17 let proizvodnje, skoraj 800 tisoč izdelanih vozil, izjemna različica lotus in ugled orjaškega in prostornega avtomobila za razumno ceno - vse to je dediščina opla omege, ki je bila in je še pogost gost tudi slovenskih cest. Leta 2003 je bilo konec, največji opel je doživel podobno usodo kot ford scorpio. Omego so delno zamenjale prestižne različice opla vectre.
V tem času se je Opel kot znamka boril s finančnimi težavami, skorajšnjo prodajo, reševanjem tovarn, sindikati,... V zadnjih nekaj letih je znamka s pomočjo novih modelov insignia, adam, astra in drugimi ter večjo podporo danes zdravega lastnika General Motors, ponovno zaživela. Zato je kot kaže ponovno nastopil čas za veliki opel, novo omego. V Oplu sicer prihoda novinke ne komentirajo, o novi omegi ni uradno znanega ničesar razen napovedi slovenskega dobavitelja delov Helle Saturnus Slovenija, kjer trdijo, da bodo avgusta 2015 pričel s proizvodnjo žarometov za novo omego.
Po običajnem urniku prihoda na trg, bi morala biti nova omega pripravljena novembra 2015, po besedah slovenskega dobavitelja pa jo bodo izdelovali na treh celinah, v Evropi, v Aziji in v ZDA. V Helli Saturnusi Slovenija še pojasnjujejo, da bo nova limuzina zasnovana na osnovi cadillacovega modela. V Evropi bo nosila oplov znak in ime omega, v ZDA in v Aziji pa po naši oceni cadillacovega.
Opel omega 1986 - 1994
Opel omega je med leti 1986 in 2003 veljala za največji in najbolj prestižen opel, hkrati pa si je ustvarila ugled izjemno prostornega in dostopnega avtomobila. Leta 1986 je zamenjala model rekord, prva generacija s pogonom na zadnja kolesa pa je navduševala z razkošno limuzinsko in karavansko različico in za tiste čase bogato opremo, ki je vsebovala tudi sistem ABS, potovalni računalnik, hlajen predal za rokavice in servisno diagnostiko, ki je danes del opreme vsakega avtomobila.
Leta 1989 se je omega s športno različico lotus omega zapeljala tudi ob bok BMW M5, mercedes-benzu 500 E in audiju S4. Poganjal jo je 3,6 litrski turbo šestvaljnik s 377 konjiči, ki jih je krotila 45 odstotna zapora zadnjega diferenciala, šeststopenjski ročni menjalnik si je sposodila pri corvetti. Konjenica je 1.663 kilogramov težko omego do stotice pognala v 5,3 sekunde, skoraj sekundo hitreje kot takratni BMW M5 in ji omogočila največjo hitrost 285 kilometrov na uro, lotus omega je nekaj let veljala za najhitrejšo serijsko limuzino.
Postavna naslednica, zadržana osvežitev in konec
Leta 1994 je na trg zapeljala nova omega z orjaško in prepoznavno prednjo masko, še prostornejšo kabino, osveženimi štiri in šestvaljnimi motorji in ponovno v dveh karoserijskih različicah - limuzinski in karavanski. Najmočnejši motor je bil trilitrski šestvaljnik s 155 kilovati, lotus omega pa ni dobila naslednika. Leta 1999 je omega dobila temeljitejšo prenovo, ki ji je odvzela prepoznaven videz prednjega dela, uvedla pa je bolj minimalistično oblikovanje. Leta 2003 pa je po 792 tisoč izdelanih avtomobilih zapeljala v avtomobilsko zgodovino.