Županja Pariza Anne Hidalgo je dejala, da želi središče francoske prestolnice spremeniti v nekakšno delno pešcono in je tako predstavila načrt, kako se spopasti s prometom in onesnaženjem v Parizu. "V štirih osrednjih predelih mesta bodo poleg koles, avtobusov in taksijev dovoljeni le še avtomobili stanovalcev, dostavna in reševalna vozila," je Hidalgova povedala v intervjuju za francoski tednik Journal du Dimanche.
Hidalgova je pri tem pojasnila, da bo ukrep sprva veljal ob koncih tedna, a bi ga lahko dokaj hitro vpeljali za cel teden. Poleg tega bodo v Parizu dolžino kolesarskih stez do leta 2020 v okviru 100 milijonov evrov vrednega programa za spodbujanje kolesarstva podvojili. Hidalgova si želi uvesti tudi sistem električnih koles na istih linijah, na katerih trenutno deluje sistem javne izposoje koles Velib.
Središče Pariza ima glede na evropsko povprečje izredno gosto poseljenost, turiste pa pogosto preseneti gost promet na turistično najbolj zanimivih krajih enega najbolj obiskanih mest na svetu. Francoska prestolnica se občasno spopada tudi z izredno močno onesnaženostjo, zaradi katere so mestne oblasti v preteklosti začasno že uvedle omejitve hitrosti za motoriste in prepoved vožnje z vozili ob določenih dneh.