Avto

5 avtomobilov, ki lahko zaznamujejo 2015

Med kopico novih in prenovljenih avtomobilov bo v letu 2015 pozornost pritegnilo pet po svoje zanimivih in drugačnih modelov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

22.12.2014 22:30
Čas branja: 3 min

Napoveduje se nam plodovito, zanimivo in sila pestro avtomobilsko leto 2015. Proizvajalci bodo predstavili bogat nabor novih in prenovljenih avtomobilov, med njimi pa je pet takšnih, ki vsak po svoje odstopajo od uveljavljenih smernic.

Fiat 500X

fiat-500-x-xx.1419282031.jpg.o.600px.jpg
Fiat s 500X vstopa v premijski razred športnih terencev.

Trendovski avtomobili najbolje nagovarjajo čustva kupcev in ta hip so to športni terenci. Pri Fiatu bodo na ta vlak v začetku leta sedli s premijskim modelom 500X in pri tem poskušali dobro zaslužiti. Tradicionalna in igriva oblika, vozne lastnosti in napredna tehnika so po prepričanju Fiata tiste dodatne lastnosti, zaradi katerih bodo kupci za malega športnega terenca 500X plačali več kot za primerljiv avto druge znamke. Navdihnjen tudi z dediščino modela 500 iz leta 1957 bo 500X s ceno presegel večino tekmecev. V Italiji bo osnovni bencinar z 81 kilovati in prednjim pogonom v začetku leta stal najmanj 17.500 evrov, dvolitrski turbodizel s štirikolesnim pogonom in novim devetstopenjskim samodejnim menjalnikom pa dobrih 30 tisoč evrov. Družina 500 za Fiat namreč pomeni prestižni del podjetja, kjer cena za kupce ni prvotnega pomena, saj od avtomobila pričakujejo in dobijo več tehnike, tradicije in zapeljevanja. Fiatu to posledično prinaša večji zaslužek kot klasični modeli panda, punto in drugi, kar poleg delitve stroškov zaradi zasnove s podobnim jeepom renegadom omogočajo še skupni motorji in menjalniki z drugimi Fiatovimi modeli.

fiat-500x-xx.1419282035.jpg.o.600px.jpg

Ford mondeo

ford-mondeo-xx.1419282032.jpg.o.600px.jpg
Dve leti se je za naskok na Evropo brusil ford mondeo.

V poslovnem razredu bosta leto zaznamovala novi volkswagen passat, ki je že na trgu, in ford mondeo. Ta na evropski trg v začetku leta prihaja po dveh letih neizogibnega mencanja, predstavili so ga namreč že leta 2012 in se v ZDA prodaja pod imenom fusion. Pri Fordu se bodo kljub temu poskušali vmešati v boj za vrh, za kar naj bi v začetku prihodnjega leta poskrbeli s konkurenčno ceno, enako ali nižjo od passata. Kupce bodo poskušali ob skoraj enakih merah glede na predhodnika prepričati s povsem novo notranjostjo, kakovostnejšo izdelavo, bogato serijsko opremo, prostornostjo, naprednim glasovnim upravljanjem sync2 in sodobno multimedijo v sodelovanju s Sonyjem. Novi mondeo bo tehnološko najnaprednejši Fordov model, kar jih je bilo kdaj na voljo v Evropi, njegova posebnost pa sta tudi napihljiva varnostna pasova na zadnjih sedežih. Ta ob trku zadržita energijo na petkratni površini običajnih pasov in s tem dodatno ublažita posledice nesreče.

Mazda 2

mazda-2-xx.1419282027.jpg.o.600px.jpg
Mazda 2 v razred prinaša visoko tehnologijo.

Spomladi k nam prihaja seksi, napredna in uglajena mazda 2, ob kateri bosta Renaultov clio in Volkswagnov polo dobila dostojno konkurenco. V duhu mazde 3 in 6 so Japonci tudi pri novi dvojki uporabili oblikovalski jezik kodo, rezultat je dobre štiri metre dolga kombilimuzina privlačne oblike in sodobno zasnovane notranjosti. V primerjavi s predhodnico so ji podaljšali medosno razdaljo, pri potniškem prostoru so sledili sodobnemu, minimalističnemu pristopu. Iz armaturne plošče se tako dviguje velik zaslon, podprt z informacijskim vmesnikom, združuje pa navigacijsko napravo, potovalni računalnik, radio... Kupec si bo po želji lahko omislil tudi prikaz podatkov na vetrobranskem steklu. Za varnost potnikov bo skrbel sklop aktivnih varnostnih pomagal i-activsense, ki temelji na uporabi milivalovnih radarjev in kamer. Kupce naj bi omrežila tudi z novim štirivaljnim 1,5-litrskim dizelskim motorjem s 77 kilovati, ki izkorišča vse prednosti tehnologije skyactiv ter ugaja z uglajenostjo, odzivnostjo in varčnostjo.

