Avto

Oplov mali terenec na plin s prihranki do 36 odstotkov

Opel mokka 1.4 turbo LPG je edini serijski športni terenec s tovarniško predelavo na plin, sto kilometrov lahko prevozite s sedmimi evri, doplačilo za predelavo pa je 1.300 evrov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

07.01.2015 22:50
Čas branja: 2 min

PC300467.1420661572.jpg.o.600px.jpg
Opel mokka 1.4 turbo LPG je 1.300 evrov dražji od zgolj bencinske in 1.250 evrov cenejši od dizelske mokke 1.7 CDTI. Foto: Miloš Milač

1.300 evrov je doplačilo za opla mokko 1.4 turbo LPG na avtoplin v primerjavi z bencinskim.

6,9 evra na sto kilometrov boste pri mokki 1.4 turbo LPG porabili za avtoplin, kar je za 36 odstotkov manj kot pri bencinski.

175 evrov pri 120 tisoč kilometrih je dražje servisiranje opla mokke na avtoplin v primerjivi z bencinskim.

Opel je drugi ponudnik s tovarniško predelavo na avtoplin - ponuja jo pri skoraj vseh modelih. Preizkusili smo malega športnega terenca mokka, ki za 1.300 evrov doplačila prinaša od 20- do 36-odstotne prihranke pri gorivu, servis pri 120 tisoč evrov je 175 evrov dražji kot pri bencinski različici.

Opel mokka 1.4 turbo LPG ima podobno kot dacia sandero LPG klasično 52-litrsko bencinsko posodo za gorivo in še 31-litrsko za avtoplin. Precejšnja razlika med avtomobiloma pa je v ceni, zmogljivostih in tudi opremi. Že ko gre za nadzor porabe, je mokka bogatejša za merilnik goriva in plina, ki se posamezno vklap­ljata, ko preklapljate med pogonskim gorivom, ob tem mok­ka ponuja tudi merilnik dosega s prvim in drugim energentom in skupni doseg, ki podobno kot pri sanderu znaša okoli tisoč kilometrov. Zaradi močnega 1,4-litrskega turbomotorja s 103 kilovati razlik pri pogonu na bencin in energetsko revnejši avtoplin ni občutiti, opazili smo le večji razpon pri porabi obeh energentov glede na vozniški slog. V povprečju je mokka na sto kilometrov porabila deset litrov plina ter od 0,5 do 1,5 litra bencina, ki ga potrebuje za zagon in ogrevanje. Več krajših voženj je prineslo večjo porabo bencina, na daljši poti pa je bila poraba bencina le nekaj decilitrov. Zato močno niha tudi prihranek pri stroških, pri plinski strošek na sto kilometrov znaša od 6,9 do osem evrov, pri bencinski mokki pa 10,8 evra (pri porabi 8,5 litra).

Strošek plina in dizla podoben, ločuje ju višja nakupna cena

Davek na vgradnjo plinske naprave, ker je ta tovarniška, je temeljitejša od naknadne vgradnje, saj so določeni deli prilagojeni drugačnemu pogonskemu gorivu, je tudi nekaj višji strošek servisa. Za bencinsko mokko boste za redno vzdrževanje pri 120 tisoč kilometrih odšteli 858 evrov, za plinsko pa 175 evrov več. Dodaten strošek nastane zaradi servisa plinske naprave, a je vseeno manjši od stroška servisa dizelskega motorja, pravijo pri Oplu. Mokka na plin z opremo enjoy ob tem stane 19.650 evrov, zgolj bencinska pa 1.300 evrov manj oziroma 18.350 evrov. Če z njima primerjamo še dizelsko mokko 1.7 CDTI s 96 kilovati, je strošek za gorivo, upoštevaje povprečno porabo šest litrov plinskega olja na sto kilometrov, primerljiv z mok­ko na avtoplin, a je nakupna cena v osnovi višja za 1.250 evrov.

Foto: Miloš Milač

P1030981.1420661573.jpg.o.600px.jpg
Mokka LPG ima dve posodi za gorivo, v bencinsko gre 52 litrov, v plinsko pa 31 litrov, kar ji omogoča skupen doseg med okoli tisoč kilometrov med polnjenji.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Manager
Manager Zakaj upravljati trajnostno mobilnost v podjetjih?

Trije največji zaposlovalci v škofjeloški industrijski coni Trata (Knauf Insulation d. o. o., LTH Castings d. o. o. in SIBO G. d. o. o)...

Preberite tudi:

09.07.2015
FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje
FINANCE
Prevozi
Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben
Prevozi
PrevoziJure Šujica Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben

S 25 odstotkov povečanim tovornim prostorom je prevozu tovora namenjena enaka količina prostora kot v prejšnji generaciji v številko večjem transit connectu. Dizel ostaja v ponudbi.

FINANCE
Evrska industrija se še naprej ohlaja
Finance
Krčenje se nadaljuje
Špela Mikuš Evrska industrija se še naprej ohlaja 1

Indeks PMI za predelovalne dejavnosti še kar drsi navzdol

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Topjob
Po subvencijah za zaposlovanje mladih še subvencije za starejše od 30 let
Topjob
TRG DELA
TopjobLana Dakić Po subvencijah za zaposlovanje mladih še subvencije za starejše od 30 let

Za vsaj enoletno zaposlitev brezposelnega, starejšega od 30 let, lahko pridobite do 8.640 evrov subvencije.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Ne čakaj pomladi … bolje je počakati v maju
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Ne čakaj pomladi … bolje je počakati v maju

Staremu pregovoru o maju na trgih ni dobro slediti

FINANCE
Fed ohranil obrestno mero med 5,25 in 5,5 odstotka
Finance
Brez presenečenj
Špela Mikuš Fed ohranil obrestno mero med 5,25 in 5,5 odstotka 3

Dokler ne bodo prepričani, da se inflacija res bliža dvema odstotkoma, znižanj obrestne mere ni pričakovati, so zapisali pri Fedu.