Švedski proizvajalec vozil Volvo, ki je sicer v kitajski lasti, je "downsizing" vzel zelo resno. Njihov konceptni 2,0-litrski štirivaljni motor iz serije Drive-E so navili domala prek vseh meja, saj ponuja neverjetnih 450 "konjev".
Inženirji so štirivaljnik opremili z dvema turbo polnilnikoma, ki ju napaja električno gnan turbo kompresor. K temu so dodali tudi dvojno črpalko za gorivo, ki ga v valje vbrizgava s tlakom 250 barov. Iz Volva so ob tem sporočili, da kombinacija treh pospeševalcev moči in sistema za dovod goriva omogoča športne vozne lastnosti, sistem pa je zasnovan tako, da ni sledu o turbo luknji.
Če bo motor zagledal serijsko proiozvodnjo, bo zagotovo eden najmočnejših na svetu gledano na liter prostornine. Ponudil bo namreč 225 konjev, strupeni Bugatti veyron denimo zmore 150 konjev na liter prostornine.
Volvo tudi s tem kaže resne namene, da se v premijskem razredu resneje vmeša med sveto nemško trojico. K temu naj bi pripomogli tudi zmogljivi štirivaljniki, s katerimi bodo nadomestili podobno ali manj zmogljive ter veliko bolj požrešne šest- in osemvaljnike.