Opel karl

opel-karl-xx.1419282034.jpg.o.600px.jpg
Na 3,68 metra dolžine bo opel karl ponudil pet vrat in pet sedežev.

Nemški Opel je lani med svoje dame pripeljal malega trendovskega adama, za ples z nežnejšim spolom pa bo junija pripravljen še 3,68 metra dolgi karl, ki so ga poimenovali po sinu ustanovitelja družbe. Z novim mestnim malčkom bodo pri Oplu tako po ceni kot velikosti zapolnili prostor pod novo corso in hkrati praznino po odhodu sestrske znamke Chevrolet iz Evrope. Najmanjši Opel se bo s petimi vrati, petimi sedeži, sodobnim trivaljnikom in precej bogato serijsko opremo za manj kot deset tisočakov spopadel z aygom, i10, twingom in Volkswagnovo trojico up!, citigo in mii. Prav najmanjši avtomobili v zadnjih nekaj letih doživljajo pravi preporod, kupcem pa sporočajo, da imajo nekaj več kot zgolj mestno uporabnost. Proizvajalci namreč pri malčkih ne prodajajo le centimetrov, ampak njihovo dušo, ti pa z odločnim nastopom poskušajo skriti svojo ceno.

Renault espace

renault-espace-xx.1419282033.jpg.o.600px.jpg
Pionir enoprostorcev renault espace je postal križanec.

Renault je kot pionir razreda velikih potniških enoprostorcev moral odstopiti od uveljavljenih smernic in spet zapeljati v nišo. Z veliko prostora na štirih kolesih so kot prvi navdušili leta 1984, zadnja leta, morda celo desetletje, pa spremljali vse manjše prodajne številke. V novi generaciji je espace postal trendovski in povsem nekaj drugega, kar je bil do zdaj. Skupaj 4,85 metra dolgi espace je zdaj namreč križanec oziroma mešanec med velikim enoprostorcem in športnim terencem, ob tem je obdržal adute predhodnika, kot so prostornost, prilagodljivost in velik prtljažnik. Poleg drzne zunanjosti ponuja še sodobno kabino za pet ali sedem potnikov, kjer prinaša lebdeč sredinski greben, večjo osredotočenost na voznika in bolj športne vozne lastnosti. To križancu omogoča Renault multi-sense, ki skrbi za krmiljenje in koordinacijo sistemov, povezanih z vožnjo. Espace je tudi močno shujšal, sestavni deli iz lahkih materialov so ga v primerjavi z zdajšnjim modelom olajšali za približno 250 kilogramov. Renaultova prelomna novost je nastala na modularni platformi CMF, kupci bodo spomladi lahko izbirali med že znanimi bencinskimi in dizelskimi -motorji, štirikolesnemu volanu pa bo v prihodnosti sledil še štirikolesni pogon.

Foto: Netcarshow.com

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Manager
Nova uredba, še en papirnati tiger
Manager
ManagerGorazd Suhadolnik Nova uredba, še en papirnati tiger

Lobisti so poskrbeli, da se bomo še bolj dušili v odpadni embalaži, le plastiko bo zamenjal papir.

FINANCE
Manager
Kako so zminirali reševanje krize z embalažo in odpadki
Manager
Zakonodaja EU
ManagerGorazd Suhadolnik Kako so zminirali reševanje krize z embalažo in odpadki 2

Zaradi interesov industrije se je izjalovil poskus, da EU z novo uredbo ukroti nenasitno porabo plastične in papirnate embalaže.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Manager
Subvencije, povsod subvencije: kateri ima od njih več – Počivalšek ali Jenull?
Manager
FRANKLOSKOP
ManagerPeter Frankl Subvencije, povsod subvencije: kateri ima od njih več – Počivalšek ali Jenull? 9

Vsak demonstrant na električnem kolesu lahko demonstrativno prekolesari vsaj dvakrat več kot tisti na navadnem.

FINANCE
Topjob
Ali lahko s subvencijo za mlade uveljavljate tudi davčno olajšavo
Topjob
TopjobLana Dakić Ali lahko s subvencijo za mlade uveljavljate tudi davčno olajšavo

Zbrali smo nekaj odgovorov zavoda za zaposlovanje na vprašanja delodajalcev pri subvencioniranem zaposlovanju mladih: kdo je lahko mentor in kakšni so pogoji, kako je z višjo subvencijo v primeru dodatnega pokojninskega zavarovanja.

FINANCE
Manager
Se umetna inteligenca lahko naučiti spoštovati pravo?
Manager
Antara Haldar
ManagerAntara Haldar Se umetna inteligenca lahko naučiti spoštovati pravo?

Ujeti pravo ravnotežje med spodbujanjem inovacij in zmanjšanjem morebitnih velikanskih tveganj, povezanih z novo tehnologijo, ni lahko.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.