Avto

Audi A1 s tremi valji do tržnih in okoljskih številk

Osvežen nos, novi motorji in še naprej pomembna vloga pri osvajanju novih kupcev za Audi

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

14.12.2014 20:00
Čas branja: 3 min

Audi te dni predstavlja osveženi A1 in A1 sportback, najmanjši model te znamke, ki je od leta 2010 prepričal prek pol milijona kupcev. A1 z letnico 2014 ima kopico manjših sprememb, osvežen prednji in zadnji del, izboljšano tehniko ter nove motorje, na dnu ponudbe je ponovno trivaljnik.

Audi-A1-Sportback-2015-1600x1200-wallpaper-01.1418582620.jpg.c.600px.jpg
Nova maska, luči, odbijač, zračne reže v njem in meglenke označujejo razmeroma skromne oblikovne spremembe 3,97 metra dolgega audija A1, več je novega pod pločevino.

Skromne oblikovne spremembe, še več samozavesti

Audi A1 v različicah A1 s tremio vrati in A1 sportback s petimi se oblikovno nista kaj dosti spremenila. Osvežitev je v znanem audijevem slogu skromnih vidnih in temeljitejših nevidnih, torej tehničnih, sprememb. Prednja maska je še bolj izrazita, nove so halogenske ali xsenonske luči, odbijač z večjimi zračnimi režami in meglenkami, skromno spremenjen je tudi zadek. Tehnično A1 označuje dodelano podvozje in za doplačilo možnost nastavljanja delovanja blažilnikov. Največ sprememb pa je A1 doživel pod motornim pokrovom, kjer se vrtijo novi tri in štirivaljni motorji. Ti so po desetletju ponovno zašli v audije. Leta 2005 se je namreč s trga poslovil predhodnik A1 model A2, ki ga je prav tako poganjal trivaljnik.

Pomemben model za Audi, cene od 19 tisočakov

Za Audi je A1 pomemben model z vidika prodaje in prevzema novih kupcev. Kar štirje od petih kupcev A1 je k znamki prestopilo iz drugih znamk, z A1 je torej Audi v štirih letih pridobil 400 novih kupcev. Zato je osveženi model pomemben v borbi s tekmecema BMW in Mercedes-Benz za prodajno krono v svetu. Cene audija A1 v Nemčiji segajo od 19.200 evrov za 1,0 TFSI do 30 tisočakov za S1. Slovenske še niso znane, a glede na razmere na trgu in cene tekmecev, bodo te najbrž precej nižje. Trenutni audi A1 pred prenovo po ceniku stane 17.130 evrov, A1 sportback pa 17.650 evrov za model 1.2 TFSI s 63 kilovati, leta 2011 je distributer za krajši čas ceno znižal pod 15 tisoč evrov.

Audi-A1-2015-1600x1200-wallpaper-24.1418582824.jpg.s.600px.jpg
V audije so po desetih letih zopet zavili trivaljniki. V A1 bo na našem trgu najbrž najbolj zanimiv bencinski stroj 1.0 TFSI z oznako ultra, ki označuje izrazito varčnost. Litrski stroj tehta le 88 kilogramov, zmore 70 kilovatov in v povprečju porabi 4,3 litra, vsaj tako obljubljajo tovarniški podatki. Trivaljni je tudi turbodizel 1.4 TDI s 66 kilovati in še osem decilitrov skromnejšo porabo.

Vrniteh treh valjev za skromnejše izpuste

Tega v audiju A1 z letnico 2015 zamenjuje litrski trivaljni turbo bencinar iz volkswagna pola, ki zmore 70 kilovatov, tehta le 88 kilogramov (brez pomožnih sistemov), do stotice pospeši v 11,3 sekunde in po tovarniških obljubah porabi le 4,3 litra bencina na sto kilometrov. Osnovni A1 ob tem v ozračje izpusti le 99 gramov ogljikovega dioksida na kilometer, zato je za to znamko pomemben tudi z vidika nižanja povprečnih izpustov znamke. Naslednja na lestvici sta že znana 1,4 litrska turbo štirivaljnika s 92 oziroma 110 kilovatov, zadnji ima vgrajeno tehnologijo cylinder on demand (COD), ki omogoča izklop drugega in tretjega valja ob zmerni in konstantni vožnji. Poraba močnejšega stroja je zato skromnejša kot pri šibkejšem, 4,9 namesto 5,1 litra. Dizelsko ponudbo sestavljala 1,4 litrski trivaljni turbodizel s 66 kilovati in 1,6 litrski turbodizel s 85 kilovati, njuna poraba glede na menjalnik sega od 3,5 do 3,7 litra, izpusti najskromnejšega so pod 90 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.

