Avto

Ambiciozna corsa za 1.400 Slovencev na leto

Nova oblika, še več prostora v kabini za dobrih deset tisočakov, nov trivaljni turbo le v dražjih paketih za skoraj 15 tisočakov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

21.12.2014 12:00
Čas branja: 4 min

Opel corsa je bila vselej majhen avto z visokimi cilji, v 32. letih je s to strategijo prepričala 12 milijonov kupcev, v zadnji generaciji vsaj 370 tisoč na leto, od tega pa 1.100 v Sloveniji. Nova ima še višje cilje, za podobno ceno ponuja več prostora, boljšo tehniko, izraznejšo obliko in še več barvitosti.

PC180859.1419153836.JPG.c.600px.jpg
Nov nos z nižjo masko, navzdol zavihanimi žarometi in vbočenim motornim pokrovom. Sicer pa v celoti bolj dinamične poteze, nekaj večje zunanje in notranje mere nove corse.

Nova opel corso smo tokrat srečali že četrtič, po prvi vožnji v Frankfurtu oktobra letos, se je teden dni kasneje predpremierno in zgolj statično predstavila na Vranskem in nekaj dni kasneje še na razglasitvi zmagovalcev našega projekta Najboljši poslovni vozniki, pretekli teden pa je zavila tudi v slovenske avto salone in dobila stalne slovenske tablice. Naj vas ne zavedejo nemške tablice na zgornji fotografiji, to smo postavili pred objektiv, ker se je v rdeči barvi in z bolj športno obliko trivratne različice bolje znašla kot druge preizkusne corse.

Corsa z žarometi Helle Saturnus Slovenija

Nova opel corsa je po količini izdelanih delov trenutno najpomembnejši projekt slovenske Helle Saturnus Slovenija. V prihodnjem letu bo ljubljanska družba za novo corso izdelala 300 tisoč parov prednjih žarometov. Opel je že dolga leta pomemben partner ljubljanske Helle Saturnus Slovenija, poleg corsinih žarometov namreč izdeluje tudi žaromete za opel astro in za osveženo opel insignio, avgusta letos pa se v Ljubljani prične proizvodnja žarometov za novo opel omego.

Corsina zasnova je sicer enaka prejšnji generaciji z letnicami 2006 do 2014. Zato nova corsa ne prinaša bistvenih varčevalnih ukrepov, različica 1.4 s 55 kilovati je s 1.141 kilogrami le za devet kilogramov lažja od predhodnice 1.2 s 63 kilovati. Kljub temu je dodana vrednost precejšnja. Na kratko; v dolžino je zrasla za dva centimetra na 4,02 metra, medosje z 2,51 metri omogoča eno najbolj prostornih potniških kabin v tem razredu, saj tudi zadnja klop ponuja solidno prostornost za dva odrasla, prtljažnik z 285 litri ob tem ponuja solidne, a ne rekordne mere.

A292866.1419157552.jpg.o.600px.jpg
Na novo oblikovana, še bolj barvita in predvsem bolj kakovostno izdelana in imenitna armaturna plošča z manj gumbi in doplačilnim multimedijskim vmesnikom intellilink.

Povsem nova in zelo sveža je oblika corse, ki na prednjem delu z nizko nameščeno masko povzema poteze manjšega adama. Žarometi, halogenski z led trakom ali ksenonski, so tokrat zavihani navzdol, bočna linija je bolj dinamična, zadek pa bolj razgiban. Trivratna različica se tokrat še bolj kot prej loči od petvratne. Corsino dinamiko je moč opaziti tudi v dodelani in prečiščeni kabini, predvsem so materiali v njej precej bolj imenitni kot prej, trde plastike ni več, tudi kopice gumbov ne, saj je njihovo vlogo prevzel sedempalčni multimedijski vmesnik intellinink, ki ponuja uporabo številnih aplikacij (denimo navigacijskega sistema BringGo in povezljivost s pametnimi telefoni ios in android. Novi so tudi motorji, najbolj svež med njimi pa je litrski trivaljni turbo s 66 ali 85 kilovati, skromno porabo 4,3 litra in zelo tihim delovanjem. Z lastnostmi nas je prepričal v pustolovskem adamu rocks.

