Avto

Hyundai zmanjšal cilj prodaje na 8,2 milijona vozil

Predsednik uprave Hyundaija Chung Mong-koo je zaradi nestabilnih in gospodarskih političnih razmer popravil cilje prodaje iz devet na 8,2 milijona vozil v 2015

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

03.01.2015 10:50
Čas branja: 1 min

Korejski gigant Hyundai z avtomobilskima znamkama Hyundai in Kia je kljub pozitivnim napovedim o rasti prodaje avtomobilov v letošnjem letu, zmanjšal napovedi za svoji znamki. "Sprva smo računali na devet milijonov vozil, a glede na nestabilne politične in gospodarske razmere v več delih sveta menim da lahko dosežemo prodajo 8,2 milijona vozil, 200 tisoč več kot lani," je v novoletnem govoru povedal predsednik uprave družbe Chung Mong-koo.

chunk-mong-koo.1420278490.jpg.o.600px.jpg
Nestabilnost na trgu nam ne dovoli bolj optimističnih napovedi, pravi predsednik uprave Hyundaija Chung Mong-koo, zato je napoved prodaje za letos zmanjšal iz devet na 8,2 milijona vozil.

Znamka Hyundai naj bi ob tem letos prodala 5,05 milijona vozil, od tega 690 tisoč na domačem korejskem trgu in 4,36 milijona na drugih trgih. Znamka Kia pa bo dosegla prodajo 3,15 milijona vozil, od tega 480 tisoč doma in 2,67 milijona na drugih trgih, so prepričani v Hyundaiju. S tem rezultatom si bo Hyundai predvidoma zagotovil četrto mesto med proizvajalci avtomobilov, za Volkswagnom, Toyoto in General Motorsom.

Prvi mož korejskega giganta je še napovedal, da bo rast prodaje obeh znamk v prihodnjih nekaj letih gnala Kitajska.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Kakšno rast gradbenih aktivnosti napoveduje GZS za letos in prihodnje leto
TOP Gradbeništvo
Napovedi gradbenih aktivnosti
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Kakšno rast gradbenih aktivnosti napoveduje GZS za letos in prihodnje leto

Po lanski veliki, 24-odstotni rasti gradbenih aktivnosti se bodo te v Sloveniji letos zelo upočasnile, v EU se bodo zmanjšale. Lani so bile investicije v zgradbe vredne 7,1, letos bodo 7,6, prihodnje leto pa 7,9 milijarde evrov.

FINANCE
Marčni podatek: Inflacija v Sloveniji se ne znižuje, nasprotno
Finance
inflacija
Albina Kenda Marčni podatek: Inflacija v Sloveniji se ne znižuje, nasprotno 3

Če gledamo nacionalno specifično košarico, se je inflacija v Sloveniji marca celo povišala - s februarskih 3,4 odstotka na marčnih 3,6 odstotka. Tudi če gledamo vseevropsko primerljivo košarico dobrin, slovenska inflacija ne popušča. Dodajamo hiter pogled na inflacijo v Italiji

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Triglav: kaj je udarilo po njihovem dobičku v letih 2022 in 2023
Finance
ZAVAROVALNICA
Tanja Smrekar Triglav: kaj je udarilo po njihovem dobičku v letih 2022 in 2023 1

Iz letnega poročila: zakaj je predlanski rezultat po novem izguba namesto stomilijonski dobiček? Tudi zaradi davkov.

FINANCE
Kamniški podjetnik: Javni uslužbenci bi morali tekmovati v spodbujanju gospodarstva
Finance
KAMNIŠKI RAZVOJNI FORUM
Jana Petkovšek Štakul Kamniški podjetnik: Javni uslužbenci bi morali tekmovati v spodbujanju gospodarstva 1

Na Kamniškem razvojnem forumu bomo govorili o nujni podpori gospodarstvu ter iskanju razlikovalnih prednosti, ki jih ima kamniška občina veliko.

FINANCE
IKT
Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTKlemen Koncilja Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?

Slovenija je ob pospešku digitalizacije posla ostala zadaj, vsaj kar zadeva spletno poslovanje B2B. Še vedno se namreč ukvarjamo predvsem s CRM.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)