Pri Porscheju, ki je del koncerna Volkswagen, so lani prodali največ vozil v svoji zgodovini - 189.849. Letošnje številke naj bi bile še višje, tako že načrtujejo nov rekord in prodajo več kot 200 tisoč športnih in SUV vozil. Okrogli mejnik bodo kot kaže dosegli tri leta pred prvotnimi načrti.
Pri Porscheju so odlično izkoristili Veseli december in prodali za 39 odstotkov več vozil kot leto prej oziroma 20.644 avtomobilov. V vsem letu so skupaj prodali skoraj 190 tisoč avtomobilov, kar je 17 odstotkov več kot leta 2013. Čeprav je Porsche po svetu najbolj poznan po kultnem modelu 911, so glavnino lanske prodaje - dve tretjini - tvorili športni terenci, ki so pravi pospešek aprila dobili s prihodom macana.
Manjši in dostopnejši SUV, ki seveda prinaša tipične Porschejeve užitke v vožnji, je k znamki privabil tudi povsem nove kupce, ki so prej prisegali na BMW ali Mercedes. Takšnih naj bi bilo kar 34 tisoč od skupaj 45 tisoč prodanih primerkov. Na Porscheja s strahospoštovanjem gledajo tudi znotraj koncerna, saj z občutno manjšo količino modelov v skupno malho (9,5 milijarde evrov v prvih devetih mesecih lani) prispeva kar petino dobička iz poslovanja. V prihodnje bo Porsche sicer dosegel nekoliko nižjo stopnjo dobička (13 odstotkov), saj gre precej denarja v raziskave v prid nižje porabe goriva in povezljivosti.