Francoski Citroën je pred štirimi leti predstavil drugo generacijo modela C4, ki so ga prodali v 450 tisoč primerkih, prihodnjo pomlad pa na trg prihaja prenovljena različica. Ta se je modernizirala in dobila nov svetlobni podpis, motorje najnovejše generacije, poenostavljeno armaturno ploščo z novim 7-palčnim zaslonom na dotik, ki je umeščen na njeno sredino, dve novi barvi, dodatna platišča in nove tipe oblazinjenja.
Pogled prenovljenega C4 se je spremenil zaradi novih žarometov oziroma dveh kromanih modulov v obliki 3D, ki slonita na svetleči črni podlagi. Svetlobni podpis dodatno poustvarijo LED dnevni žarometi, nove so tudi zadnje luči s 3D učinkom, pri katerih so se naslonili na model C4 picasso.
Notranjost je sodobnejša, prinaša tudi velik zaslon občutljiv na dotik. Prek njega se krmilijo posamezne nastavitve vozila, medijski sistem in navigacija - podobno kot smo vajeni pri C4 picasso -, klimatsko napravo pa uravnavamo "po starem", torej z vrtljivimi gumbi in stikali. Notranjost je sicer dodobra prečiščena in elegantnejša, kupcem sta na voljo tudi dve novi vrsti sedežnih prevlek. C4 sicer ponuja prostorno notranjost z medosno razdaljo 2,65 metra, deljivo zadnjo sedežno klopjo ter 408-litrski prtljažnik.
Pod kožo C4 prinaša naprednejši sistem proti zdrsavanju pogonskih koles, ki izboljša vlečno moč na podlagi s slabšim oprijemom (sneg, poledica, blato ...). Tukaj je tudi pomoč pri speljevanju v klanec, voznika pred nevarnostmi opozarjata tudi sistem za nadzor mrtvega kota in sistem pred nenamernim zapuščanjem voznega pasu.
Prenovljenega C4 bo moč naročiti s štirimi motorji, ki zadostijo normam Euro6. Dva sta bencinska trivaljnika, šibkejši zmore 81 kilovatov (110 KM), močnejši 96 kilovatov (130 KM), na voljo je tudi s samodejnim menjalnikom. Pristaši dizlov bodo lahko izbrali 73-kilovatnega (100 KM) ali 88-kilovatnega (120 KM) blueHDI motorja, oba sta na voljo z ročnim menjalnikom. V kombinaciji s sistemom stop&start porabita 3,3 oziroma 3,6 litra na sto prevoženih kilometrov.