Avto

Daimler na ohlajenem kitajskem trgu ponovno obuja Maybach

Daimler bo v tem tednu odprl tretjo poglavje luksuzna znamke Maybach, v prihodnje bodo maybachi najbolj razkošni mercedes-benzi

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

19.11.2014 10:02
Čas branja: 2 min

Nemški Daimler bo v tem tednu na avtosalonu v kitajskem Guangzhou obudil superluksuzno podznamko Maybach, kljub temu da analitiki napovedujejo ohlajanje prodaje luksuznih avtov na tem trgu.

maybach.1416387814.jpg.o.600px.jpg
Tri obdobja razkošne znamke Maybach; prvo med leti 1919 in 1941, drugo med leti 2002 in 2012, tretje pa se bo pričelo v tem tednu na avtosalonu v kitajskem Guangzhou.

Kitajska je v zadnjih nekaj letih postala ključen trg za proizvajalce luksuznih avtomobilov, saj je prodaja ferrarijev, Lamborghinijev, Porschejev, Rolls Roycev in drugih na tem trgu dosegla ali presegla številke v Evropi in ZDA. Predvsem pa je trend v zadnjih desetih letih pokazal na 30 odstotno letno rast tega dela trga. "V naslednjih letih bo drugače, rast se bo do leta 2018 umirila na pet odstotkov letno," napovedujejo v analitski hiši HIS Automotive in še dodajajo, da je prodaja ultraluksuznih avtov s ceno prek 250 tisoč evrov v zadnjih nekaj letih celo upadla. Kljub temu se je nemški Daimler odločil, da na avtosalonu v Guangzhou v tem tednu obudi znamko Maybach, ki tokrat na trg prihaja kot poznamka oziroma najbolj razkošna različica Mercedes-Benza razred S.

[A] maybach_avto2_xx.1323970907.jpg
Maybach je v prejšnjem desetletju na trg super luksuza prinesel nova merila razkošja, a z njimi ni prepričal petičnih kupcev.

Maybach že obujen med leti 2002 in 2012, a neuspešen

Daimler bo novi mercedes-benz S 600 z dodatkom maybach sprva prodajal na Kitajskem, Japonskem, v ZDA in v Rusiji. V naslednjem koraku pa bo oznaka Maybach postala stalen del ponudbe mercedes-benzov, označevala bo zadke najbolj luksuznih različic in bo tako poskrbela za večjo diferenciacijo in lažje razumevanje kupcev v vse bolj bogati ponudbi mercedes-benzovih modelov. Daimler je znamko Maybach prvič obudil leta 2002, z razkošno limuzino maybach 57 in 62 pa je do leta 2012 neuspešno prepričeval petične kupce in izgubil tudi boj s tekmecema Rolls Royce in Bentley. V znamko je Daimler v zadnjih devetih letih vložil več kot milijardo evrov, ki se niso vrnili. Prodaja maybachov s ceno med 300 in 560 tisoč evri se v vseh teh letih namreč nikoli ni postavila na kolesa, da bi lastniku lahko povrnila vložena sredstva. Dosegala je številke od dobrih sto do 300 vozil na leto, lani pa je maybach našel le 157 kupcev.

Kdo je bil Wilhelm Maybach

[A] Wilhelm-Maybach.1323970994.jpg

Ustanovitelj Maybacha Wilhelm Maybach je bil konec 19. stoletja tehnični direktor družbe Daimler Motoren Gesellschaft, sodeloval je neposredno z ustanoviteljem Daimlerja Gottliebom Daimlerjem. Nato je leta 1909 stopil na samostojno pot. Skupaj s sinom Karlom Maybachom je sprva razvijal in izdeloval dizelske in plinske motorje za zračna plovila znamke Zeppelin, pozneje tudi motorje za različna železniška vozila. Wilhelm Maybach se je podpisal pod številne tehnične izume, med njimi je najpomembnejša bobnasta zavora, ki so jo počasi začele izrivati kolutne zavore šele v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja. Leta 1919 je Maybach izdelal prvi eksperimentalni avto, prvi serijski model pa je bil predstavljen dve leti pozneje na berlinskem avtomobilskem salonu. Med letoma 1921 in 1941 je Maybach izdeloval klasične razkošne avtomobile. Nato ga je ustavila druga svetovna vojna, ko je namesto avtomobilov izdeloval le še motorje za samovozne topove in tanke.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zelene obveznice, varna izbira za preudarne vlagatelje

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

Preberite tudi:

21.01.2014
15.12.2011
FINANCE
Avto
Dolžina je pomembna, pravijo petični Mercedesovi kupci z Daljnega vzhoda
Avto
AvtoUroš Božin Dolžina je pomembna, pravijo petični Mercedesovi kupci z Daljnega vzhoda 7

Kar 547 centimetrov, oziroma 18 centimetrov več od ''običajnega'', meri razkošni mercedes-maybach razreda S. Nad dodatnimi centimetri in sijajem se najbolj navdušujejo na Kitajskem

FINANCE
Avto
Daimler rekordni dobiček deli z zaposlenimi
FINANCE
Avto
Daimler ohranja primat med elito
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Kako šef Daimlerja delničarje miri pred strahovi kitajskega prevzema
Avto
AvtoMiloš Milač Kako šef Daimlerja delničarje miri pred strahovi kitajskega prevzema

"Ob možnosti sovražnega prevzema imamo seveda pripravljen scenarij, a tega ne komuniciramo, saj bi s tem izgubil polovico učinka," pravi šef Daimlerja Dieter Zetsche

FINANCE
Avto
Dizel je izgubil bitko, vojne še ne
Avto
AvtoMiloš Milač Dizel je izgubil bitko, vojne še ne 1

Dizelski motorji so lani v evropski prodaji novih avtov izgubili pet odstotnih točk deleža, krčenje pa se bo letos umirilo, verjamejo analitiki, proizvajalci in tudi dobavitelji

FINANCE
Avto
Delnice Volkswagna – kot da škandala sploh ne bi bilo
Avto
AvtoAlbina Kenda Delnice Volkswagna – kot da škandala sploh ne bi bilo 2

Testiranje z dizelskimi izpusti so opravljali na opicah in ljudeh, v škandal so se ujeli Volkswagen, Daimler in BMW

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)