Navkljub zahtevnem poslovnem okolju je nemški avtomobilski proizvajalec Opel lani povečal prodajo ter zaključil najbolje v zadnjih letih - prodali so 1,08 milijona vozil. Ob tem so povečali tržni delež v Evropi, zahvaljujoč produktni ofenzivi pa tudi letos pričakujejo nadaljnjo rast.
Pri Oplu so lani prodali 35 tisoč vozil več kot leto prej oziroma za tri odstotke več ter presegli rast prodaje na evropskem trgu (rast za dva odstotka). Že drugo leto zapored so tudi povečali tržni delež, ta se je zvišal za 0,1 odstotne točke na 5,74 odstotka, kar je najboljši tržni delež v Evropi po letu 2011.
Opel je zrasel v Nemčiji, Franciji, Italiji, Španiji in drugod. Zabeležil je posebej veliko rast prodaje v Poljski (42 odstotka), Irski (33 odstotka) in na Portugalskem (28 odstotka). Tržni delež je povečal v več kot 12 evropskih državah, med njimi tudi v Sloveniji.
Opel bo letos nadaljeval z modelsko ofenzivo. Nova corsa, za katero je bilo zbranih 85.000 naročil, bo kmalu zapeljala v prodajne salone, nov vstopni model karl pa ji bo sledil poleti. Cilj Opla je na evropskem trgu do leta 2022 doseči osemodstotni tržni delež.