Ameriško svetovalno podjetje Interbrand je objavilo lestvico stotih najvrednejših blagovnih znamk s celega sveta, ki jih ocenjuje na podlagi njihove finančne moči, vpliva na odločitve potrošnikov in prihodkovnega potenciala.
V avtomobilski panogi je s 33,44 milijarde evrov najvrednejša Toyota, ki se je glede na lani okrepila za 20 odstotkov. Med stotimi blagovnimi znamkami japonski proizvajalec avtomobilov tako zaseda osmo mesto, na desetem (+8%, 27,09 milijarde) oziroma enajstem (+7%, 26,99 milijarde) pa Toyoti sledita Mercedes-Benz in BMW. Novo ime na lestvici je Land Rover, ki se je z vrednostjo 3,5 milijarde evrov uvrstil na 91. mesto.
V prvi polovici lestvice je sicer tudi japonska Honda, njena vrednost se je glede na lani okrepila za 17 odstotkov na 17 milijard evrov, na 31. mestu pa je Volkswagen. Slednji je med tistimi, ki so v zadnjem letu zmogli največji skok, saj se je vrednost blagovne znamke okrepila za 23 odstotkov na 10,8 milijarde evrov. Do 50. mesta so še tri avtomobilska podjetja, za 18 odstotkov se je okrepil Ford (39. mesto, 8,6 milijarde evrov), za 16 odstotkov Hyundai (40. mesto, 8,2 milijarde evrov), na 45. mestu pa je Audi.
Tudi nemški izdelovalec premijskih vozil je med tistimi, ki jim je v zadnjem letu uspel visok skok. Vrednost blagovne znamke se je namreč okrepila za 27 odstotkov, s tem je ime Audi vredno 7,8 milijarde evrov. Tudi Nissan se je vidno dvignil, blagovna znamka je pridobila 23 odstotkov vrednosti in dosega ceno šest milijard evrov, na 60. mestu je Porsche. Njegovo ime je vredno 5,7 milijarde evrov, na 74. oziroma 82. mestu sta Kia in Chevrolet, na 91. pa Land Rover.