Avto

Toyotini hibridi se množijo s svetlobno hitrostjo

Skoraj polovico toyotinih hibridov v zadnjih 17 letih so pokupili Japonci, 36 odstotkov Američani in 11 odstotkov Evropejci

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

14.10.2014 09:15
Dopolnjeno: 14.10.2014 10:50
Čas branja: 1 min

Toyotina vizija, predstavljena leta 1997, se uresničuje s svetlobno hitrostjo. Takrat je bil predstavljen prvi serijski hibrid prius z bencinskim in električnim motorjem Takešija Učijamade - očeta hibridnega priusa in današnjega predsednika Toyote.

Prvi je tipal trg in počasi prepričeval kupce, med leti 1997 in 2002 jih je našel 70 tisoč. Druga generacija je bil precej uspešnejša, med leti 2003 in 2009 je našla 1,2 milijona kupcev, tretja generacija ki je na trgu še danes pa je ta mejnik presegla že v treh letih.

Toyota-prius-1.1413275281.jpg.c.600px.jpg
Prva toyota prius je med leti 1997 in 2002 našla 70 tisoč kupcev, poganjala sta jo 1,5 litrski bencinski motor s 53 kilovati in elektro motor - skupna moč sklopa je bila 74 kilovatov, povprečna poraba pa 5,1 litra bencina na sto kilometrov.

Toyota-Prius-2004-1600x1200-wallpaper-09.1413276024.jpg.s.600px.jpg
Prius druge generacije je prinesel zmogljivejši 1,5 litrski bencinar s 57 kilovati ter elektro motor s 50 kilovati - skupna moč je bila 84 kilovatov, povprečna poraba pa 4,3 litra. Med leti 2003 in 2009 je prius II našel 1,2 milijona kupcev.

Toyota-Prius-Plug-in-Hybrid-2013-1600x1200-wallpaper-01.1397768679.jpg.s.600px.jpg
Prius tretje generacije je na trgu od leta 2009, do danes je našel že prek tri milijone kupcev, tehnično pa je še sodobnejši od prvih dveh. Poganjata ga 1,8 litrski bencinski motor s 73 kilovati in elektro motor s 60 kilovati moči - skupna moč je 100 kilovatov, povprečna poraba pa 3,7 litra. Lani se je priusu pridružila še različica z zunanjim polnjenjem plug-in hybrid, novi prius z dvolitrskim motorjem prihaja prihodnje leto.

V 17 letih se je prodaja hibridov širila iz priusa na druge modele, tako toyotine kot lexusove, številke pa so strmo rasle iz 19 tisoč v letu 2000, 235 tisoč v letu 2005, 690 tisoč v letu 2010 do 1,28 milijona lani. V tem času je na ceste zapeljalo 7,05 milijona hibridov obeh znamk, letno povprečje je dobrih 400 tisoč. V zadnjih nekaj letih pa se je skupna prodaja povečala za več kot milijon na leto. Za zadnji milijon so pri Toyoti potrebovali le devet mesecev. Podatke o prodaji v Sloveniji vključimo popoldne.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Vlagatelj Maks
Prvomajski prazniki ljubljansko borzo obarvali zeleno
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Prvomajski prazniki ljubljansko borzo obarvali zeleno
FINANCE
Avto
Škodin land rover z Nove Zelandije
Avto
AvtoMiloš Milač Škodin land rover z Nove Zelandije

Zapeljali smo se s škodo trekko – terencem, ki je na osnovi prve octavie nastajal med letoma 1966 in 1972 na Novi Zelandiji.

FINANCE
Afrika izgublja čar za multinacionalke
Finance
Skromna vlaganja v proizvodnjo in manjša kupna moč prebivalstva
Bloomberg Afrika izgublja čar za multinacionalke
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Pri Prevolnik Ruplovi odkljukali, da imamo neodvisni organ za kakovost v zdravstvu. Mar res?
Finance
EVROPSKI DENAR ZA ZDRAVSTVO
Andreja Rednak Pri Prevolnik Ruplovi odkljukali, da imamo neodvisni organ za kakovost v zdravstvu. Mar res?

Kako na horuk si na ministrstvu za zdravje predstavljajo izpolnjevanje mejnikov za evropski denar iz mehanizma za okrevanje in odpornost.

FINANCE
Avto
Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov
Avto
AvtoJure Šujica Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov 3

12 cilindri je jasen poklon modelu 365 GTB4, podobna pa je tudi pogonska tehnika, ki se skriva med sprednjim kolesnim parom in voznikom.

FINANCE
Mala šola diplomacije za kmete
Finance
Jana Petkovšek Štakul Mala šola diplomacije za kmete 3

Tvorno sodelovanje bo še kako potrebno, saj so odprte še nekatere glavne zahteve, kot so zmanjšanje administrativnih bremen, redna izplačila neposrednih plačil, ukrepi skupne kmetijske politike in ureditev povsem napačno določenih bonitetnih točk.

FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 3

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge