Novomeški Revoz je po prvem navdušenju nad novim twingom in smartom preveč optimistično zagnal proizvodnjo, še decembra lani je uvedel polovično tretjo izmeno in zaposlil 450 dodatnih delavcev, s prvim marcem pa bo zaradi slabe prodaje obeh modelov ukinja, posledično bo prekinil tudi agencijske pogodbe 450 delavcem. Kaj bo zmanjšano povpraševanje po obeh modelih pomenilo za dobavitelje Revoza, nismo izvedeli. Kot so nam povedali, bodo uradno o spremembah obveščeni šele jutri.
Revoz: hiter odziv je nujen za ohranitev konkurenčnosti
V Revozu so spremembo pojasnili s slabotnim povpraševanjem po novih modelih, ki ne presega prvotno predvidenega obratovanja proizvodnje v dveh izmenah, zato bo proizvodnja od prvega marca ponovno potekala v dveh izmenah. Dnevna proizvodnja bo tako upadla iz 800 na 600 vozil na dan. V Revozu so še zapisali, da je bil hiter odziv na razmere na trgu nujen za ohranitev konkurenčnosti.