Audi-S1-Sportback-2015-1600x1200-wallpaper-14.1418582289.jpg.o.600px.jpg
Dvolitrski turbo motor, 170 kilovatov oziroma 231 konjskih moči, štirikolesni pogon quattro in pospešek do stotice v 5,8 sekunde audija S1 quattro.

Dva športna modela, S1 s kar 231 konji in quattro pogonom

Nov tekmec clio RS, peugeota 208 GTI, ibize cupre, fieste ST, minija cooper S in drugih nabritih malčkov je A1 1.8 TFSI, ki ima nov, v teh časih zanimivo celo večji, stroj kot njegov predhodnik. Takšen A1 ali A1 sportback do stotice pospeši v 6,9 sekunde, povprečna poraba pa je 5,6 litra. Povsem na vrhu pa sta štirikolesno gnana modela S1 quattro in S1 sportback quattro, ki po pospeških uženeta tudi podobno zmogljivega, a le spredaj gnanega minija john cooper works. Poganja ju dvolitrski turbo bencinar s 170 kilovati oziroma 231 konjskimi močmi, pospešek do stotice traja le 5,8 sekunde, tovarniško izmerjena poraba pa je sedem litrov.

Audi-A1-Sportback-2015-1600x1200-wallpaper-05.1418583048.jpg.s.600px.jpg

Audi-A1-2015-1600x1200-wallpaper-07.1418583088.jpg.s.600px.jpg

Audi-S1-Sportback-2015-1600x1200-wallpaper-1d.1418583123.jpg.s.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

24.04.2014
13.02.2014
08.08.2012
15.03.2012
12.01.2011
16.02.2015
FINANCE
IKT
Slovenski Siemens prejemnik nagrade feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
IKT
POSLOVNO SVETOVANJE
IKTVlado Kadunec Slovenski Siemens prejemnik nagrade feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja

Priznanje so si prislužili s projektom digitalizacije industrije insektne biokonverzije za prihodnjo proizvodnjo hrane in večjo trajnost.

FINANCE
Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču
Finance
SODNE ODLOČITVE
Simona Toplak Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču

Pot za odškodnine zaradi nedopustne osebne odgovornosti pasivnih družbenikov izbrisanih gospodarskih družb je spet odprta. Povemo vam, komu in zakaj bo država plačala odškodnine.

FINANCE
Avto
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja
Avto
AvtoMiloš Milač Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja

Hrvaška skupina CIAK je s prevzemom trgovcev z avtodeli Stahlgruber v Sloveniji in SIM Impex v Bosni postala največja v širši regiji.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Manager
Zakaj je Tito prejel italijansko državno odlikovanje in kaj imata s tem vprašanje meje in gospodarstvo
Manager
POMEMBNA ZGODOVINA PRED DNEVOM BOJA PROTI OKUPATORJU
Managerdr. Jure Ramšak Zakaj je Tito prejel italijansko državno odlikovanje in kaj imata s tem vprašanje meje in gospodarstvo

O zgodovinskih okoliščinah, številkah, ljudeh in priložnostih, ki so krojili zadnjih 70 let slovensko-italijanskih odnosov.

FINANCE
Pomoč ali past na cesti? Na to pri avtovlekah pazite, da ne boste plačali preveč
Finance
PRED POLETNO SEZONO
Tanja Smrekar Pomoč ali past na cesti? Na to pri avtovlekah pazite, da ne boste plačali preveč

Pri avtovleki preverite tudi, ali gre za podjetje, kjer stroške krije vaša zavarovalnica, ali gre morda za naključnega ponudnika pomoči, ki "patruljira" oziroma išče nesrečnike s pokvarjenimi vozili ob cesti.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)