Mercedesov orjak, ki ubeži davčni gorjači Mercedesov orjak, ki ubeži davčni gorjači GLE je naslednik razreda ML, ki se uvršča med začetnike premijskih športnih terencev – v najnovejši, četrti generaciji smo ga preizkusili z novim dizelskim strojem, ki nosi oznako GLE 300d; so štirje valji dovolj?
Fordova zmagovalna formula Fordova zmagovalna formula Test ford transit connect furgon L1220 1,5 EcoBlue 88 kW trend – dostavno vozilo leta 2019 po izboru Financ in revije Kamion & Bus.
Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki Prvič smo se zapeljali z vročim audijem Q3 sportback. Kako se privlačen audi Q3 sportback primerja z običajnim?
Začetek, vzpon in padec avtosalona IAA v Frankfurtu Začetek, vzpon in padec avtosalona IAA v Frankfurtu Avtomobilski salon s kar 112-letno tradicijo IAA ni bil vselej organiziran v Frankfurtu. Zgodovina, posebnosti in zanimivosti ene največjih avtomobilskih predstav sveta.
Električna Honda s pustim imenom in igrivo vsebino Električna Honda s pustim imenom in igrivo vsebino Retro oblika, kopica domiselnih idej in zelo mestna naravnanost, tudi s skromno baterijo. To je honda s preprostim imenom e.

Krona za največjega se seli v Wolfsburg

Čas branja: 1 min
12.01.2015  06:00
Koncern Volkswagen je kot prvi proizvajalec prodal več kot deset milijonov avtomobilov in s prvega mesta zelo verjetno izrinil Toyoto. Lansko leto je rekordno posloval še BMW, zadovoljni so bili tudi v Daimlerju

"Japonci prehiteli Američane", "Toyota z vrha izpodrinila General Motors" in podobni naslovi so januarja 2008 pospremili napet boj za krono največjega svetovnega avtomobilskega proizvajalca, ko je z vrha po 76. letih naposled sestopil General Motors. Tudi sedem let pozneje je na vrhu prostor le za enega, a novi kralj je doma v nemškem Wolfsburgu in sliši na ime Volkswagen.

volkswagen-golf-10-mio.1421009768.jpg.s.960px.jpg

Največjemu evropskemu avtomobilskemu proizvajalcu Volkswagnu je lani namreč uspelo to, kar ni še nikomur: kot prvi doslej je prodal več kot deset milijonov avtomobilov v enem letu. Ta mejnik so v koncernu nameravali sprva doseči šele leta 2018, a prvi mož koncerna Martin Winterkorn je že pred časom dejal, da bi bil lahko dosegljiv že v letu 2014. Prodajo več kot deset milijonov avtomobilov v letu dni načrtujejo tudi v japonskem tekmecu Toyota, a podatkov za leto 2014 še niso objavili.

volkswagen-logo.1421009948.jpg.s.960px.jpg

Da je koncern Volkswagen dosegel magično mejo deset milijonov prodanih vozil, so najbolj zaslužne znamke matične družbe Volkswagen s 6,12 prodanimi avtomobili, kot tudi znamki avtomobilov višjega razreda Audi (1,74 milijona) in češke hčerinske družbe Škoda (1,04 milijona). K rekordu koncerna pa so prispevale tudi znamke Porsche, Seat, MAN in Scania.

Tudi sicer je bilo leto 2014 rekordno za nemška avtomobilska podjetja. BMW je prvič presegel mejo dveh milijonov prodanih vozil, zadovoljni so bili tudi v Daimlerju, kjer se je prodaja povečala za več kot desetino.

IMG-5179.1417373790.jpg.n.960px.jpg

BMW je lani povečal prodajo za 7,9 odstotka na 2,12 milijona osebnih avtomobilov znamk BMW, Mini in Rolls-Royce ter že četrto leto zapored zabeležil rekordne številke. Vodja prodaje Ian Robertson je povedal, da je skupina zastavljeni cilj - prodati več kot dva milijona avtomobilov - dosegla prej, kot je bilo načrtovano. Poudaril je, da si BMW tudi letos obeta dobre poslovne rezultate.

IMG-0492.1395265148.jpg.c.600px.jpg

Iz Daimlerja pa so sporočili, da so lani prodali 1,74 milijona avtomobilov, kar je 11,4 odstotka več kot leto prej. Pri tem se je prodaja avtomobilov znamke Smart zmanjšala za 11 odstotkov na nekaj manj kot 90.000 avtomobilov, medtem ko so vozil znamke Mercedes-Benz prodali 1,65 milijona oz. 12,9 odstotka več kot leta 2013. "Mercedes-Benz je na poti uspeha. Najboljša prodaja v naši zgodovini kaže, da se naša strategija obrestuje," je dejal izvršni direktor Daimlerja Dieter Zetsche.

Količina prodanih avtomobilov sicer sama po sebi še ni merilo za uspeh. Bolj pomembno namreč je, koliko denarja proizvajalci zaslužijo na posamezen avtomobil - in tu Toyota trenutno Volkswagen povsem zasenči.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Mercedesov orjak, ki ubeži davčni gorjači 5

GLE je naslednik razreda ML, ki se uvršča med začetnike premijskih športnih terencev – v najnovejši, četrti generaciji smo ga...

AVTO
Testi
Testi Fordova zmagovalna formula

Test ford transit connect furgon L1220 1,5 EcoBlue 88 kW trend – dostavno vozilo leta 2019 po izboru Financ in revije Kamion & Bus.

AVTO
Novice
Novice Zvezde Frankfurta, novi okoljski pritiski na cene avtov in mobilnost kot suženjstvo

Razburljiv avtomobilski teden poln pozitivnih in negativnih novic, privlačnih klasičnih in električnih novosti salona v Frankfurtu in...

AVTO
Novice
Novice Začetek, vzpon in padec avtosalona IAA v Frankfurtu 2

Avtomobilski salon s kar 112-letno tradicijo IAA ni bil vselej organiziran v Frankfurtu. Zgodovina, posebnosti in zanimivosti ene...

AVTO
Novosti
Novosti Električna Honda s pustim imenom in igrivo vsebino

Retro oblika, kopica domiselnih idej in zelo mestna naravnanost, tudi s skromno baterijo. To je honda s preprostim imenom e.

AVTO
Novosti
Novosti Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki

Prvič smo se zapeljali z vročim audijem Q3 sportback. Kako se privlačen audi Q3 sportback primerja z običajnim?

AVTO
Novice
Novice Novi okoljski pritiski na kupce avtov, slovenska vlada se ne zmeni za priporočila EU 8

Slovenska vlada je zanemarila priporočila EU, da novim meritvam porabe prilagodi obdavčitev avtomobilov. Zato lahko pričakujemo nove...

AVTO
Novosti
Novosti Japonec trden kot skala, uporaben kot švicarski nož 2

So terenski avtomobili in so manjši tovornjaki, vsak po svoje zmogljivi, uporabni in robustni, a kdor potrebuje fuzijo obeh svetov, se bo...