Avto

Oplov mali terenec na plin s prihranki do 36 odstotkov

Opel mokka 1.4 turbo LPG je edini serijski športni terenec s tovarniško predelavo na plin, sto kilometrov lahko prevozite s sedmimi evri, doplačilo za predelavo pa je 1.300 evrov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

07.01.2015 22:50
Čas branja: 2 min

PC300467.1420661572.jpg.o.600px.jpg
Opel mokka 1.4 turbo LPG je 1.300 evrov dražji od zgolj bencinske in 1.250 evrov cenejši od dizelske mokke 1.7 CDTI. Foto: Miloš Milač

1.300 evrov je doplačilo za opla mokko 1.4 turbo LPG na avtoplin v primerjavi z bencinskim.

6,9 evra na sto kilometrov boste pri mokki 1.4 turbo LPG porabili za avtoplin, kar je za 36 odstotkov manj kot pri bencinski.

175 evrov pri 120 tisoč kilometrih je dražje servisiranje opla mokke na avtoplin v primerjivi z bencinskim.

Opel je drugi ponudnik s tovarniško predelavo na avtoplin - ponuja jo pri skoraj vseh modelih. Preizkusili smo malega športnega terenca mokka, ki za 1.300 evrov doplačila prinaša od 20- do 36-odstotne prihranke pri gorivu, servis pri 120 tisoč evrov je 175 evrov dražji kot pri bencinski različici.

Opel mokka 1.4 turbo LPG ima podobno kot dacia sandero LPG klasično 52-litrsko bencinsko posodo za gorivo in še 31-litrsko za avtoplin. Precejšnja razlika med avtomobiloma pa je v ceni, zmogljivostih in tudi opremi. Že ko gre za nadzor porabe, je mokka bogatejša za merilnik goriva in plina, ki se posamezno vklap­ljata, ko preklapljate med pogonskim gorivom, ob tem mok­ka ponuja tudi merilnik dosega s prvim in drugim energentom in skupni doseg, ki podobno kot pri sanderu znaša okoli tisoč kilometrov. Zaradi močnega 1,4-litrskega turbomotorja s 103 kilovati razlik pri pogonu na bencin in energetsko revnejši avtoplin ni občutiti, opazili smo le večji razpon pri porabi obeh energentov glede na vozniški slog. V povprečju je mokka na sto kilometrov porabila deset litrov plina ter od 0,5 do 1,5 litra bencina, ki ga potrebuje za zagon in ogrevanje. Več krajših voženj je prineslo večjo porabo bencina, na daljši poti pa je bila poraba bencina le nekaj decilitrov. Zato močno niha tudi prihranek pri stroških, pri plinski strošek na sto kilometrov znaša od 6,9 do osem evrov, pri bencinski mokki pa 10,8 evra (pri porabi 8,5 litra).

Strošek plina in dizla podoben, ločuje ju višja nakupna cena

Davek na vgradnjo plinske naprave, ker je ta tovarniška, je temeljitejša od naknadne vgradnje, saj so določeni deli prilagojeni drugačnemu pogonskemu gorivu, je tudi nekaj višji strošek servisa. Za bencinsko mokko boste za redno vzdrževanje pri 120 tisoč kilometrih odšteli 858 evrov, za plinsko pa 175 evrov več. Dodaten strošek nastane zaradi servisa plinske naprave, a je vseeno manjši od stroška servisa dizelskega motorja, pravijo pri Oplu. Mokka na plin z opremo enjoy ob tem stane 19.650 evrov, zgolj bencinska pa 1.300 evrov manj oziroma 18.350 evrov. Če z njima primerjamo še dizelsko mokko 1.7 CDTI s 96 kilovati, je strošek za gorivo, upoštevaje povprečno porabo šest litrov plinskega olja na sto kilometrov, primerljiv z mok­ko na avtoplin, a je nakupna cena v osnovi višja za 1.250 evrov.

Foto: Miloš Milač

P1030981.1420661573.jpg.o.600px.jpg
Mokka LPG ima dve posodi za gorivo, v bencinsko gre 52 litrov, v plinsko pa 31 litrov, kar ji omogoča skupen doseg med okoli tisoč kilometrov med polnjenji.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

Preberite tudi:

09.07.2015
FINANCE
ESG
Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih
ESG
Kje smo pri ESG
ESGAna Ivančič Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih

Analiza: ESG prinaša večje dohodke, prihranke pri stroških, večji je delež motiviranih zaposlenih in večja je verodostojnost blagovne znamke.

FINANCE
Manager
Balon trga električnih vozil resno pušča
Manager
VZPONI IN PADCI
ManagerTilen Humar Balon trga električnih vozil resno pušča

Prodaja e-avtov se je po večletni rasti prvič znašla v rdečem. Delnice največjih proizvajalcev (še) ne gredo ravno za drobiž, so pa vredne že tudi dve tretjini manj kot še pred nekaj leti. Kako (ne)srečen epilog zgodbe elektrifikacije vozil se trenutno kaže? Čeprav revolucionarna vizija prvega človeka pešajoče Tesle napoveduje drugače, bo za vlagatelje bolj verjetno slabši kot za same uporabnike e-vozil, vrednotenja namreč kažejo, da prostora za nadaljevanje upadanja tečajev še ni zmanjkalo.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Grem v bitko proti debelosti: kupil sem delnico Novo Nordiska
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Grem v bitko proti debelosti: kupil sem delnico Novo Nordiska

Cilj ni kupovati poceni delnice, ampak dobre delnice, tudi ko se zdijo drage.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Podjetnik
NASVET Kako brati bilance
Podjetnik
Vse na enem mestu
PodjetnikŠpela Mikuš NASVET Kako brati bilance

Na kaj morate biti letos posebej pozorni, ko se poglabljate v številke poslovnih partnerjev, konkurence, strank ...

FINANCE
Prevozi
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
Prevozi
PrevoziMarko Čopi Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev

Daimler Truck tovornjake znamke Fuso na Portugalskem izdeluje že od leta 1964. V tovarni v Tramagalu so v preteklosti nastajali tudi mitsubishiji L 200 pick-up, L 300 van in pajero.

FINANCE
Okolje & energija
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
Okolje & energija
Energetika
Okolje & energijaOkolje in energija Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1

Še bolj bomo spodbujali obnovljive vire energije in učinkovito rabo energije, črpali bomo EU denar za prestrukturiranje premogovnih regij, občine bodo energetsko prenavljale javne stavbe

FINANCE
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb
Finance
omejevanje
Tanja Smrekar Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3

Predlogi novega zakona o gostinstvu bo nared sredi maja, sporoča ministrstvo za gospodarstvo; o kakšnih omejitvah se govori