Znamka osebnih avtomobilov Volkswagen (torej izključujoč dostavni program) je v prvih desetih mesecih letos prvič v tako kratkem času presegla prodajo pet milijonov vozil. S tem rezultatom je ugnala ameriški Chevrolet, ki je znamko pet milijonov pred nekaj leti dosegel v 12 mesecih, po znamkah pa je pred obema Toyota s prodajo okoli devet milijonov vozil na leto.
K temu rezultatu je največ prispeval kitajski trg, kjer je Volkswagen ustvaril 46 odstotka svetovne prodaje - natančneje 2,3 milijona oziroma 13,8 odstotka več kot v enakem obodbju lani. V ZDA je letos na ceste zapeljalo nekaj manj kot pol milijona novih osebnih volkswagnov, v Evropi pa 1,4 milijona.
Volkswagen pri nas trdno na prestolu
Slovenski distributer Porsche Slovenija je k skupni številki v tem obdobju prispeval 7.346 vozil, z njimi pa je dosegel še večjo - 16,8 odstotno rast registracij kot Volkswagen na Kitajskem. S tem se je utrdil na prvem mestu v Sloveniji pred drugouvrščenim Renaultom in tretjo Škodo. Le opomba; število registiranih vozil sicer še ne pomeni dejanske prodaje slovenskim kupcem. Za kratek čas registrirani avti končne kupce namreč pogosto najdejo v drugih državah EU.
Skupina Volkswagen, istoimenska znamka je njen del, pa sočasno posega po vrhu lestvice največjih proizvajalcev. Pri tem pa se sooča s podobnimi težavami kot Toyota v času njenega naskoka na prodajni vrh.