Čas v razredu prestižnih avtomobilov, vsaj z vidika oblike, teče nekoliko počasneje kot v drugih. Zato je audi A7 po treh letih le skromno oblikovno osvežen, poleg novih odbijačev ima še novo mrežo hladilnika z enodelnim okvirom, nove zračne reže in serijske LED ter doplačljive LED matrix žaromete kot pri modelu A8.
V kabini je A7 sportback dobil prilagodljive zadnje sedeže, nove barve in materiale, sprednja sedeža s funkcijo prezračevanja in masaže ali športne sedeže z integriranimi vzglavniki, serijski radio MMI, doplačljiv prikazovalnik podatkov na prednje steklo (head-up display), navigacijo plus s funkcijo MMI touch (preko miške se pomikate prek zemljevida in seznamov v navigaciji). Karta navigacije se prikazuje na osrednjem informacijskam zaslonu, po želji pa tudi med merilnikoma. V kabini, ki je zaradi akustičnih stekel bolje zatesnjena, si lahko izberete tudi audi phone box za mobilni telefon, ki izboljšuje signal, kabino pa očisti sevanj, saj signal sprejema prek zunanje antene.
Zmore voziti sam, a kratek čas
Audi connect prek hitrega omrežja LTE A7 poveže s spletom, sistem aktivne varnosti adaptive cruise control pa je inteligenten radarski tempomat, ki omogoča vzdrževanje razdalje za vozili pred njim, deluje do popolne ustavitve in z majhno pomočjo voznika omogoča tudi speljevanje. V povezavi s kamero in drugimi sistemi (denimo lane keeping assist za vzdrževanja vozila znotraj voznega pasu) A7 zmore voziti povsem samostojno. A le nekaj sekund, nato mora voznik poprijeti za volan.
Start&stop zadnje generacije omogoča izklop motorja pod hitrostmi dva kilometra na uro (štirikolesni pogon) oziroma pod sedem kilometrov na uro pri spredaj gnanih A7. Pri podvozju je serijski sistem audi drive select, ki omogoča spreminjanje nastavitev odzivnosti volana, menjalnika, motorja in vzmetenja. Za doplačilo so na voljo dinamično krmiljenje, dve izvedbi športnega vzmetenja in zračno vzmetenje, ki ima pri modelu S7 bolj čvrsto nastavitev.
Sprva pet strojev, skromnejša poraba
Motorjev je trenutno pet, vsi so varčnejši kot prej, kasneje bosta na voljo še najmočnejša predstavnika oznake S in RS. Največja novost je dvolitrski turbo štirivaljnik, ki nadomešča 2,8 litrski klasični šestvaljnik. Novinec zmore 185 kilovatov (252 konjskih moči) s porabo 5,9 litra in precej več moči od predhodnika. Najvarčnejši je trilitrski turbodizel z oznako ultra, močjo 160 kilovatov in porabo 5,2 litra. V ponudbi pa so še trilitrski TDI s 200 oziroma 235 kilovati, šestvaljni bencinar s kompresorjem 3.0 TFSI s 245 kilovati, ter modela S7 in RS7 z vrha ponudbe in močjo 331 oziroma 412 kilovatov. Vsi motorji so povezani z novim sedemstopenjskim menjalnikom z dvema sklopkama, le najmočnejši dizel ima osemstopenjsko klasično avtomatiko. Cene se pričnejo pri 55.800 evrih za motor 2.0 TFSI s prednjim pogonom, trilitrski turbodizel s 160 kilovati in prednjim pogonom stane 62 tisočakov, zmogljivejši dizel 3.0 TDI z 200 kilovati in štirikolesnim pogonom dobrih osem tisočakov več, RS7 pa 154 tisoč evrov.
Skromni cilji na skromnem trgu
Distributer Porsche Slovenija želi v prihodnjem letu z A7 sportbackom doseči polovični delež v konkurenci velikih petvratnih kupejev, kar pa glede na majhnost trga pomeni le 15 do 20 vozil letno.