Francoski koncern PSA Peugeot Citroën je lani prodal dobre štiri odstotke več vozil kot leta 2013 oziroma 2,94 milijona. Najvišjo rast je dosegel kitajski trg, kjer so prodali 734 tisoč vozil oziroma 11,5 odstotka več kot predlani, tržni delež pa se je iz 3,6 povzpel na 4,4 odstotka. Kitajska tako predstavlja več kot četrtino vseh prodanih citroënov v svetovnem merilu in utrjuje svoj status najpomembnejšega trga za to znamko (pred Francijo).
PSA je dobro posloval tudi v Evropi, kjer se je prodaja okrepila za 8,1 odstotka na 1,76 milijona vozil. Rast skupine na Stari celini kaže na dober sprejem Peugeota 308, prodali so jih 57 tisoč, in Citroëna C4 Cactus.
, in tremi uspešnimi lansiranji vozil: novi jumper v aprilu (31.000 prodanih vozil), novi C1 (41.000 prodanih vozil) in C4 Cactus (42.000 prodanih vozil).