Avto

Oplov mali terenec na plin s prihranki do 36 odstotkov

Opel mokka 1.4 turbo LPG je edini serijski športni terenec s tovarniško predelavo na plin, sto kilometrov lahko prevozite s sedmimi evri, doplačilo za predelavo pa je 1.300 evrov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

07.01.2015 22:50
Čas branja: 2 min

PC300467.1420661572.jpg.o.600px.jpg
Opel mokka 1.4 turbo LPG je 1.300 evrov dražji od zgolj bencinske in 1.250 evrov cenejši od dizelske mokke 1.7 CDTI. Foto: Miloš Milač

1.300 evrov je doplačilo za opla mokko 1.4 turbo LPG na avtoplin v primerjavi z bencinskim.

6,9 evra na sto kilometrov boste pri mokki 1.4 turbo LPG porabili za avtoplin, kar je za 36 odstotkov manj kot pri bencinski.

175 evrov pri 120 tisoč kilometrih je dražje servisiranje opla mokke na avtoplin v primerjivi z bencinskim.

Opel je drugi ponudnik s tovarniško predelavo na avtoplin - ponuja jo pri skoraj vseh modelih. Preizkusili smo malega športnega terenca mokka, ki za 1.300 evrov doplačila prinaša od 20- do 36-odstotne prihranke pri gorivu, servis pri 120 tisoč evrov je 175 evrov dražji kot pri bencinski različici.

Opel mokka 1.4 turbo LPG ima podobno kot dacia sandero LPG klasično 52-litrsko bencinsko posodo za gorivo in še 31-litrsko za avtoplin. Precejšnja razlika med avtomobiloma pa je v ceni, zmogljivostih in tudi opremi. Že ko gre za nadzor porabe, je mokka bogatejša za merilnik goriva in plina, ki se posamezno vklap­ljata, ko preklapljate med pogonskim gorivom, ob tem mok­ka ponuja tudi merilnik dosega s prvim in drugim energentom in skupni doseg, ki podobno kot pri sanderu znaša okoli tisoč kilometrov. Zaradi močnega 1,4-litrskega turbomotorja s 103 kilovati razlik pri pogonu na bencin in energetsko revnejši avtoplin ni občutiti, opazili smo le večji razpon pri porabi obeh energentov glede na vozniški slog. V povprečju je mokka na sto kilometrov porabila deset litrov plina ter od 0,5 do 1,5 litra bencina, ki ga potrebuje za zagon in ogrevanje. Več krajših voženj je prineslo večjo porabo bencina, na daljši poti pa je bila poraba bencina le nekaj decilitrov. Zato močno niha tudi prihranek pri stroških, pri plinski strošek na sto kilometrov znaša od 6,9 do osem evrov, pri bencinski mokki pa 10,8 evra (pri porabi 8,5 litra).

Strošek plina in dizla podoben, ločuje ju višja nakupna cena

Davek na vgradnjo plinske naprave, ker je ta tovarniška, je temeljitejša od naknadne vgradnje, saj so določeni deli prilagojeni drugačnemu pogonskemu gorivu, je tudi nekaj višji strošek servisa. Za bencinsko mokko boste za redno vzdrževanje pri 120 tisoč kilometrih odšteli 858 evrov, za plinsko pa 175 evrov več. Dodaten strošek nastane zaradi servisa plinske naprave, a je vseeno manjši od stroška servisa dizelskega motorja, pravijo pri Oplu. Mokka na plin z opremo enjoy ob tem stane 19.650 evrov, zgolj bencinska pa 1.300 evrov manj oziroma 18.350 evrov. Če z njima primerjamo še dizelsko mokko 1.7 CDTI s 96 kilovati, je strošek za gorivo, upoštevaje povprečno porabo šest litrov plinskega olja na sto kilometrov, primerljiv z mok­ko na avtoplin, a je nakupna cena v osnovi višja za 1.250 evrov.

Foto: Miloš Milač

P1030981.1420661573.jpg.o.600px.jpg
Mokka LPG ima dve posodi za gorivo, v bencinsko gre 52 litrov, v plinsko pa 31 litrov, kar ji omogoča skupen doseg med okoli tisoč kilometrov med polnjenji.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

Preberite tudi:

09.07.2015
FINANCE
IKT
Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTKlemen Koncilja Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?

Slovenija je ob pospešku digitalizacije posla ostala zadaj, vsaj kar zadeva spletno poslovanje B2B. Še vedno se namreč ukvarjamo predvsem s CRM.

FINANCE
Transport in logistika
Črna luknja železniških naložb: vlagamo veliko, kdaj pridejo učinki?
Transport in logistika
Infrastruktura
Transport in logistikaNataša Koražija Črna luknja železniških naložb: vlagamo veliko, kdaj pridejo učinki? 1

Bi lahko prenovo železnic načrtovali bolj racionalno? Cene gradbenih del vrtoglavo naraščajo, projekti se vlečejo več let in se dražijo, učinki na potovalne hitrosti pa so skromni. Zakaj?

FINANCE
Okolje & energija
To so kandidati za energetske nagrade Financ 2024
Okolje & energija
Okolje & energijaNataša Koražija To so kandidati za energetske nagrade Financ 2024

Letošnje energetske nagrade Financ bomo podelili na konferenci Dnevi energetikov, ki bo 16. in 17. aprila.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Manager
S presežnim denarjem od odpornosti do antifragilnosti
Manager
ManagerBoštjan Usenik S presežnim denarjem od odpornosti do antifragilnosti

Vodilni vsakega slovenskega podjetja bi sami zase morali vedeti, zakaj poslujejo tako, kot poslujejo, a se hkrati vprašati, ali je to tudi najboljša pot za podjetje dolgoročno. In naj cilj ne bo zgolj vzdrževanje odpornosti, temveč pridobivanje dolgoročne antifragilnosti podjetja na globalni ravni.

FINANCE
Manager
Slovenci in banke: lani najmanjša rast vlog gospodinjstev po letu 2013
Manager
VARČEVANJE
ManagerJurij Šimac Slovenci in banke: lani najmanjša rast vlog gospodinjstev po letu 2013

Neto vplačila v vzajemne sklade pa so se glede na predlanskim povečala za 60 odstotkov.

FINANCE
Manager
Bežanje pred politično, okostenelo in oholo Ljubljano
Manager
Frankloskop
ManagerPeter Frankl Bežanje pred politično, okostenelo in oholo Ljubljano

Če centralna oblast tako rada para to, kar šiva, in če je hkrati ne tako zelo redko ohola, politična in okostenela, je logično, da lokalni živelj želi izvesti nekakšen mehak in demokratičen »državni udar« oziroma ustanoviti bolj agilne pokrajine.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)