Avto

Ferrari se utegne širiti zunaj avtomobilskih meja

Ferrarijev logotip bi se v prihodnosti lahko pojavljal nad hotelskimi vrati, na torbicah, modnih oblačilih,...

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

17.12.2014 15:39
Čas branja: 1 min

Ferrari je znan po pestri paleti luksuznih športnih avtomobilov in celi vrsti uspehov v Formuli 1, kar je znamenitega črnega vranca ovenčalo s skorajda magično karizmo i n njegovo ime poneslo v še tako oddaljene kotičke sveta. Podjetje je sicer že dolgo v lasti Fiata, zadnje čase pa se trudi postati povsem samostojno podjetje - in takšno se bo širilo tudi zunaj avtomobilizma, morebiti celo vstopilo v svet visoke mode.

Prvi mož Ferrarija Sergio Marchionne je že pred časom dejal, da želi športno ikono oddeliti iz podjetja Fiat Chrysler Automobiles, kar naj bi se zgodilo že prihodnje leto. Ferrari bi tako 10 odstotkov delnic ponudil na trgu v obliki javne prodaje (IPO), preostanek pa se bo razdelil med sedanje delničarje skupine FCA.

Ferrari-F430.1396503766.jpg.c.960px.jpg
Znamka Ferrari bi v prihodnosti postala prepoznavna ne le kot proizvajalka luksuznih avtov, ampak kot proizvajalka luksuznih stvari, kot sta denimo podjetji Armani in Hermes.

Marchionne bo načrte za prihodnost razgrnil v prihodnjih tednih, že zdaj pa so si analitiki enotni, da bo Ferrari gotovo razširil paleto svojih produktov in prepoznavnost krepil tudi na drugih področjih. Tako bi lahko oznanili nove lokacije zabaviščnih parkov (eden je v Abu Dabiju, enega naj bi dobili Španci) ali pa ustanovili lastno verigo luksuznih klubov in hotelov, ki bi zagotavljali vrhunsko razkošje in užitke za lastnike Ferrarijev ali poslovnih strank in drugih bogatašev.

Posamezni vlagatelji so prepričani, da bi bil Ferrari lahko odličen proizvajalec luskuznih stvari z oznako "Made in Italy", s tem pa bi tudi močno okrepil prodajne številke, dobiček in seveda pridobil tržno vrednost. Ferrari v avtomobilski industriji sicer nima več prostora za rast, saj je že trčil ob zadano mejo 7.000 proizvedenih vozil letno, razvoj novih modelov in zmogljivih motorjev pa je vse dražji.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Vlagatelj Maks
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
FINANCE
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike
Finance
ELEKTRIKA
Tanja Smrekar Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 2

Kaos pred novim načinom obračunavanja elektrike: medtem ko na agenciji za energijo ne vidijo težav pri zaračunavanju elektrike po novem, elektrodistribucija opozarja, da je pri odčitavanju vse več motenj, ki jih ne morejo odpravljati sproti.

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)