prvi in edini salon bo v Kristalni palači

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

16.01.2015 15:37
Čas branja: 2 min

Povsem električni BMW i3, ki smo ga prvič preizkusili že predlanskega novembra, bo šele marca letos zapeljal na naš trg. Skrb zanj bo prevzel eden od novejših trgovcev te znamke, kupcem pa bosta i3 in hibridji superšportnik i8 za ogled in nakup na voljo v ljubljanski Kristalni palači.

BMW-i3-2014-1600x1200-wallpaper-06.1421420253.jpg.o.600px.jpg
BMW i3 bo marca letos zapeljal na naš trg, cena osnovnega modela pa bo 36.500 evrov. Ključni prednosti i3 pred tekmeci podobne zasnove sta močan električni motor in lahka karoserija iz ogljikovih vlaken.

BMW group Slovenija pa je danes, dva meseca pred pričetkom prodaje sporočil cene obeh modelov, te so nekaj višje kot v Nemčiji, razlika pa gre na račun višjega DDV in in polodstotnega davka na motorna vozila, ki ga vlada zaračuna na podlagi izpustov ogljikovega dioksida. Osnovni BMW i3 z električnim motorjem s 125 kilovati bo tako stal 36.550 evrov, različica REX s podaljševalnikom dosega (to funkcijo opravlja 647 kubični dvovaljnik s 25 kilovati, ki doseg med polnjenji podaljša na 300 kilometrov) pa bo stal 41.200 evrov.

BMW i3 v številkah

- Moč motorja: 125 kW/170 KM

- Masa: 1.195 kilogramov (REX 1.315 kilogramov)

- Doseg: 130-170 kilometrov

- Prostornina prtljažnega prostora: 260-1.100 litrov

- Pospešek 0-100 kilometrov na uro: 7,2 sekunde (REX 7,9 sekunde)

- Elektronsko omejena največja hitrost: 150 kilometrov na uro

- Poraba energije: 12,9 kilovatne ure na 100 kilometrov (pravijo pri BMW, na testu smo bili rahlo nad 14 kilovatnimi urami, zaradi česar se BMW ne razlikuje od konkurence)

- Tip električnega motorja: BMW eDrive, hibridni sinhronski motor z integrirano elektroniko pogona, načina polnjenja in generiranja za regeneracijo

- Čas polnjenja baterije: do 80 odstotkov v pol ure (ChargeNow) oziroma v 3,5 ure i charge station

BMW-i8-2015-1600x1200-wallpaper-08.1421416583.jpg.o.600px.jpg
BMW i8 je prvi hibridni superšportnik te znamke, poganjata ga bencinski in električni motor s skupno močjo 362 konjev, pospešek do stotice traja 4,4 sekunde, tovarniško izmerjena povprečna poraba motorjev na sto kilometrov pa je 2,1 litra bencina in 5,2 kilovatne ure elektrike na sto kilometrov.

Za superšportnika i8, ki ga poganja hibridni sklop sestavljen iz 1,5 litrskega trivaljnega bencinarja s turbo polnilnikom in elektro motorja s skupno močjo 266 kilovatov (362 konjskih moči), pa bodo Slovenci odšteli 136.800 evrov. Cene ne vključujejo subvencij za električne avte eko sklada, BMW i3 bo deležen pet tisoč evrov subvencije, i8 pa dva tisoč.

BMW i8 v številkah

- Moč motorja: bencinski 170 kilovatov, hibridni sklop 266 kilovatov

- Masa: 1.485 kilogramov

- Doseg: električni motor 37 kilometrov, hibridni sklop 600 kilometrov

- Prostornina prtljažnega prostora: 154 litrov

- Pospešek 0-100 kilometrov na uro: 4,4 sekunde (le bencinski motor 5,9 sekunde)

- Elektronsko omejena največja hitrost: 250 kilometrov na uro

- Poraba energije: 2,1 litra bencina in 5,2 kilovatne ure na 100 kilometrov

- Čas polnjenja baterije: do 80 odstotkov v dveh urah i charge station

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

16.02.2015
11.03.2015
16.04.2015
FINANCE
Topjob
Ali lahko s subvencijo za mlade uveljavljate tudi davčno olajšavo
Topjob
TopjobLana Dakić Ali lahko s subvencijo za mlade uveljavljate tudi davčno olajšavo

Zbrali smo nekaj odgovorov zavoda za zaposlovanje na vprašanja delodajalcev pri subvencioniranem zaposlovanju mladih: kdo je lahko mentor in kakšni so pogoji, kako je z višjo subvencijo v primeru dodatnega pokojninskega zavarovanja.

FINANCE
Manager
Se umetna inteligenca lahko naučiti spoštovati pravo?
Manager
Antara Haldar
ManagerAntara Haldar Se umetna inteligenca lahko naučiti spoštovati pravo?

Ujeti pravo ravnotežje med spodbujanjem inovacij in zmanjšanjem morebitnih velikanskih tveganj, povezanih z novo tehnologijo, ni lahko.

FINANCE
Manager
Faze razvoja zagonskega podjetja: ZAGON
Manager
Žan Menart
ManagerŽan Menart Faze razvoja zagonskega podjetja: ZAGON

Nekateri svojo rast financirajo iz tekočega poslovanja, kar pa v današnji ekonomiji in hitrosti razvoja novih rešitev pogosto pomeni počasno smrt.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Prevozi
Transport odpira vrata tudi slovenskim dobaviteljem sestavnih delov
Prevozi
PrevoziMiloš Milač Transport odpira vrata tudi slovenskim dobaviteljem sestavnih delov 1

Elektromobilnost je v tovornem prometu sicer precej bolj skromno razvita kot pri osebnih avtomobilih, a panoga je v vzponu, ta pa bo, kot kaže, bolj linearen kot na viharnem avtomobilskem trgu.

FINANCE
Avto
Wayne Griffiths, predsednik Seata in Cupre: Omilitev okoljske zakonodaje bi bila slaba za evropsko industrijo
Avto
AvtoMiloš Milač Wayne Griffiths, predsednik Seata in Cupre: Omilitev okoljske zakonodaje bi bila slaba za evropsko industrijo 1

"Pri električnih avtomobilih bo čedalje pomembneje, da bodo izdelani lokalno. Pri tem ne gre za iskanje proizvodnje v državah s cenejšo delovno silo, če je v nizkocenovnih državah elektrika draga ali pa prihaja iz neobnovljivih virov," verjame Griffiths.

FINANCE
V vodstvo državnih Plinovodov še Matija Bitenc
Finance
KADROVANJE
Tanja Smrekar V vodstvo državnih Plinovodov še Matija Bitenc 1

Prvo mesto bo še zasedal Marjan Eberlinc

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)