Avto

S prestola sestopajo sveti trije kralji

Prvi možje BMW, Mercedes-Benza in Volkswagna še vedno posegajo po zvezdah, a žezlo že predajajo naslednji generaciji

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

17.12.2014 22:30
Čas branja: 2 min

Samozavestni Martin Winterkorn in zmagoslavni Norbert Reithofer posle in odgovornost na čelu Volkswagna in BMW že predajata naslednji generaciji, podobno se v prihodnjih letih napoveduje tudi pri vse manj tradicionalnem Mercedesu.

Norbert Reithofer (BMW), Martin Winterkorn (Volkswagen) in Dieter Zetsche (Daimler) so ta hip najvplivnejši možje v avtomobilskem poslu. Vsem trem gre delo odlično od rok, poleg prodaje okoli milijon in pol (BMW in Daimler) ter skoraj deset milijonov (Volkswagen) avtomobilov na leto lastnikom prinašajo tudi milijardne dobičke.

diess-herbert-xx.1418839864.jpg.o.600px.jpg
Herbert Diess bo v Volkswagen pripeljal izkušnje iz Bavarske.

S svojimi samozavestnimi, udarnimi in jasnimi nastopi, zmagovalno miselnostjo, znanjem in karizmo zelo načrtovano dvigajo tudi motivacijo svojih zastopnikov in trgovcev, upravičujejo zaupanje delničarjev ter potrjujejo odločitev svojih kupcev, ki v njihove izdelke vložijo kar veliko denarja. Če se jim zalomi, iskreno priznajo napake.

Kdo bo stopil v velike čevlje

Vsekakor jekleni Winterkorn, udarni Reithofer in navihani Zetsche nosijo velikanske čevlje, v katere pa bodo v prihodnjih letih stopili mlajši Herbert Diess, Harald Krüger, morda tudi Ola Kaellenius, ugibajo tuji mediji. Vsi trije starejši gospodje jih na veliko odgovornost, nadaljevanje njihovega poslanstva in isti cilj - v letu 2020 vladati svetu prestižnih znamk po prodaji, dobičku in ugledu - pripravljajo že danes.

Krüger bo poskušal BMW obdržati na vrhu

kruger-harald-xx.1418839862.jpg.o.600px.jpg
Harald Krüger bo BMW poskušal zadržati na prvem mestu.

Izvršni direktor Norbert Reithofer bo tako že maja 2015 odstopil s položaja, zamenjal pa ga bo zdajšnji član uprave Harald Krüger. BMW si bo pod njegovim vodstvom tudi v prihodnje prizadeval ohraniti vodilni položaj pri prodaji luksuznih avtomobilov, kar je tlakoval prav Reithofer. Ta je na vrh bavarskega proizvajalca premijskih vozil skočil leta 2006, pod njegovim vodstvom pa je BMW dosegal veliko rast prodaje avtomobilov in odvzel primat Mercedesu. V prihodnje bo predsedoval nadzornikom skupine BMW.

Diess naj bi Volkswagen premaknil z mesta

Iz BMW prihaja tudi Herbert Diess, ki bo na čelu Volkswagna z oktobrom 2015 zamenjal Martina Winterkorna. V Wolfsburgu bodo s tem pridobili enega izmed največjih strokovnjakov v avtomobilski industriji in vrhunskega menedžerja. Zamenjava prihaja v precej kritičnih časih za Volkswagen, saj znamka zadnje štiri mesece stagnira oziroma dosega skromno rast prodaje. Winterkorn bo ostal prvi človek koncerna Volkswagen, ki združuje kar 12 blagovnih znamk - od Audija, Porscheja, Seata in Škode, prek tovornjaške Scanie, superšportnega Lamborghinija do razkošnega Bentleyja.

Kaellenius za Mercedesov preboj na prvo mesto

kallenius-ola-xx.1418839865.jpg.o.600px.jpg
Ola Kallenius bi v prihodnosti lahko zasedel vrh Daimlerja.

Čeprav naj bi Dieter Zetsche koncern Daimler vodil še skozi leto 2016, ne bi bilo nikakršno presenečenje, če bo posle nasledniku predal še pred potekom mandata. Pri Daimlerju so namreč v upravo sprejeli še osmega člana, to je Šved Ola Kaellenius, šef prodaje Mercedes-Benza, ki je med premijskimi znamkami trenutno na tretjem mestu in lovi Audi. Dodatno odgovornost bo Kaellenius za tri leta prevzel z januarjem, v upravo pa bo prinesel predvsem mladostno svežino in mednarodne izkušnje - Šved je namreč star 45 let, znotraj skupine pa je služboval od ZDA do Velike Britanije. Prav mlajši kupci po vsem svetu pa so tisto, kar Mercedes-Benz krvavo potrebuje za vrnitev na vrh in Kaellenius naj bi zelo dobro poznal njihove želje, zahteve in potrebe.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Kakšno rast gradbenih aktivnosti napoveduje GZS za letos in prihodnje leto
TOP Gradbeništvo
Napovedi gradbenih aktivnosti
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Kakšno rast gradbenih aktivnosti napoveduje GZS za letos in prihodnje leto

Po lanski veliki, 24-odstotni rasti gradbenih aktivnosti se bodo te v Sloveniji letos zelo upočasnile, v EU se bodo zmanjšale. Lani so bile investicije v zgradbe vredne 7,1, letos bodo 7,6, prihodnje leto pa 7,9 milijarde evrov.

FINANCE
Marčni podatek: Inflacija v Sloveniji se ne znižuje, nasprotno
Finance
inflacija
Albina Kenda Marčni podatek: Inflacija v Sloveniji se ne znižuje, nasprotno 3

Če gledamo nacionalno specifično košarico, se je inflacija v Sloveniji marca celo povišala - s februarskih 3,4 odstotka na marčnih 3,6 odstotka. Tudi če gledamo vseevropsko primerljivo košarico dobrin, slovenska inflacija ne popušča. Dodajamo hiter pogled na inflacijo v Italiji

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Triglav: kaj je udarilo po njihovem dobičku v letih 2022 in 2023
Finance
ZAVAROVALNICA
Tanja Smrekar Triglav: kaj je udarilo po njihovem dobičku v letih 2022 in 2023 1

Iz letnega poročila: zakaj je predlanski rezultat po novem izguba namesto stomilijonski dobiček? Tudi zaradi davkov.

FINANCE
Kamniški podjetnik: Javni uslužbenci bi morali tekmovati v spodbujanju gospodarstva
Finance
KAMNIŠKI RAZVOJNI FORUM
Jana Petkovšek Štakul Kamniški podjetnik: Javni uslužbenci bi morali tekmovati v spodbujanju gospodarstva 1

Na Kamniškem razvojnem forumu bomo govorili o nujni podpori gospodarstvu ter iskanju razlikovalnih prednosti, ki jih ima kamniška občina veliko.

FINANCE
IKT
Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTKlemen Koncilja Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?

Slovenija je ob pospešku digitalizacije posla ostala zadaj, vsaj kar zadeva spletno poslovanje B2B. Še vedno se namreč ukvarjamo predvsem s CRM.