Ferrari je znan po pestri paleti luksuznih športnih avtomobilov in celi vrsti uspehov v Formuli 1, kar je znamenitega črnega vranca ovenčalo s skorajda magično karizmo i n njegovo ime poneslo v še tako oddaljene kotičke sveta. Podjetje je sicer že dolgo v lasti Fiata, zadnje čase pa se trudi postati povsem samostojno podjetje - in takšno se bo širilo tudi zunaj avtomobilizma, morebiti celo vstopilo v svet visoke mode.
Prvi mož Ferrarija Sergio Marchionne je že pred časom dejal, da želi športno ikono oddeliti iz podjetja Fiat Chrysler Automobiles, kar naj bi se zgodilo že prihodnje leto. Ferrari bi tako 10 odstotkov delnic ponudil na trgu v obliki javne prodaje (IPO), preostanek pa se bo razdelil med sedanje delničarje skupine FCA.
Marchionne bo načrte za prihodnost razgrnil v prihodnjih tednih, že zdaj pa so si analitiki enotni, da bo Ferrari gotovo razširil paleto svojih produktov in prepoznavnost krepil tudi na drugih področjih. Tako bi lahko oznanili nove lokacije zabaviščnih parkov (eden je v Abu Dabiju, enega naj bi dobili Španci) ali pa ustanovili lastno verigo luksuznih klubov in hotelov, ki bi zagotavljali vrhunsko razkošje in užitke za lastnike Ferrarijev ali poslovnih strank in drugih bogatašev.
Posamezni vlagatelji so prepričani, da bi bil Ferrari lahko odličen proizvajalec luskuznih stvari z oznako "Made in Italy", s tem pa bi tudi močno okrepil prodajne številke, dobiček in seveda pridobil tržno vrednost. Ferrari v avtomobilski industriji sicer nima več prostora za rast, saj je že trčil ob zadano mejo 7.000 proizvedenih vozil letno, razvoj novih modelov in zmogljivih motorjev pa je vse dražji.