Slovensko predstavništvo Opla je včeraj, dober mesec in pol pred uradnim prihodom na naš trg, v Centru varne vožnje Vransko predpremierno razkril novo opel corso. Oplova novinka na naš trg pride šele ob prelomu leta, zato podrobnosti o cenah še niso znane. Kako se novinka pelje, pa smo pred kratkim ugotavljali na prvih preizkusnih vožnjah.
Novo corso je razkrila voditeljica Lorella Flego, tretja mačka dogodka pa je bila plišasta različica Choupette, mačke Karla Lagerfelda, ki igra eno od glavnih vlog v oplovi kampanji.
Nova, že peta generacija corse nadaljuje uspešno pot njenih predhodnic. Od leta 1982 se je corsa namnožila v 12,4 milijona izvodih. V zadnji izdaji je zrasla do 4,02 metra zunanje dolžine, dobila je sodobne trivaljne turbo motorje in druge tehnične novosti. Aktualna corsa je letos v Sloveniji, kljub priletnosti, našla že 1052 kupcev in si pridobila skoraj 10-odstotni tržni delež. S prodajo pa je za 120 vozil prehitela rezultate v enakem obdobju lani.
Oplova kampanja z mačko Schoupette