Audijev Q7 kar devet let velja za ogromnega in težkega športnega terenca, z novo generacijo pa je shujšal za kar 325 kilogramov in zdaj tehta manj kot dve toni. Ob tem je dobil bolj aerodinamične poteze ter v celoti postal bolj družinsko naravnan - po novem tako deluje kot ogromen karavan. Javnosti bo druga generacija predstavljena januarja na avtomobilskem salonu v Detroitu, med kupce v Evropo pa pripelje sredi leta s ceno okoli 61 tisoč evrov.
Aktualni Audi Q7 je v sorodstvu s Volkswagnovim touaregom in Porschejevim cayennom, a je bil zaradi daljše medosne razdalje in možnosti sedmih sedežev bolj primeren za družine. Tudi po novem bo tako, čeprav so ga oblikovalci glede na predhodnika precej obtesali. Če v višino meri toliko kot prej, bo novi Q7 za štiri centimetre krajši (5,05 metra) in za sedem centimetrov ožji (1,97 metra) od predhodnika, pri čemer se je nekoliko skrajšala tudi medosna razdalja (2,99 metra).
Čeprav je po merah krajši, je Q7 v notranjosti zrasel v vse tri smeri in se ponaša z najdaljšo kabino v razredu. Tudi tokrat ima lahko tretjo vrsto sedežev v zadku, kjer se lahko udobno peljeta dva otroka, v drugi vrsti pa najdemo tri za 11 centimetrov vzdolžno pomične sedeže. V prtljažnik novi Q7 pospravi 890 oziroma 2.075 litrov, s sedmimi sedeži še vedno spodobnih 295 litrov, ob tem je nakladalni rob nižji, pokrov pa je moč odpreti in zapreti tudi s pomočjo elektrike in z brco pod vozilom.
Avtomobil spredaj krasijo ozki žarometi in velika motorna maska, razvojniki pa so se vidno posvetili aerodinamiki, saj količnik zračnega upora znaša ugodnih 0,32. K temu nekoliko prispeva tudi povsem raven trebuh vozila, ob predstavitvi so pri Audiju poudarili še visoko tehnologijo in kvaliteto v notranjosti (virtualni merilniki, malo gumbov, tablice, varnostno-asistenčni sistemi, izbrani materiali), varčne motorje (na začetku trilitrski dizel in bencinar), dizelsko hibridno različico (porabil naj bi 1,7 litra), samoumevni quattro pogon in seveda njihov ponos: občutno shujševalno kuro.
Recept za hujšanje Q7, ki bo nastajal na novi modularni platformi, je predvsem aluminij. Ta zavzema dobrih 40 odstotkov mase pri sami kletki, iz aluminija pa so še pokrov prtljažnika, blatniki ter pokrova motorja in prtljažnika. Inženirji so na ta račun pri teži prihranili kar 325 kilogramov, novi Q7 bo namreč tehtal 1.995 kilogramov.