Avto

Nišni audi A7 za 15 do 20 Slovencev na leto

Audi je oblikovno osvežil petvratni kupe A7, mu vgradil varčnejše motorje, serijske LED žaromete in mu namenil nekaj sodobnih pripomočkov. Osnovni pri nas stane slabih 56 tisočakov.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

12.11.2014 15:01
Dopolnjeno: 12.11.2014 15:05
Čas branja: 2 min

Čas v razredu prestižnih avtomobilov, vsaj z vidika oblike, teče nekoliko počasneje kot v drugih. Zato je audi A7 po treh letih le skromno oblikovno osvežen, poleg novih odbijačev ima še novo mrežo hladilnika z enodelnim okvirom, nove zračne reže in serijske LED ter doplačljive LED matrix žaromete kot pri modelu A8.

PB121052.1415797845.JPG.c.600px.jpg
Skromne oblikovne spremembe prednjega dela, serijski LED in doplačljivi LED matrix žarometi audija A7 sportback.

V kabini je A7 sportback dobil prilagodljive zadnje sedeže, nove barve in materiale, sprednja sedeža s funkcijo prezračevanja in masaže ali športne sedeže z integriranimi vzglavniki, serijski radio MMI, doplačljiv prikazovalnik podatkov na prednje steklo (head-up display), navigacijo plus s funkcijo MMI touch (preko miške se pomikate prek zemljevida in seznamov v navigaciji). Karta navigacije se prikazuje na osrednjem informacijskam zaslonu, po želji pa tudi med merilnikoma. V kabini, ki je zaradi akustičnih stekel bolje zatesnjena, si lahko izberete tudi audi phone box za mobilni telefon, ki izboljšuje signal, kabino pa očisti sevanj, saj signal sprejema prek zunanje antene.

Audi-A7-Sportback-2015-1600x1200-wallpaper-29.1415800132.jpg.o.600px.jpg
Znano okolje in nekaj novih sodobnih pripomočkov - prikazovalnik na prednje steklo, naprednejši sistem MMI plus,...

Zmore voziti sam, a kratek čas

Audi connect prek hitrega omrežja LTE A7 poveže s spletom, sistem aktivne varnosti adaptive cruise control pa je inteligenten radarski tempomat, ki omogoča vzdrževanje razdalje za vozili pred njim, deluje do popolne ustavitve in z majhno pomočjo voznika omogoča tudi speljevanje. V povezavi s kamero in drugimi sistemi (denimo lane keeping assist za vzdrževanja vozila znotraj voznega pasu) A7 zmore voziti povsem samostojno. A le nekaj sekund, nato mora voznik poprijeti za volan.

Start&stop zadnje generacije omogoča izklop motorja pod hitrostmi dva kilometra na uro (štirikolesni pogon) oziroma pod sedem kilometrov na uro pri spredaj gnanih A7. Pri podvozju je serijski sistem audi drive select, ki omogoča spreminjanje nastavitev odzivnosti volana, menjalnika, motorja in vzmetenja. Za doplačilo so na voljo dinamično krmiljenje, dve izvedbi športnega vzmetenja in zračno vzmetenje, ki ima pri modelu S7 bolj čvrsto nastavitev.

PB121045.1415800791.JPG.c.600px.jpg
Audi A7 sportback ostaja posebnež med velikimi petvratnimi kupeji. Ob osvežitvi je zadržal zunanje mere, dolg je 4,97 metra in velik 565 litrski in lahko dostopen prtljažnik, ki se odpira z zadnjim steklom.

Sprva pet strojev, skromnejša poraba

Motorjev je trenutno pet, vsi so varčnejši kot prej, kasneje bosta na voljo še najmočnejša predstavnika oznake S in RS. Največja novost je dvolitrski turbo štirivaljnik, ki nadomešča 2,8 litrski klasični šestvaljnik. Novinec zmore 185 kilovatov (252 konjskih moči) s porabo 5,9 litra in precej več moči od predhodnika. Najvarčnejši je trilitrski turbodizel z oznako ultra, močjo 160 kilovatov in porabo 5,2 litra. V ponudbi pa so še trilitrski TDI s 200 oziroma 235 kilovati, šestvaljni bencinar s kompresorjem 3.0 TFSI s 245 kilovati, ter modela S7 in RS7 z vrha ponudbe in močjo 331 oziroma 412 kilovatov. Vsi motorji so povezani z novim sedemstopenjskim menjalnikom z dvema sklopkama, le najmočnejši dizel ima osemstopenjsko klasično avtomatiko. Cene se pričnejo pri 55.800 evrih za motor 2.0 TFSI s prednjim pogonom, trilitrski turbodizel s 160 kilovati in prednjim pogonom stane 62 tisočakov, zmogljivejši dizel 3.0 TDI z 200 kilovati in štirikolesnim pogonom dobrih osem tisočakov več, RS7 pa 154 tisoč evrov.

Skromni cilji na skromnem trgu

Distributer Porsche Slovenija želi v prihodnjem letu z A7 sportbackom doseči polovični delež v konkurenci velikih petvratnih kupejev, kar pa glede na majhnost trga pomeni le 15 do 20 vozil letno.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Okolje & energija
TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube
Okolje & energija
ENERGETIKA
Okolje & energijaPetra Sovdat TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube

Lastna proizvodna cena elektrike iz šoštanjske termoelektrarne je po neuradnih podatkih trenutno približno dvakratnik tržne.

FINANCE
Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala?
Finance
Špela Mikuš Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala? 2

Na koncu gre pri obeh taktikah omejevanja tehnoloških velikanov za svoj lastni interes, za interes "lokalnih" podjetij.

FINANCE
Transport in logistika
Bo Avtobusno postajo Ljubljana prevzel Nomago?
Transport in logistika
Potniški promet
Transport in logistikaNataša Koražija Bo Avtobusno postajo Ljubljana prevzel Nomago? 2

Nomago že upravlja 15 avtobusnih postaj v Sloveniji, med vsemi pa je poslovno najzanimivejša prav ljubljanska.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
V Slovenijo zapeljal prihodnji "best seller" znamke Ford
Avto
AvtoJure Šujica V Slovenijo zapeljal prihodnji "best seller" znamke Ford 1

Ford tourneo courier naj bi pomenil nadomestilo za opuščene enoprostorce, kupce pa naj bi pritegnil z nekoliko bolj terenskim videzom, prostornostjo, predvsem pa ceno, ki se začne pri dobrih 24 tisoč evrih.

FINANCE
Predlog: v NS Triglava ostaja nekdanji član uprave Triglava in Petrola Igor Stebernak, na novo prihaja Rok Ponikvar
Finance
SKUPŠČINA
Tanja Smrekar Predlog: v NS Triglava ostaja nekdanji član uprave Triglava in Petrola Igor Stebernak, na novo prihaja Rok Ponikvar

Predlagana dividenda je 1,75 evra bruto na delnico

FINANCE
Prevozi
Uspešno leto 2023 za avtobuse MAN
Prevozi
PrevoziMarko Čopi Uspešno leto 2023 za avtobuse MAN

Prihodnje leto bo že polovica mestnih avtobusov MAN električnih, leta 2030 pa že 90 odstotkov vseh avtobusov MAN v Evropi.

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Kje bo v poletni sezoni največ gradbenih inšpektorjev
TOP Gradbeništvo
INŠPEKCIJE
TOP GradbeništvoTanja Smrekar Kje bo v poletni sezoni največ gradbenih inšpektorjev

Preverjali bodo vgrajene gradbene materiale, z delovno inšpekcijo pa bodo opravili akcijo na večjih gradbiščih.