Avto

Kaj ponuja najcenejši avto na plin

Dacia sandero LPG je najcenejši serijsko predelan avto na plin na trgu, z opremo ambiance stane 8.790 evrov oziroma 800 več od bencinske različice

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

07.01.2015 22:50
Čas branja: 2 min

P9130983.1420662392.jpg.o.600px.jpg
Dacia sandero LPG s ceno 8.790 evrov je najcenejši serijski avto na avtoplin v Sloveniji.

800 evrov je doplačilo za dacio sandero na plin, z opremo ambiance stane 8.790 evrov.

6,2 evra na sto kilometrov boste pri sanderu zapravili za avtoplin, kar je 30 odstotkov manj kot pri bencinski različici.

203 evre na sto tisoč kilometrov je dražje servisiranje dacie sandero LPG v primerjavi z bencinsko.

Z dacio na avtoplin boste pri stroških goriva prihranili med 20 in 30 odstotki v primerjavi z zgolj bencinsko, za servise pa boste v petih letih oziroma po sto tisoč kilometrih odšteli 203 evre več.

Dacia je ena izmed treh znamk, ki je na slovenski trg vstopila s serijsko predelanim avtom na avtoplin. Sandero LPG ponuja najcenejšo vstopnico v svet tovarniško predelanih avtov, za 8.790 evrov je avto skromen z opremo in zmogljivostmi, a se oddolži z res skromnimi stroški pogonskega goriva. Po naših meritvah sandero na avtoplin porabi devet litrov plina oziroma 6,19 na sto kilometrov, kar je primerljivo s porabo 4,9 litra bencina oziroma med 20 in 30 odstotki manj kot pri bencinski različici. Do razpona prihaja zaradi različne porabe bencina, ki je potrebna za zagon in ogrevanje motorja tudi, ko je vklopljena plinska naprava, poraba pa niha med 0,5 in 1,5 litra. V primerjavi z zgolj bencinsko dacio sandero je različica LPG dražja za 800 evrov, v petih letih in po sto tisoč prevoženih kilometrih pa vas bo zaradi dodatne zamenjave filtra za plin pri 20 in 60 tisoč kilometrih za 203 evre več stalo tudi servisiranje. Pri Dacii pojasnjujejo, da motor ni popolnoma enak kot pri bencinski različici. Poleg tega, da ima le 53 namesto 55 kilovatov moči, ima tudi nekatere druge sestavne dele, zamenjani so denimo vitalni deli glave motorja - sedeži ventilov, ventili in svečke, ti pa so prilagojeni višjim temperaturam.

Nezahtevnim bo ustrezala, drugim ne

V praksi ima sandero na avtoplin precej skromne zmogljivosti, saj 1,2-litrski bencinar s 53 kilovati pri pospeševanju težko premaguje slabo tono težak avto, do stotice potrebuje 15,1 sekunde (0,6 več kot bencinski sandero), grobost pa kaznuje s porabo prek deset litrov plina na sto kilometrov. Nezahtevnim, ki se zavedajo, da od avta za slabih devet tisočakov pač ne morejo pričakovati čudežev, pa bo ustrezal zaradi res skromne porabe in stroškov s plinom (ti so lahko nižji od šest evrov na sto kilometrov) ter redkih polnjenj. S 50-litrsko posodo za bencin in 32-litrsko za avtoplin lahko z dacio sandero brez vmesnega polnjenja prevozite več kot tisoč kilometrov.

Foto: Miloš Milač

P9130972.1420662391.jpg.o.600px.jpg
Posoda za plin pri dacii sandero LPG, spravljena je pod prtljažno dno, sprejme 32 litrov in zadošča za približno 400 kilometrov vožnje.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
Slovenija na napačni poti
Finance
RAZVOJ
Simona Toplak Slovenija na napačni poti 1

Je Umarjevo poročilo o razvoju Slovenije 2024 dovolj glasen alarm za politiko, pa tudi za gospodarstvo?

FINANCE
Banke v prvih dveh mesecih 84,5 milijona evrov več čistega dobička kot lani
Finance
POSLOVANJE BANK
Petra Sovdat Banke v prvih dveh mesecih 84,5 milijona evrov več čistega dobička kot lani

Letos še bolj dobičkonosne kot lani; masa posojil podjetij je spet upadla, depoziti spet zrasli

FINANCE
Manager
Balon v vzvratnem ogledalu
Manager
ManagerBoštjan Usenik Balon v vzvratnem ogledalu

Se Elon Musk morda s svojo retoriko zgolj podi za polnejšim balonom UI, po tem ko je vse bolj izpraznjen balon električnih vozil pustil za seboj v vzvratnem ogledalu?

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Topjob
Primerjava OECD za leto 2023: Golob stisnil davčni primež
Topjob
OBDAVČITEV DELA
TopjobLana Dakić Primerjava OECD za leto 2023: Golob stisnil davčni primež 3

Davčni primež je bil lani v državah OECD 34,8-odstoten, v Sloveniji pa 43,3-odstoten, kar je še vedno zelo visoko. Prav tako smo tik pod vrhom po prispevkih zaposlenih. Kako se primerjamo s tujino?

FINANCE
Kakšne so brezžične tehnologije v industrijskem okolju in kako se zaščititi pred napadi
PRO
Finance
Redakcija Tovarna leta Kakšne so brezžične tehnologije v industrijskem okolju in kako se zaščititi pred napadi (PRO)

Na konferenci Pametna industrija bomo med drugim izvedeli, kakšne brezžične tehnologije v industrijskem okolju ima Cisco Systems in kako Smart Com povečuje odpornost organizacij pred kibernetskimi tveganji