Raziskava Marketwatcha, ki je zajela podatke o lastnikih deset milijonov avtomobilov, kaže na še eno od ključnih razlik med spoloma - izbiro avtomobilov. Sodeč po raziskavi smo moški razsipni in postavljaški, dame pa varčne in racionalne.
10 cars almost no women drive: t.co/ifp5xhfW6V pic.twitter.com/YITnPtDv8B-- MarketWatch (@MarketWatch) October 1, 2014
Lastniki športnih avtomobilov slovitih italijanskih znamk Lamborghini in Ferrari so v več kot 90 odstotkih moški. Znamke, ki si jih zelo redko lastijo dame so še McLaren, Aston Martin, Fisker, Ram, Lotus, Tesla, Maserati in Rolls Royce - vse sodijo v višje cenovne razrede. Statistika sicer ne pomeni, da se dame ne zavihtijo za volan ali na desni sedež omenjenih avtov, le lastijo si jih zelo redko.
In katere avtomobile kupujejo dame? Med prvo peterico najbolj priljubljenih v ZDA so miniji, kie, fiati, mitsubishiji in hyundaiji, a nobeden od njih posebej ne izstopa navzgor. Odstotek lastništva žensk pri teh znamkah je le okoli 50 odstoten.