Avto

BMW i3 bo v Sloveniji stal 36.550 evrov, i8 sto tisočakov več

BMW Group Slovenija bo marca pričel s prodajo nove podznamke BMW i, najcenejši bo električni i3 s ceno 36.550 evrov, prvi in edini salon bo v Kristalni palači

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

16.01.2015 15:37
Čas branja: 2 min

Povsem električni BMW i3, ki smo ga prvič preizkusili že predlanskega novembra, bo šele marca letos zapeljal na naš trg. Skrb zanj bo prevzel eden od novejših trgovcev te znamke, kupcem pa bosta i3 in hibridji superšportnik i8 za ogled in nakup na voljo v ljubljanski Kristalni palači.

BMW-i3-2014-1600x1200-wallpaper-06.1421420253.jpg.o.600px.jpg
BMW i3 bo marca letos zapeljal na naš trg, cena osnovnega modela pa bo 36.500 evrov. Ključni prednosti i3 pred tekmeci podobne zasnove sta močan električni motor in lahka karoserija iz ogljikovih vlaken.

BMW group Slovenija pa je danes, dva meseca pred pričetkom prodaje sporočil cene obeh modelov, te so nekaj višje kot v Nemčiji, razlika pa gre na račun višjega DDV in in polodstotnega davka na motorna vozila, ki ga vlada zaračuna na podlagi izpustov ogljikovega dioksida. Osnovni BMW i3 z električnim motorjem s 125 kilovati bo tako stal 36.550 evrov, različica REX s podaljševalnikom dosega (to funkcijo opravlja 647 kubični dvovaljnik s 25 kilovati, ki doseg med polnjenji podaljša na 300 kilometrov) pa bo stal 41.200 evrov.

BMW i3 v številkah

- Moč motorja: 125 kW/170 KM

- Masa: 1.195 kilogramov (REX 1.315 kilogramov)

- Doseg: 130-170 kilometrov

- Prostornina prtljažnega prostora: 260-1.100 litrov

- Pospešek 0-100 kilometrov na uro: 7,2 sekunde (REX 7,9 sekunde)

- Elektronsko omejena največja hitrost: 150 kilometrov na uro

- Poraba energije: 12,9 kilovatne ure na 100 kilometrov (pravijo pri BMW, na testu smo bili rahlo nad 14 kilovatnimi urami, zaradi česar se BMW ne razlikuje od konkurence)

- Tip električnega motorja: BMW eDrive, hibridni sinhronski motor z integrirano elektroniko pogona, načina polnjenja in generiranja za regeneracijo

- Čas polnjenja baterije: do 80 odstotkov v pol ure (ChargeNow) oziroma v 3,5 ure i charge station

BMW-i8-2015-1600x1200-wallpaper-08.1421416583.jpg.o.600px.jpg
BMW i8 je prvi hibridni superšportnik te znamke, poganjata ga bencinski in električni motor s skupno močjo 362 konjev, pospešek do stotice traja 4,4 sekunde, tovarniško izmerjena povprečna poraba motorjev na sto kilometrov pa je 2,1 litra bencina in 5,2 kilovatne ure elektrike na sto kilometrov.

Za superšportnika i8, ki ga poganja hibridni sklop sestavljen iz 1,5 litrskega trivaljnega bencinarja s turbo polnilnikom in elektro motorja s skupno močjo 266 kilovatov (362 konjskih moči), pa bodo Slovenci odšteli 136.800 evrov. Cene ne vključujejo subvencij za električne avte eko sklada, BMW i3 bo deležen pet tisoč evrov subvencije, i8 pa dva tisoč.

BMW i8 v številkah

- Moč motorja: bencinski 170 kilovatov, hibridni sklop 266 kilovatov

- Masa: 1.485 kilogramov

- Doseg: električni motor 37 kilometrov, hibridni sklop 600 kilometrov

- Prostornina prtljažnega prostora: 154 litrov

- Pospešek 0-100 kilometrov na uro: 4,4 sekunde (le bencinski motor 5,9 sekunde)

- Elektronsko omejena največja hitrost: 250 kilometrov na uro

- Poraba energije: 2,1 litra bencina in 5,2 kilovatne ure na 100 kilometrov

- Čas polnjenja baterije: do 80 odstotkov v dveh urah i charge station

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

16.02.2015
11.03.2015
16.04.2015
FINANCE
Vlagatelj Maks
Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike

Ljubljanska borza je spremenila smer v rahlo pozitivno.

FINANCE
Topjob
Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje
Topjob
MOBILNOST NA TRGU DELA
TopjobLana Dakić Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje

Zgolj šest odstotkov vprašanih Slovencev bi delalo v tujini, predvsem zaradi boljše plače, konkretne ponudbe za delo in boljših pogojev dela.

FINANCE
Avto
Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu
Avto
AvtoJure Šujica Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu

Med drugim naj bi stroške proizvodnje novih vozil znižali za 40 odstotkov, tržni delež pa kljub vse večji domači konkurenci obdržali pri 15 odstotkih. Uvajajo novo blagovno znamko, namenjeno mladim.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi
Finance
digitalna preobrazba
Albina Kenda Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi 2

Potem ko je bil v EU, ki ima digitalno preobrazbo družbe in gospodarstva visoko na agendi, dolgo časa poudarek na zagotavljanju dostopa do interneta, se zdaj pozornost še bolj usmerja v hitrost povezav. Pogledali smo, kako se Slovenija primerja z drugimi.

FINANCE
Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine?
Finance
POKOJNINSKA REFORMA
Tanja Smrekar Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine? 7

Kje so nevarnosti, da bi bile pokojnine za tiste, ki plačujejo največ, lahko še bolj omejene oziroma nižje kot po zdajšnjem sistemu?

FINANCE
Okolje & energija
TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube
Okolje & energija
ENERGETIKA
Okolje & energijaPetra Sovdat TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube 2

Lastna proizvodna cena elektrike iz šoštanjske termoelektrarne je po neuradnih podatkih trenutno približno dvakratnik tržne.

FINANCE
Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala?
Finance
Špela Mikuš Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala? 2

Na koncu gre pri obeh taktikah omejevanja tehnoloških velikanov za svoj lastni interes, za interes "lokalnih" podjetij.