Bencinskemu smartu forfour, ki ga izdelujejo v novomeškem Revozu, se bo v prihodnjih letih pridružil tudi električni. S tem bo področje e-mobilnosti v Sloveniji dobilo novo dimenzijo. Že zdaj pa šempetrska Letrika izdeluje motorje za Renaultovega twizyja. Možnosti, da bi v Sloveniji proizvajali električne avtomobile, ki bi bili plod slovenskega znanja, pa so zelo majhne.
Slovenska podjetja že izdelujejo komponente za električne avtomobile, v prihodnosti pa naj bi, tako načrtujejo, pri nas izdelovali tudi električni avtomobil, in sicer Daimlerjevega smarta forfour. V Revozu ga bodo le izdelovali, vanj ne bo vloženega slovenskega znanja. V Revozu, ki je v stoodstotni lasti francoskega Renaulta, možnosti za sodelovanje s slovenskimi partnerji v okviru skupnih izdelkov ne vidijo, bi pa bilo dobrodošlo na področju delitve znanja in informacij.
Zdaj že proizvodnja komponent
Med vidnejšimi podjetji, ki proizvajajo komponente za električne avtomobile, je Letrika, ki izdeluje električni motor za Renaultovega twizyja. Njihova dejavnost temelji na mehatronskih pogonskih sistemih, ki vsebujejo generatorje za električne motorje s pripadajočimi krmilniki oziroma elektronskimi kontrolnimi enotami, ki upravljajo mehatronske sisteme.
Prenos znanja na obnovljive vire energije
Znanja iz avtomobilskega sektorja na področju elektronskih kontrolnih enot so prenesli na področje obnovljivih virov energije. Trgu bodo ponujali manjše fotovoltaične elektrarne za dom, moči do 10 kilovatov, ki se bodo lahko uporabljale tudi za polnjenje baterij električnih avtomobilov, in s tem pospešili prodor e-mobilnosti v slovenski prostor.