Avto

37-letna Ljubljančanka Mazdi pomagala do svetovnega rekorda

Slovenska dirkačica Nina Jerančič je s sedmimi kolegi v 24 urnem maratonu v Nemčiji podrla svetovni hitrostni rekord, vozila je s povprečno hitrostjo prek 221 kilometrov na uro

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

23.10.2014 04:07
Čas branja: 2 min

Japonska Mazda se je naskoka na svetovni rekord na ovalu v nemškem Papenburgu lotila s tremi ekipami v treh povsem serijskih mazdah6 z dizelskim motorjem CD175. Na stezi je dosegla več rekordov, najpomembnejšega pa je osvojila tudi s pomočjo ekipe katere članica je bila tudi slovenska dirkačica Nina Jerančič. Pri Mazdi so zapisali, da je Jerančičeva kot edina ženska predstavnica med 23 tekmovalci v treh ekipah svojo nalogo opravila idealno.

nina10.1414029749.jpg.s.600px.jpg
Nina Jerančič je v svoji karieri osvojila 50 mednarodnih zmag in še štiri naslove prvaka v kartingu na domačem asfaltu. Preizkusila se je tudi kot športna novinarka na slovenski komercialni televiziji.

Prek 221 na uro in 24 ur na stezi

Skupaj s še sedmimi kolegi v ekipi je Jerančičeva 24-urni maraton zaključila z rekordno povprečno hitrostjo 221,072 kilometra na uro, kar je najboljši rezultat doslej v kategoriji serijskih avtomobilov z dizelskim motorjem prostornine 2,0 do 2,5 litra s stoječim startom. Dosedanju rekord za serijske avtomobile z dizelskim motorjem je bil 209,824 kilometrov na uro. Vsaka od treh Mazd je obenem postavila tudi več drugih hitrostnih rekordov na različne razdalje ali čase.

Ljubljančanka se je z bencinom zastrupila pri devetih letih

Nina Jerančič je 37-letna ljubljančanka, ki je že od otroštva zastrupljena z bencinom. Pri rosnih devetih letih je pričela tekmovati kartingu v prvenstvu Jugoslavije, tri leta kasneje se je že podala v tujino, s 15 leti pa se je na Danskem kot edina ženska med 120 moškimi v kvalifikacijah uvrstila na visoko 13. mesto. Njen talent so opazili v italijanskem karting moštvu Tony Kart v katerem so se kalili tudi sloviti dirkači Formule 1 kot so Michael Schumacher in Jarno Trulli. Z novo ekipo se je udeleževala dirk v Evropi, v ZDA in v Hong Kongu. S 16 leti starosti pa se je preizkusila še za volanom formule ford na nekaj dirkah v Avstraliji.

Na najvišji stopnički je stala 50 krat

Njena kariera se je nadaljevala v italijanskem avtomobilskem klubu ACI, kjer si je nabirala izkušnje za volanom formule renault campus, tako kot dirkača formule 1 Ralf Schumacher in Jacques Villeneuve. Kasneje pa je nabirala izkušnje še v angleškem moštvu AEM s formulo lotus, za Jolly klub pa v turističnem razredu. Za volan GT avtov se je usedla v porschejevem supercupu v Zeltwegu, med leti 2004 in 2007 pa je tekmovala v prvenstvu ferrari challenge. V svoji karieri je osvojila 50 mednarodnih zmag in še štiri naslove prvaka v kartingu na domačem asfaltu. Sočasno se je preizkusila kot športna novinarka na slovenski komercialni televiziji.

Mazda6-Worldrecord-01-jpg72.1414029944.jpg.s.600px.jpg
Mazde6 so na ovalu nemškega papenburga 24 krožile s povprečno hitrostjo prek 221 kilometrov na uro.

Pisane ekipe, menjave voznikov vsako uro in pol

Mazda se je na hitrostni preizkus pripravila z zelo pisanimi ekipami. V vsaki je bil vsaj en profesionalni dirkač ter novinarji in avtomobilski zanesenjaki izbrani z mazdinim natečajem v Nemčiji tekom poletja. Vozila so v 24 urah prepeljala po več kot 5.300 kilometrov, vozniki pa so se za volanom izmenjavali na poldrugo uro in pri tem s polnim plinom prevozili čez 300 kilometrov. Pri tem niso smeli voziti v zavetrju, hkrati pa so morali z izredno natančnostjo slediti paraboličnim zavojem na koncu ovala, da pri tem ne bi izgubljali hitrosti. Dodatno nevarnost je predstavljal občasno močan veter, možen nalet živali in nevihta tik pred koncem.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Triglav: kaj je udarilo po njihovem dobičku 2022 in 2023
Finance
ZAVAROVALNICA
Tanja Smrekar Triglav: kaj je udarilo po njihovem dobičku 2022 in 2023

Iz letnega poročila: zakaj je predlanski rezultat po novem izguba namesto stomilijonski dobiček? Tudi zaradi davkov.

FINANCE
Kamniški podjetnik: Javni uslužbenci bi morali tekmovati v spodbujanju gospodarstva
Finance
KAMNIŠKI RAZVOJNI FORUM
Jana Petkovšek Štakul Kamniški podjetnik: Javni uslužbenci bi morali tekmovati v spodbujanju gospodarstva 1

Na Kamniškem razvojnem forumu bomo govorili o nujni podpori gospodarstvu ter iskanju razlikovalnih prednosti, ki jih ima kamniška občina veliko.

FINANCE
IKT
Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTKlemen Koncilja Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?

Slovenija je ob pospešku digitalizacije posla ostala zadaj, vsaj kar zadeva spletno poslovanje B2B. Še vedno se namreč ukvarjamo predvsem s CRM.

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.

FINANCE
Transport in logistika
Črna luknja železniških naložb: vlagamo veliko, kdaj pridejo učinki?
Transport in logistika
Infrastruktura
Transport in logistikaNataša Koražija Črna luknja železniških naložb: vlagamo veliko, kdaj pridejo učinki? 1

Bi lahko prenovo železnic načrtovali bolj racionalno? Cene gradbenih del vrtoglavo naraščajo, projekti se vlečejo več let in se dražijo, učinki na potovalne hitrosti pa so skromni. Zakaj?

FINANCE
Okolje & energija
To so kandidati za energetske nagrade Financ 2024
Okolje & energija
Okolje & energijaNataša Koražija To so kandidati za energetske nagrade Financ 2024

Letošnje energetske nagrade Financ bomo podelili na konferenci Dnevi energetikov, ki bo 16. in 17. aprila.

FINANCE
Manager
S presežnim denarjem od odpornosti do antifragilnosti
Manager
ManagerBoštjan Usenik S presežnim denarjem od odpornosti do antifragilnosti

Vodilni vsakega slovenskega podjetja bi sami zase morali vedeti, zakaj poslujejo tako, kot poslujejo, a se hkrati vprašati, ali je to tudi najboljša pot za podjetje dolgoročno. In naj cilj ne bo zgolj vzdrževanje odpornosti, temveč pridobivanje dolgoročne antifragilnosti podjetja na globalni ravni.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)