Mazdin distributer v Sloveniji v leto 2015 vstopa s prečiščeno trgovsko mrežo - namesto 12 bo imel le 10 prodajnih mest in boljšo ponudbo vozil. Z njimi želi doseči 57-odstotno rast prodaje in stoodstotno povprečno rast prodaje na posamezno prodajno mesto, s čimer bodo trgovci dosegli višjo dobičkonosnost.
200 vozil, če bodo le njihove dobave redne.
Slovenska Mazda je v preteklosti zaradi gospodarskih sprememb, nihanja tečaja jena, posledično nihanja cen ter prihoda novih in izteka prodaje starih modelov v prodaji nihala med 500 in 1.700 vozili na leto. Številk v Mazdi ob tem niso popravljali z izvozom, saj temeljijo le na prodaji slovenskim kupcem. Lani so Mazdini trgovci prodali 637 vozil ali 11 odstotkov več kot leta 2013, kar pa je vseeno precej manj kot v najboljših letih. Letos direktor Mazde Motors Slovenija Aleš Marguč vnovič načrtuje krepko rast prodaje - za 57 odstotkov, na tisoč vozil, in to z dvema trgovcema in prodajnima mestoma manj. Lani je razdrl pogodbo z mariborskim trgovcem Šerbinek, ki je v stečaju, nadomestil pa ga je z Avtohišo Ferk, nekdanja trgovca v Novi Gorici in Novem mestu pa za zdaj ne bo nadomeščal z novima. Marguč je prepričan, da lahko prodajni cilj doseže s preostalimi desetimi prodajnimi mesti. Ta pa bodo po njegovih besedah poslovala bolje in več vlagala v trg. Lani je povprečen trgovec Mazde prodal le 50 vozil, letos bo številka zrasla na sto.
Mali mazdi in CX-3 do 50 odstotkov prodaje znamke
Veliko rast bodo trgovci dosegli predvsem z novimi modeli, je prepričan Marguč. Mazda2 bo marca vstopila v najbolje prodajani razred B, mazda CX-3 pa avgusta v rastoči razred malih športnih terencev. Tekmeca nissan juke in opel mokka sta letno pritegnila tudi prek 200 kupcev. »Z mazdo CX-3 lahko, če bodo dobave vozil redne, dosežemo prodajo tudi 400 vozil in več,« so prepričani v Mazdi, kjer dodajajo, da bosta nova modela pomenila 50 odstotkov letošnje prodaje. Lani je bila najbolje prodajana mazda3 (237 vozil), sledila sta CX-5 (159) in mazda6 (154 vozil). Ponudbo povsem novih modelov v množičnih avtomobilskih razredih bo Mazda konec marca obogatila še z osveženima mazdo6 in CX-5, septembra pa še z nišnim roadsterjem MX-5, ki bo bolj kot za velike številke skrbel za gradnjo ugleda znamke in povečan obisk v salonih.