Avto

Servis ni več molzna krava avtotrgovcev

Avto trgovci so v preteklosti s servisom kovali velike dobičke. Kako je danes in kaj je prinesla konkurenca cenejših nepooblaščenih servisov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

03.12.2014 18:24
Čas branja: 2 min

Štirje distributerji avtomobilov o cenah rednih servisov, cenejši neuradni konkurenci in posledicah slabših razmer na ponudbo.

picelj-gasper1-be.1382639414.jpg.o.600px.jpg

Relativnost cen neuradnih servisov

"Večja konkurenca cenejših nepooblaščenih servisov na trgu ne bo vplivala na zvestobo strank na pooblaščenih servisih, hkrati pa nas cenejši neuradni servisi silijo v izboljšave in prilagoditve naših storitev," pravi Direktor slovenske Toyote Gašper Picelj in dodaja, da nepooblaščeni servisi na trgu nastopajo z nižjo ceno, ki pa ni nujno veliko nižja, če upoštevamo dodatno opravljena dela, ki jih njihovi oglasi ne omenjajo. Prav tako se pojavlja vprašanje o njihovi strokovnosti v primeru zahtevnejših del - diagnostike in kvalitete vgrajenih rezervnih delov. Stranke morajo biti pozorne na njihovo poreklo, ker poceni kopije s kitajske, ne zagotavljajo primerne kvalitete, kar vpliva na življenjsko dobo vgrajenega dela in na koncu samega vozila.

Marjan-Murn.1417626957.jpg.o.600px.jpg

Renault z lastno mrežo cenejših servisov

"Naš odgovor na pooblaščene servise pa so servisi in rezervni deli naše hišne znamke Motrio, ki uresničujejo pričakovanja lastnikov starejših vozil. Lastnike novih vozil uspešno ohranjamo znotraj uradne servisne mreže, tiste lastnike starejših vozil, ki razmišljajo o nepooblaščenih servisih, pa želimo prepričati z naraščajočo mrežo servisov Motrio, ki ob nižji ceni še vedno ohranjajo velike zahteve po kakovosti rezervnih delov, značilne za Renault. Samo letos smo odprli že štiri servisna mesta Motrio, do konca leta in nato še prihodnje leto pa jih bomo odprli še kar nekaj, ter s tem zagotovili ustrezno pokritost celotne države,« pravi direktor prodajne mreže v Renaultu Nissanu Slovenija Marjan Murn.

ferjancic-danilo12-br.1411579151.jpg.o.600px.jpg

Največji izziv je pridobiti lastnike starejših vozil

Generalni direktor Porscheja Slovenije Danilo Ferjančič pa meni, da so poslovni rezultati v pooblaščenih servisih pod izjemnim pritiskom, prav tako ti danes niso več molzna krava kot v preteklosti. V družbi se na razmere skušajo prilagoditi s paketnimi cenami in posebnimi aranžmaji za starejša vozila. "Prvi pozitivni učinki se kažejo, vendar imamo tukaj še velik potencial. Največji izziv ostaja, kako privabiti nazaj lastnike starejših vozil, za katere pooblaščeni servisi niso več dovolj atraktivni. Po toliko letih slabih trgov novih vozil bomo ob koncu letošnjega leta verjetno že tretjič zapored zabeležili padec slovenskega voznega parka. Z drugimi besedami: na slovenskih cestah je čedalje manj avtomobilov in ti so vedno starejši," pojasnjuje Ferjančič.

pal-2014-116-jm.1401356061.JPG.c.600px.jpg

Nižje cene, a več zvestih strank

"Pri Peugeotu in Citroënu smo cene poprodajnih produktov prilagodili dejanskim potrebam naših strank v odvisnosti od starosti vozila. Vzpostavili smo programe lojalnosti (MojPeugeot, MyCitroenPlus), ki stranki v točno določenem trenutku posreduje točno želeno informacijo o servisnih storitvah. Danes lahko stranka izbira med različnimi nivoji rezervnih delov, v skladu z njenimi potrebami, željami ter finančnimi zmožnostmi. Zaslužki so manjši, kot so bili v letih pred recesijo, vendar je potrebno navesti, da nam zaradi novih programov ter različnih nivojev ponudbe, ki pokrivajo precej širši starostni spekter vozil, ostaja zvestih več strank, za bistveno daljše obdobje, kot je bilo temu še nekaj let nazaj," pravi generalni direktor znamk Peugeot, Citroën in DS v Sloveniji Jožko Tomšič.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb
Finance
omejevanje
Tanja Smrekar Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb

Predlogi novega zakona o gostinstvu bo nared sredi maja, sporoča ministrstvo za gospodarstvo; o kakšnih omejitvah se govori

FINANCE
Avto
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
Avto
AvtoJure Šujica Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami

Brezplačna storitev je porabnikom ponujala vpogled v stanje vozila ob uvozu, med drugim tudi podatek o tem, ali je bilo vozilo v trenutku uvoza poškodovano. Zakaj je bila storitev komaj dve leti po uvedbi odpravljena in kako lahko kupci pridejo do enakih oziroma bolj podrobnih podatkov?

FINANCE
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
Finance
PMI
Albina Kenda Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji

Po prvih ocenah je vrednost indeksa nabavnih menedžerjev PMI pokazala, da se je aprila evrsko gospodarstvo krepilo. Pogledali smo, kaj se skriva v podrobnostih.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani!
Finance
jurij šimac
Jurij Šimac Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 1

Kako omejiti populistične nepremičninske ideje veseljakov iz Golobove vlade

FINANCE
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto
Finance
pokojnine
Lana Dakić Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5

"40 let delovne dobe ostaja," je komentiral pokojninsko reformo minister za delo Luka Mesec, o drugih ukrepih ni hotel govoriti

FINANCE
Izberite pravega borznega posrednika
FINANCE
Okolje & energija
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ
Okolje & energija
Energetika
Okolje & energijaNataša Koražija Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1

Po podatkih MOPE so dobavitelji električne energije v letu 2023 prejeli 240 milijonov evrov subvencij, sveženj pomoči gospodarstvu pa je dosegel 395 milijonov evrov.