Avto

Toyotini hibridi se množijo s svetlobno hitrostjo

Skoraj polovico toyotinih hibridov v zadnjih 17 letih so pokupili Japonci, 36 odstotkov Američani in 11 odstotkov Evropejci

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

14.10.2014 09:15
Dopolnjeno: 14.10.2014 10:50
Čas branja: 1 min

Toyotina vizija, predstavljena leta 1997, se uresničuje s svetlobno hitrostjo. Takrat je bil predstavljen prvi serijski hibrid prius z bencinskim in električnim motorjem Takešija Učijamade - očeta hibridnega priusa in današnjega predsednika Toyote.

Prvi je tipal trg in počasi prepričeval kupce, med leti 1997 in 2002 jih je našel 70 tisoč. Druga generacija je bil precej uspešnejša, med leti 2003 in 2009 je našla 1,2 milijona kupcev, tretja generacija ki je na trgu še danes pa je ta mejnik presegla že v treh letih.

Toyota-prius-1.1413275281.jpg.c.600px.jpg
Prva toyota prius je med leti 1997 in 2002 našla 70 tisoč kupcev, poganjala sta jo 1,5 litrski bencinski motor s 53 kilovati in elektro motor - skupna moč sklopa je bila 74 kilovatov, povprečna poraba pa 5,1 litra bencina na sto kilometrov.

Toyota-Prius-2004-1600x1200-wallpaper-09.1413276024.jpg.s.600px.jpg
Prius druge generacije je prinesel zmogljivejši 1,5 litrski bencinar s 57 kilovati ter elektro motor s 50 kilovati - skupna moč je bila 84 kilovatov, povprečna poraba pa 4,3 litra. Med leti 2003 in 2009 je prius II našel 1,2 milijona kupcev.

Toyota-Prius-Plug-in-Hybrid-2013-1600x1200-wallpaper-01.1397768679.jpg.s.600px.jpg
Prius tretje generacije je na trgu od leta 2009, do danes je našel že prek tri milijone kupcev, tehnično pa je še sodobnejši od prvih dveh. Poganjata ga 1,8 litrski bencinski motor s 73 kilovati in elektro motor s 60 kilovati moči - skupna moč je 100 kilovatov, povprečna poraba pa 3,7 litra. Lani se je priusu pridružila še različica z zunanjim polnjenjem plug-in hybrid, novi prius z dvolitrskim motorjem prihaja prihodnje leto.

V 17 letih se je prodaja hibridov širila iz priusa na druge modele, tako toyotine kot lexusove, številke pa so strmo rasle iz 19 tisoč v letu 2000, 235 tisoč v letu 2005, 690 tisoč v letu 2010 do 1,28 milijona lani. V tem času je na ceste zapeljalo 7,05 milijona hibridov obeh znamk, letno povprečje je dobrih 400 tisoč. V zadnjih nekaj letih pa se je skupna prodaja povečala za več kot milijon na leto. Za zadnji milijon so pri Toyoti potrebovali le devet mesecev. Podatke o prodaji v Sloveniji vključimo popoldne.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
ESG
Zakaj morajo podjetja pri ESG-poročanju računati na maraton v sprintu
ESG
Izzivi trajnostnega poročanja
ESGAna Ivančič Zakaj morajo podjetja pri ESG-poročanju računati na maraton v sprintu
FINANCE
Dražbe
Stanovanja, apartmaji in vila, ki jih lahko kupite na slovenski in hrvaški obali
Dražbe
DražbeRedakcija Dražbe Stanovanja, apartmaji in vila, ki jih lahko kupite na slovenski in hrvaški obali

Katere počitniške nepremičnine se dajo trenutno kupiti na dražbah.

FINANCE
Okolje & energija
Mervarjeva analiza: Električna energija v Sloveniji je med cenejšimi, omrežnina pa druga najcenejša
Okolje & energija
Električna energija
Okolje & energijaNataša Koražija Mervarjeva analiza: Električna energija v Sloveniji je med cenejšimi, omrežnina pa druga najcenejša 1

Razlog za morebitno krčenje in slabše rezultate velikih porabnikov električne energije niso visoke cene električne energije, ampak ohlajanje povpraševanja na glavnih trgih, meni šef Elesa Aleksander Mervar

FINANCE
Prevozi
Nova Scanijina delavnica v Kranju bo letno delala vsaj 330 servisnih ur
Prevozi
PrevoziMarko Čopi Nova Scanijina delavnica v Kranju bo letno delala vsaj 330 servisnih ur

Nova servisna delavnica bo odprta le med tednom do 16. ure. Omogoča sočasno vzdrževanje šestih tovornih vozil, predstavniki Scanie pa ne izključujejo možnosti širitve.