Avto

Audi Q7 je postal družinski SUV

Audijev novi največji športni terenec Q7 je končno pokazal svoj novi obraz. Glede na predhodnika je vidno shujšal, postal bolj aerodinamičen in predvsem družinsko naravnan SUV

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

15.12.2014 14:18
Čas branja: 1 min

2016-audi-q7-4-1035.1418645161.jpg.s.960px.jpg

Audijev Q7 kar devet let velja za ogromnega in težkega športnega terenca, z novo generacijo pa je shujšal za kar 325 kilogramov in zdaj tehta manj kot dve toni. Ob tem je dobil bolj aerodinamične poteze ter v celoti postal bolj družinsko naravnan - po novem tako deluje kot ogromen karavan. Javnosti bo druga generacija predstavljena januarja na avtomobilskem salonu v Detroitu, med kupce v Evropo pa pripelje sredi leta s ceno okoli 61 tisoč evrov.

2016-audi-q7-6-1035.1418645345.jpg.s.960px.jpg

Aktualni Audi Q7 je v sorodstvu s Volkswagnovim touaregom in Porschejevim cayennom, a je bil zaradi daljše medosne razdalje in možnosti sedmih sedežev bolj primeren za družine. Tudi po novem bo tako, čeprav so ga oblikovalci glede na predhodnika precej obtesali. Če v višino meri toliko kot prej, bo novi Q7 za štiri centimetre krajši (5,05 metra) in za sedem centimetrov ožji (1,97 metra) od predhodnika, pri čemer se je nekoliko skrajšala tudi medosna razdalja (2,99 metra).

2016-audi-q7-3-1035.1418645307.jpg.c.960px.jpg

2016-audi-q7-11-1035.1418649482.jpg.n.960px.jpg

Čeprav je po merah krajši, je Q7 v notranjosti zrasel v vse tri smeri in se ponaša z najdaljšo kabino v razredu. Tudi tokrat ima lahko tretjo vrsto sedežev v zadku, kjer se lahko udobno peljeta dva otroka, v drugi vrsti pa najdemo tri za 11 centimetrov vzdolžno pomične sedeže. V prtljažnik novi Q7 pospravi 890 oziroma 2.075 litrov, s sedmimi sedeži še vedno spodobnih 295 litrov, ob tem je nakladalni rob nižji, pokrov pa je moč odpreti in zapreti tudi s pomočjo elektrike in z brco pod vozilom.

2016-audi-q7-5-1035.1418645323.jpg.n.960px.jpg

Avtomobil spredaj krasijo ozki žarometi in velika motorna maska, razvojniki pa so se vidno posvetili aerodinamiki, saj količnik zračnega upora znaša ugodnih 0,32. K temu nekoliko prispeva tudi povsem raven trebuh vozila, ob predstavitvi so pri Audiju poudarili še visoko tehnologijo in kvaliteto v notranjosti (virtualni merilniki, malo gumbov, tablice, varnostno-asistenčni sistemi, izbrani materiali), varčne motorje (na začetku trilitrski dizel in bencinar), dizelsko hibridno različico (porabil naj bi 1,7 litra), samoumevni quattro pogon in seveda njihov ponos: občutno shujševalno kuro.

2016-audi-q7-9-1035.1418645377.jpg.c.960px.jpg

2016-audi-q7-10-1035.1418649442.jpg.s.960px.jpg

Recept za hujšanje Q7, ki bo nastajal na novi modularni platformi, je predvsem aluminij. Ta zavzema dobrih 40 odstotkov mase pri sami kletki, iz aluminija pa so še pokrov prtljažnika, blatniki ter pokrova motorja in prtljažnika. Inženirji so na ta račun pri teži prihranili kar 325 kilogramov, novi Q7 bo namreč tehtal 1.995 kilogramov.

2016-audi-q7-7-1035.1418645361.jpg.c.960px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Analitiki mirijo panogo, saj pravijo, da je upad posledica minulih rasti in da se prodaja vrača na normalne ravni.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.