Avto

Audi Q7 je postal družinski SUV

Audijev novi največji športni terenec Q7 je končno pokazal svoj novi obraz. Glede na predhodnika je vidno shujšal, postal bolj aerodinamičen in predvsem družinsko naravnan SUV

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

15.12.2014 14:18
Čas branja: 1 min

2016-audi-q7-4-1035.1418645161.jpg.s.960px.jpg

Audijev Q7 kar devet let velja za ogromnega in težkega športnega terenca, z novo generacijo pa je shujšal za kar 325 kilogramov in zdaj tehta manj kot dve toni. Ob tem je dobil bolj aerodinamične poteze ter v celoti postal bolj družinsko naravnan - po novem tako deluje kot ogromen karavan. Javnosti bo druga generacija predstavljena januarja na avtomobilskem salonu v Detroitu, med kupce v Evropo pa pripelje sredi leta s ceno okoli 61 tisoč evrov.

2016-audi-q7-6-1035.1418645345.jpg.s.960px.jpg

Aktualni Audi Q7 je v sorodstvu s Volkswagnovim touaregom in Porschejevim cayennom, a je bil zaradi daljše medosne razdalje in možnosti sedmih sedežev bolj primeren za družine. Tudi po novem bo tako, čeprav so ga oblikovalci glede na predhodnika precej obtesali. Če v višino meri toliko kot prej, bo novi Q7 za štiri centimetre krajši (5,05 metra) in za sedem centimetrov ožji (1,97 metra) od predhodnika, pri čemer se je nekoliko skrajšala tudi medosna razdalja (2,99 metra).

2016-audi-q7-3-1035.1418645307.jpg.c.960px.jpg

2016-audi-q7-11-1035.1418649482.jpg.n.960px.jpg

Čeprav je po merah krajši, je Q7 v notranjosti zrasel v vse tri smeri in se ponaša z najdaljšo kabino v razredu. Tudi tokrat ima lahko tretjo vrsto sedežev v zadku, kjer se lahko udobno peljeta dva otroka, v drugi vrsti pa najdemo tri za 11 centimetrov vzdolžno pomične sedeže. V prtljažnik novi Q7 pospravi 890 oziroma 2.075 litrov, s sedmimi sedeži še vedno spodobnih 295 litrov, ob tem je nakladalni rob nižji, pokrov pa je moč odpreti in zapreti tudi s pomočjo elektrike in z brco pod vozilom.

2016-audi-q7-5-1035.1418645323.jpg.n.960px.jpg

Avtomobil spredaj krasijo ozki žarometi in velika motorna maska, razvojniki pa so se vidno posvetili aerodinamiki, saj količnik zračnega upora znaša ugodnih 0,32. K temu nekoliko prispeva tudi povsem raven trebuh vozila, ob predstavitvi so pri Audiju poudarili še visoko tehnologijo in kvaliteto v notranjosti (virtualni merilniki, malo gumbov, tablice, varnostno-asistenčni sistemi, izbrani materiali), varčne motorje (na začetku trilitrski dizel in bencinar), dizelsko hibridno različico (porabil naj bi 1,7 litra), samoumevni quattro pogon in seveda njihov ponos: občutno shujševalno kuro.

2016-audi-q7-9-1035.1418645377.jpg.c.960px.jpg

2016-audi-q7-10-1035.1418649442.jpg.s.960px.jpg

Recept za hujšanje Q7, ki bo nastajal na novi modularni platformi, je predvsem aluminij. Ta zavzema dobrih 40 odstotkov mase pri sami kletki, iz aluminija pa so še pokrov prtljažnika, blatniki ter pokrova motorja in prtljažnika. Inženirji so na ta račun pri teži prihranili kar 325 kilogramov, novi Q7 bo namreč tehtal 1.995 kilogramov.

2016-audi-q7-7-1035.1418645361.jpg.c.960px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Transport in logistika
Črna luknja železniških naložb: vlagamo veliko, kdaj pridejo učinki?
Transport in logistika
Infrastruktura
Transport in logistikaNataša Koražija Črna luknja železniških naložb: vlagamo veliko, kdaj pridejo učinki?

Bi lahko prenovo železnic načrtovali bolj racionalno? Cene gradbenih del vrtoglavo naraščajo, projekti se vlečejo več let in se dražijo, učinki na potovalne hitrosti pa so skromni. Zakaj?

FINANCE
Okolje & energija
To so kandidati za energetske nagrade Financ 2024
Okolje & energija
Okolje & energijaNataša Koražija To so kandidati za energetske nagrade Financ 2024

Letošnje energetske nagrade Financ bomo podelili na konferenci Dnevi energetikov, ki bo 16. in 17. aprila.

FINANCE
Manager
S presežnim denarjem od odpornosti do antifragilnosti
Manager
ManagerBoštjan Usenik S presežnim denarjem od odpornosti do antifragilnosti

Vodilni vsakega slovenskega podjetja bi sami zase morali vedeti, zakaj poslujejo tako, kot poslujejo, a se hkrati vprašati, ali je to tudi najboljša pot za podjetje dolgoročno. In naj cilj ne bo zgolj vzdrževanje odpornosti, temveč pridobivanje dolgoročne antifragilnosti podjetja na globalni ravni.

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.

FINANCE
Manager
Slovenci in banke: lani najmanjša rast vlog gospodinjstev po letu 2013
Manager
VARČEVANJE
ManagerJurij Šimac Slovenci in banke: lani najmanjša rast vlog gospodinjstev po letu 2013

Neto vplačila v vzajemne sklade pa so se glede na predlanskim povečala za 60 odstotkov.

FINANCE
Manager
Bežanje pred politično, okostenelo in oholo Ljubljano
Manager
Frankloskop
ManagerPeter Frankl Bežanje pred politično, okostenelo in oholo Ljubljano

Če centralna oblast tako rada para to, kar šiva, in če je hkrati ne tako zelo redko ohola, politična in okostenela, je logično, da lokalni živelj želi izvesti nekakšen mehak in demokratičen »državni udar« oziroma ustanoviti bolj agilne pokrajine.

FINANCE
IKT
ESG-poročanje bo velik izziv tudi za informacijsko tehnologijo
IKT
Orodja za ESG-poročanje
IKTBarbara Pavlin ESG-poročanje bo velik izziv tudi za informacijsko tehnologijo 1

Trg IT-orodij za podporo trajnostnemu poročanju raste, glavni izziv je, kako poiskati vire potrebnih podatkov in kako jih čim bolje strukturirati.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)