Avto

Slovenski BMW s spremembo strategije do boljših rezultatov

Znamka BMW i prihaja k nam s hibridnim superšportnikom i8 in električnim i3, salon bo odprt marca v Kristalni palači, prodajo pa bo vodil eden od novih trgovcev BMW

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

14.01.2015 22:30
Dopolnjeno: 14.01.2015 23:40
Čas branja: 3 min

Slovenski BMW je tudi leto 2014 spet končal na prvem mestu v prodaji prestižnih znamk, letos pa je generalni direktor družbe v ospredje postavil dobičkonosnost in še boljšo skrb za kupce, ki jo namerava doseči z reorganizacijo v podjetju in trgov­ski mreži.

BMW-i8-2015-1600x1200-wallpaper-05.1421264243.jpg.o.600px.jpg
Znamka hibridnih in električnih BMW i na naš trg prihaja marca letos, sprva bosta na voljo superšportnik i8 (na fotografiji) in i3, cene zanju pa še niso znane.

Slovenski BMW je končal še eno dobro leto, s 1.313 avtomobili vodi na lestvici prestižnih znamk v Sloveniji, za 17 avtomobilov pred Audijem in 560 pred Mercedes-Benzom. Povsem novi model BMW serije 2 active tourer, prvi z enoprostorsko zasnovo in prednjim pogonom, ki je na trg zapeljal jeseni, je dosegel 26 registracij, te so sestavljene iz preizkusnih BMW v mreži trgovcev in tudi dejanskih kupcev. Generalni direktor BMW Lothar Schupet je rezultat označil kot zelo dober, saj je slovenski BMW z novim modelom v regiji 27 držav dosegel drugi najboljši tržni delež, serija 2 active tourer pa je k znamki pritegnila 80 odstotkov novih kupcev, ki so doslej posegali po drugih znamkah. Rezultat je kljub temu skromen v primerjavi z razrednim tekmecem mercedes-benzom razreda B, ki letno najde med 200 in 300 kupcev. Prvo polno leto prodaje novinca bo dalo realnejše rezultate.

Upad registracij minijev, rekordno leto za motocikle BMW

Ob tem je Schupet poudaril še prodajo 74 minijev, kar pomeni 65-odstotni upad v primerjavi z letom 2013, ko so registracije, ne dejansko prodajo, gnali za kratek čas registrirani preizkusni miniji, in 233 motociklov znamke BMW, s čimer so dvokolesni bavarci dosegli rekorden rezultat. BMW je bil uspešen tudi v svetu - s prodajo 2,12 milijona vozil znamk BMW, Mini in Rolls-Royce je bavarska znamka posegla po rekordnih številkah, rasla je prodaja vseh znamk razen Minija, ki je imel 0,9-odstoten upad.

Nova strategija bo segla do vseh zaposlenih v mreži

lothar-schupet-mm.1421264242.jpg.o.600px.jpg
Nova strategija BMW bo močno posegla v delovanje trgovske mreže, vplivala bo na delo vseh zaposlenih od direktorja do začasno zaposlenega delavca, njena cilja pa sta izboljšana kakovost storitve in večja dobičkonosnost. Lothar Schupet, generalni direktor družbe BMW Group Slovenija Foto: Miloš Milač

Številke v statistiki pa letos ne bodo tako pomembne kot storitev distributerja in mreže. Ta bo delovala po novi strategiji, ki bo po Schupetovih besedah znamko dvignila na višjo raven. Predstavništvo BMW je že začelo uvajati spremembe v mreži trgovcev, kjer bodo morali ciljem odličnosti slediti od direktorja, prek sprejemnika na servisu do začasno zaposlenih delavcev, s tem pa želi doseči brezhibno skrb za kupce. »Novemu načinu dela pooblaščenih trgovcev in serviserjev smo se prilagodili tudi v BMW Group Slovenija, cilj pa je poleg boljšega zadovoljstva kupcev tudi izboljšana dobičkonosnost.«

Trgovci bodo nagrajeni za izpolnjevanje standardov

Trgovci bodo morali uvajanje sprememb pospremiti z dodatnimi naložbami, med drugim bo po salonih krožil produktni specialist, ki bo stranke oskrboval s področnimi informacijami - gre za projekt Project Genius, ki ga BMW uvaja tudi na drugih trgih. Kupci bodo lahko pri trgovcu na enem mestu uredili vse od nakupa, financiranja, zavarovanja do registracije. Podjetjem bodo ponudili tudi poslovni najem, ki bo v mesečnem obroku vključeval vse dodatne stroške in storitve. Na vprašanje, ali je mreža pripravljena na nove naložbe, glede na to, da je večina trgovcev minulo leto kar težko prebrodila, je Schupet odgovoril, da bodo trgovci po novi strategiji nagrajeni tudi za izpolnjevanje kakovostnih, ne le prodajnih ciljev, torej se jim bo nova strategija, če ji bodo sledili, tudi dejansko izplačala.

Veliko novih modelov, marca še nova znamka BMW i

Leto 2015 bo na slovenski trg prineslo tudi pet novih modelov oziroma različic BMW. Konec februarja prihaja najmanjši kabrio­let serije 2 cabrio, spomladi najmočnejši različici BMW X5 in X6 M ter osveženi BMW serije 1. Pred poletjem bo na trgu BMW X5 xDrive 40e s klasičnim in električnim motorjem na zunanje polnjenje, pozno jeseni pa bo na trg zapeljal tudi najprestižnejši BMW serije 7. Pri miniju bo edina novost najzmogljivejši mini john coo­per works, pri motociklih pa bo spomladi na voljo pet novih modelov. Poleg novosti klasičnih znamk bo marca na trg zapeljala nova znamka skupine BMW - BMW i. Zanjo bo skrbel eden od bolj svežih trgovcev BMW, kateri, Schupet ni želel razkriti. Salon za BMW i bo v kristalni palači, že v začetku pa bosta na voljo oba modela, i8 in i3. O ceni, zahtevanih vlaganjih v prodajo te znamke in potencialih Schupet ni želel govoriti, več bo znano marca.

BMW prodajo gradi na serijah 3 in 5

Lani je BMW Group Slovenija prodal 1.313 avtomobilov znamke BMW, najbolje prodajani pa sta bili serija 3 s 319 in serija 5 s 312 vozili, ki sta si skupaj odrezali polovični delež. Sledita jima športna terenca X1 s 157 vozili in X3 s 143 vozili, najcenejša serija 1 pa je bila s 112 prodanimi vozili šele na petem mestu.


Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Vlagatelj Maks
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
FINANCE
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike
Finance
ELEKTRIKA
Tanja Smrekar Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 3

Kaos pred novim načinom obračunavanja elektrike: medtem ko na agenciji za energijo ne vidijo težav pri zaračunavanju elektrike po novem, elektrodistribucija opozarja, da je pri odčitavanju vse več motenj, ki jih ne morejo odpravljati sproti.

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
IKT
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 3

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)