Na cestah predvsem osnovni motorji in bogatejši paketi opreme

A mali sodobni turbo bo rezerviran le za najbolj zahtevne kupce, ki bodo za corso 1.0 ecotec s 66 kilovati in najbogatejšim paketom cosmo pripravljeni plačati 14.740 evrov, za močnejšega s 85 kilovati pa še tristo evrov več. Tudi dizelski 1.3 CDTI s ceno 13.840 evrov bo najbrž redek, 1.4 s 66 kilovati s predelavo na plin in ceno 11.940 evrov pa utegne najti prek sto kupcev letno, v stari corsi si je namreč različica na plin odrezala deset odstotni delež. Velika večina kupcev pa se bo najbrž vrtela okoli 1,4 litrskega štirivaljnika v različicah s 55, 66 in 74 kilovati (zadnji je nov in opremljen s turbo polnilnikom) in opremo enjoy ali color edition, takšen trend namreč napoveduje prodaja prejšnje corse pri kateri so se kupci odločali za predvsem za motorja 1,2 in 1,4 s 62 oziroma 74 kilovatov in bogatejše pakete opreme.

82-A292169.1419158585.jpg.s.600px.jpg
Pet generacij in 12 milijonov prodanih avtomobilov v 32 letih. Z leve proti desni: corsa A z letnicami 1982 - 1993 (3,1 milijona prodanih vozil), corsa B 1993 - 2000 (3,98 milijona vozil), corsa C 2000 - 2006) 2,46 milijona vozil in corsa D 2006 - 2014 (2,86 milijona vozil). Novo corso pete generacije bodo prihodnje leto izdelali v vsaj 300 tisoč primerkih.

Corsa s klimo za dobrih deset tisočakov

Za osnovno corso 1.4 selection s 55 kilovati boste odšteli 10.090 evrov, za različico s 66 kilovati pa 400 evrov več. Kombinacija tega motorja in opreme color edition stane 11.790 evrov, za motor 1.4 turbo s 74 kilovati je potrebno doplačilo 500 evrov, za petvratno različico pa še 350 evrov. Vse corse imajo dobro varnostno opremo, skromnejše pa so pri opremi za udobje, saj je klimatska naprava serijska šele pri opremi cosmo. To bodo trgovci reševali z akcijskimi ponudbami. Denimo za osnovno corso 1.4 selection boste plačali 10.090 evrov, ob tem boste v teh dneh dobili brezplačen zimski paket ki vključuje ogrevan volan in sedeža. V protivrednosti 1.300 evrov pa si boste izbrali še dodatno opremo, denimo paket klima s klimatsko napravo in alarmom ki stane 850 evrov in paket radio s CD, MP3 in bluetooth povezavo za 500 evrov.

Prihodnje leto 1.400 cors na naših cestah

Corsina popotnica je dobro, je prepričan šef slovenskega Opla Borut Gazvoda, saj bo novinka po njegovih napovedih prihodnje leto našla 1.400 slovenskih kupcev, ne le parov tablic. S to številko bo za 300 vozil presegla letošnjo prodajo corse četrte generacije, ki se je zadnja leta kljub priletnosti držala celo bolje kot prej. Z novo corso slovenski Opel želi izboljšati svoj tržni delež iz 10,1 na 12,2 odstotka, ko gre za zasebne kupce pa iz 13,5 na 15 odstotkov. Obenem pa je oplova želja tudi rast tržnega deleža skupne prodaje vseh avtov te znamke (vključno z dostavnimi) iz 4.200 na 4.575 vozil, te številke pa bi znamki omogočile 7,5 odstotni statistični tržni delež (letos bo 6,9 odstoten), ki je vezan na registracije novih vozil. Z odštetimi izvoženimi avtomobili, torej realno prodajo slovenskim kupcem, pa bo ta precej višji od devetih odstotkov.

Foto: Miloš Milač in Opel

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

26.05.2015
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Analitiki mirijo panogo, saj pravijo, da je upad posledica minulih rasti in da se prodaja vrača na normalne ravni.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)