Mate Rimac, stvaritelj najhitrejšega električnega avtomobila na svetu, velja za hrvaškega Elona Muska. Po uspehu modela Concept One je iz tujine zvabil deset milijonov evrov, s tem denarjem pa zdaj razvija novo baterijo in snuje nove modele. Naslednji se bo uvrstil ob bok superšportnega in nesramno dragega Bugatti veyrona, piše Jutarnji list.
Rimac se je sicer v prvi fazi financiranja ustavil pri treh vlagateljih, prvi je bil kolumbijski magnat Frank Kanayet Yepes, ki je svoj delež s prvotnih tri povečal na šest odstotkov, potem pa je 10 odstotkov delnic družbe Rimac Automobili prevzel kitajski Sinocop Resources, ki se je pozneje preimenoval v China Dynamics. Za delež so plačali pet milijonov evrov v denarju in 20 milijonov hongkonških dolarjev v delnicah njihovega podjetja, kar skupaj pomeni sedem milijonov evrov. Poleti je dvoodstotni delež v Rimcu kupil Tak Čung Jam iz Hong Konga, ki je večinski lastnik Forbesa. Drugi tuji vlagatelji imajo v lasti 18 odstotkov Rimca.
Rimac pravi, da so se za vlaganje v podjetje zanimali številni, ki bodo imeli naslednjo možnost predvidoma prihodnje leto: "Za zdaj imamo dovolj denarja za naše načrte in se že obračamo k naslednjim projektom. Razvijamo novo baterijo, ki bo prava mala revolucija med športnimi avtomobili. Razprodana je tudi celotna proizvodnja modela Concept One - vseh osem -, naslednji gre v ZDA, potem v Nemčijo, Italijo in na Kitajsko."
"Ob tem že delamo na novih modelih, v naslednjih desetih letih načrtujemo štiri. Vsi modeli bodo športni, prvi bo v rangu Bugatti veyrona. Nato gremo stopničko nižje, kjer je Lamborghini aventador s ceno 350-400 tisoč evrov, v načrtu pa imamo tudi vstopni model, ki bo v razredu Ferrarija 458 Italia. V načrtu imamo, da bomo čez deset let lahko naredili 300-400 avtomobilov letno," sklene Rimac.
Pri Rimcu se posvečajo tudi kolesom. Ta del posla bodo oddelili v zasebno podjetje Greyp bikes, v ponudbi bodo tako gorska kot mestna kolesa. Za zdaj so prodali 30 električnih koles, v proizvodnji jih je še 28, za vsakega je treba odšteti 6.500 evrov. Širjenje ponudbe in proizvodnje zahteva tudi večje prostore, tako so napovedali širitev na obstoječi lokacijo, tiha želja pa jim je preselitev v srednjeveški dvorec Kerestinec. Proizvodnja vozil prihodnosti v zgradbi iz 14. stoletja bi bila namreč svojevrstna atrakcija, vendar pa ima to za zdaj previsoko ceno. Rimac je izpostavil tudi uspeh v Formuli E, kjer tekmujejo bolidi na električni pogon - Concept One je del službenega parka in z njim pred vsako dirko naredijo ogled proge.