Avto

Francoski PSA gradi že četrto tovarno na Kitajskem

Dongfeng Peugeot Citroën Automobile, partnersko podjetje francoskega koncerna PSA, ob rasti prodaje vozil začenja z gradnjo četrte tovarne na Kitajskem - naložba je vredna 1,5 milijarde evrov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

20.10.2014 08:22
Čas branja: 1 min

Družba Dongfeng Peugeot Citroën Automobile (DPCA) je mesec in pol od prejetega dovoljenja položila temeljni kamen svoje četrte tovarne v Čengduju na Kitajskem, ki spremlja njeno rast prodaje na tem trgu. V tovarni s proizvodno zmogljivostjo 360 tisoč vozil letno bodo proizvajali vozila znamk Dongfeng Citroën, Dongfeng Peugeot in Dongfeng Fengshen, zlasti v razredih športnih terenskih vozil ter večnamenskih vozil. Prvi avtomobil bo proizvodno linijo zapustil konec leta 2016. Dongfeng je sicer drugi največji kitajski avtomobilski proizvajalec, letos pa je postal 14-odstotni lastnik Peugeota.

peugeot-kitajska.1413785787.jpg.s.960px.jpg

Zmogljivosti DPCA trenutno obsegajo tri tovarne v Wuhanu, v dveh izmenah lahko naredijo 750 tisoč vozil letno. S četrto tovarno bodo proizvodne zmogljivosti DPCA leta 2016 presegle milijon vozil. Gre za eno pomembnejših etap na poti do zastavljenega cilja v načrtu Back in the Race, ki predvideva milijon prodanih vozil Peugeot in Citroën na Kitajskem leta 2017 ter 1,5 milijona vozil do leta 2020.

V prvih devetih mesecih leta 2014 je DPCA na Kitajskem prodala 518 tisoč vozil, kar je 30-odstotna rast na trgu, ki je zabeležil 11-odstotno rast. Letos naj bi sicer tam prodali več kot 700 tisoč vozil.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
Manager
Balon v vzvratnem ogledalu
Manager
ManagerBoštjan Usenik Balon v vzvratnem ogledalu

Se Elon Musk morda s svojo retoriko zgolj podi za polnejšim balonom UI, po tem ko je vse bolj izpraznjen balon električnih vozil pustil za seboj v vzvratnem ogledalu?

FINANCE
Topjob
Primerjava OECD za leto 2023: Golob stisnil davčni primež
Topjob
OBDAVČITEV DELA
TopjobLana Dakić Primerjava OECD za leto 2023: Golob stisnil davčni primež 2

Davčni primež je bil lani v državah OECD 34,8-odstoten, v Sloveniji pa 43,3-odstoten, kar je še vedno zelo visoko. Prav tako smo tik pod vrhom po prispevkih zaposlenih. Kako se primerjamo s tujino?

FINANCE
Kakšne so brezžične tehnologije v industrijskem okolju in kako se zaščititi pred napadi
PRO
Finance
Redakcija Tovarna leta Kakšne so brezžične tehnologije v industrijskem okolju in kako se zaščititi pred napadi (PRO)

Na konferenci Pametna industrija bomo med drugim izvedeli, kakšne brezžične tehnologije v industrijskem okolju ima Cisco Systems in kako Smart Com povečuje odpornost organizacij pred kibernetskimi tveganji

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
International
Why the EU's New Migration Pact Matters
FINANCE
ESG
Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih
ESG
Kje smo pri ESG
ESGAna Ivančič Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih

Analiza: ESG prinaša večje dohodke, prihranke pri stroških, večji je delež motiviranih zaposlenih in večja je verodostojnost blagovne znamke.