Nemški BMW bo po šestih letih in 250 tisoč prodanih primerkih tudi v Slovenijo pripeljal drugo generacijo modela X6, ki s svojo kupejevsko linijo velja za pravega posebneža med športno-terenskimi vozili.
Na zunaj spremembe niso velike, gre bolj za evolucijo prve generacije. Več novosti je pod kožo, serijska oprema je bogatejša, prtljažnik večji, motorji zmogljivejši in tudi do petino varčnejši.
Bavarci so novi X6 že serijsko bogato opremili, kupec za najmanj 75.700 evrov dobi biksenonske žaromete, 19-palčna lahka aluminijasta platišča, avtomatsko upravljanje pokrova prtljažnika in 8-stopenjski športni menjalnik Steptronic s prestavnimi stikali na volanu, usnjene okrasne elemente, dvopodročno klimatsko napravo, avtomatsko zatemnitev vzvratnega ogledala in varnostno-asistenčni paket.
Zadnja klop je deljiva v razmerju 40:20:40 in omogoča povečanje prostora prtljažnika iz 580 na skupno 1.525 litrov (75 litrov več kot prej).
Med motorji v X6 bomo tako našli najnovejšo generacijo bencinskega V8 motorja (xDrive50i) s 330 kW (450 KM), ki stane 105.500 evrov. Za šestvaljni vrstni dizelski motor (xDrive30d) s 190 kW (258 KM) bo kupec odštel 75.700 evrov, za šestvaljni vrstni dizel s tremi turbinskimi polnilniki (M50d) in 280 kW (381 KM) pa 101.300 evrov.
Za večjo zmogljivost povezano s tudi do 22 odstotnim znižanjem povprečne porabe goriva poskrbi sodobna tehnologija, optimizacija mase in izboljšana aerodiniamika. Motorno paleto bosta prihodnje leto dopolnila še xDrive35i z 225 kW (306 KM) za 79.100 evrov in xDrive40d z 230 kW (313 KM) za 81.200 evrov. Pozneje pride še X6 M, ki ga cenijo na skoraj 160 tisočakov.