Ko se slavni Terminator ne gre politike ali ne snema kakega novega filma, rad pokaže svojo strast do avtomobilov. Če so ga ljudje do zdaj srečnega in zadovoljnega lahko videli v kakem Mercedesovem unimogu, Hummerju, Porscheju, Bentleyu,... so bili nedvomno presenečeni ob prizoru s pariškega avtosalona. Arnie se je namreč vidno zabaval v majhnem, ljubkem in zabavnem Toyotinem mestnem trikolesniku i-Road. Kdo ve, ali bi ga Terminator zmogel prevrniti - Financam lani ni uspelo.
Schwarzenegger se sicer precej zavzema za varovanje okolja, v Parizu se je med drugim srečal s francoskim predsednikom Hollandom in vodil konferenco glede varovanja okolja in klimatskih sprememb. Toyotin električni i-Road je tako njegovo pozornost pritegnil tudi po resni plati, v Grenoblu pa naj bi mestne trikolesnike v kratkem uporabljali v okviru sistema deljenja avtomobilov.
Mali i-Road za mestne avanture
Toyotin mali električni i-Road, inovativno oblikovani trikolesnik z vrtljivim zadnjim kolesom in fiksnim prednjim kolesnim parom, je bil prvič predstavljen lani v Ženevi, od takrat pa zbuja pozornost javnosti. Avtomobilček so sicer namenili velemestom, kjer zaradi skromnih mer (širok je le 87 centimetrov) na parkirno mesto avtomobila spravimo kar dva, z njim pa zlahka smuknemo med avtomobili, ga stlačimo v ozka parkirna mesta in brez težav manevriramo na tesnih prostorih. Okoli tristo kilogramov težko vozilo ima dva električna motorja moči dveh kilovatov v prednjih kolesih, ki ju napaja litij-ionska baterija. Doseg med polnjenji, ki traja tri ure, je 50 kilometrov.
Finance so ga skušale prevrniti
Motorja i-Road živahno pospešita do omejene hitrosti 45 kilometrov na uro. Miloš Milač ga je lani preskušal na poligonu v Fujioki in ga tam gnal do konca, kljub temu pa i-Road v nobenem trenutku ni dvignil katerega od koles niti zdrsnil. "Po nekaj krogih smo se že pošteno trudili, da bi vozilce spravili iz smeri, v drsenje, morda celo v konkreten zdrs, a na srečo brez uspeha. Inženirji so predvideli vse razmere, vsaj cestne, in v i-roada vgradili veliko aktivne varnosti ter ob tem dovolili še dovolj zabave, ki je najbolj pristna ob vsakokratnem spreminjanju smeri, globokih nagibih..." smo zapisali ob preizkusu.