Slovenski BMW je tudi leto 2014 spet končal na prvem mestu v prodaji prestižnih znamk, letos pa je generalni direktor družbe v ospredje postavil dobičkonosnost in še boljšo skrb za kupce, ki jo namerava doseči z reorganizacijo v podjetju in trgovski mreži.
Slovenski BMW je končal še eno dobro leto, s 1.313 avtomobili vodi na lestvici prestižnih znamk v Sloveniji, za 17 avtomobilov pred Audijem in 560 pred Mercedes-Benzom. Povsem novi model BMW serije 2 active tourer, prvi z enoprostorsko zasnovo in prednjim pogonom, ki je na trg zapeljal jeseni, je dosegel 26 registracij, te so sestavljene iz preizkusnih BMW v mreži trgovcev in tudi dejanskih kupcev. Generalni direktor BMW Lothar Schupet je rezultat označil kot zelo dober, saj je slovenski BMW z novim modelom v regiji 27 držav dosegel drugi najboljši tržni delež, serija 2 active tourer pa je k znamki pritegnila 80 odstotkov novih kupcev, ki so doslej posegali po drugih znamkah. Rezultat je kljub temu skromen v primerjavi z razrednim tekmecem mercedes-benzom razreda B, ki letno najde med 200 in 300 kupcev. Prvo polno leto prodaje novinca bo dalo realnejše rezultate.
Upad registracij minijev, rekordno leto za motocikle BMW
Ob tem je Schupet poudaril še prodajo 74 minijev, kar pomeni 65-odstotni upad v primerjavi z letom 2013, ko so registracije, ne dejansko prodajo, gnali za kratek čas registrirani preizkusni miniji, in 233 motociklov znamke BMW, s čimer so dvokolesni bavarci dosegli rekorden rezultat. BMW je bil uspešen tudi v svetu - s prodajo 2,12 milijona vozil znamk BMW, Mini in Rolls-Royce je bavarska znamka posegla po rekordnih številkah, rasla je prodaja vseh znamk razen Minija, ki je imel 0,9-odstoten upad.
Nova strategija bo segla do vseh zaposlenih v mreži
Številke v statistiki pa letos ne bodo tako pomembne kot storitev distributerja in mreže. Ta bo delovala po novi strategiji, ki bo po Schupetovih besedah znamko dvignila na višjo raven. Predstavništvo BMW je že začelo uvajati spremembe v mreži trgovcev, kjer bodo morali ciljem odličnosti slediti od direktorja, prek sprejemnika na servisu do začasno zaposlenih delavcev, s tem pa želi doseči brezhibno skrb za kupce. »Novemu načinu dela pooblaščenih trgovcev in serviserjev smo se prilagodili tudi v BMW Group Slovenija, cilj pa je poleg boljšega zadovoljstva kupcev tudi izboljšana dobičkonosnost.«
Trgovci bodo nagrajeni za izpolnjevanje standardov
Trgovci bodo morali uvajanje sprememb pospremiti z dodatnimi naložbami, med drugim bo po salonih krožil produktni specialist, ki bo stranke oskrboval s področnimi informacijami - gre za projekt Project Genius, ki ga BMW uvaja tudi na drugih trgih. Kupci bodo lahko pri trgovcu na enem mestu uredili vse od nakupa, financiranja, zavarovanja do registracije. Podjetjem bodo ponudili tudi poslovni najem, ki bo v mesečnem obroku vključeval vse dodatne stroške in storitve. Na vprašanje, ali je mreža pripravljena na nove naložbe, glede na to, da je večina trgovcev minulo leto kar težko prebrodila, je Schupet odgovoril, da bodo trgovci po novi strategiji nagrajeni tudi za izpolnjevanje kakovostnih, ne le prodajnih ciljev, torej se jim bo nova strategija, če ji bodo sledili, tudi dejansko izplačala.
Veliko novih modelov, marca še nova znamka BMW i
Leto 2015 bo na slovenski trg prineslo tudi pet novih modelov oziroma različic BMW. Konec februarja prihaja najmanjši kabriolet serije 2 cabrio, spomladi najmočnejši različici BMW X5 in X6 M ter osveženi BMW serije 1. Pred poletjem bo na trgu BMW X5 xDrive 40e s klasičnim in električnim motorjem na zunanje polnjenje, pozno jeseni pa bo na trg zapeljal tudi najprestižnejši BMW serije 7. Pri miniju bo edina novost najzmogljivejši mini john cooper works, pri motociklih pa bo spomladi na voljo pet novih modelov. Poleg novosti klasičnih znamk bo marca na trg zapeljala nova znamka skupine BMW - BMW i. Zanjo bo skrbel eden od bolj svežih trgovcev BMW, kateri, Schupet ni želel razkriti. Salon za BMW i bo v kristalni palači, že v začetku pa bosta na voljo oba modela, i8 in i3. O ceni, zahtevanih vlaganjih v prodajo te znamke in potencialih Schupet ni želel govoriti, več bo znano marca.
Lani je BMW Group Slovenija prodal 1.313 avtomobilov znamke BMW, najbolje prodajani pa sta bili serija 3 s 319 in serija 5 s 312 vozili, ki sta si skupaj odrezali polovični delež. Sledita jima športna terenca X1 s 157 vozili in X3 s 143 vozili, najcenejša serija 1 pa je bila s 112 prodanimi vozili šele na petem mestu.