Avto

Renaultova delavca cenejša od napovedi

Renault je na našem trgu predstavil novi trafic in osveženi master, sprva v dostavni oziroma furgon različici; cena od 14.300 evrov nižja od napovedane

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

07.10.2014 09:33
Dopolnjeno: 07.10.2014 09:50
Čas branja: 2 min

Renault trafic je dolgo pričakovana novost tudi na našem trgu dostavnikov. Celih 13 let se je predvsem zaradi ugodne cene uspešno kosal s tekmeci, v tem času je našel prek 1,6 milijona kupcev. Novinec prinaša veliko novosti in izboljšav, a zaradi njih ni dražji, kot je bilo napovedano.

P6300855.1404366597.JPG.c.600px.jpg
Novi trafic je po 13 letih res povsem nov, v osnovni dostavni različici dci90 stane dobrih 16 tisoč evrov, oziroma 14.300 brez DDV, kar je 700 evrov manj od prvotnih napovedi. Foto: Miloš Milač

"Novi trafic bo od predhodnika dražji med 500 in 600 evrov, ob tem pa je vsebinsko bogatejši za 1.500 do dva tisoč evrov, nižja poraba in stroški vzdrževanja pa bosta dodaten vložek po nekaj letih povsem izničila," je na julijski traficovi predstavitvi pojasnil šef trženja programa trafic in master Francois Mariotte. Slovenske cena za trafica takrat še niso bile znane. Ob prihodu na trg pa so razkrite tudi te in niso nič višje kot pri predhodniku - osnovni trafic dci90 furgon stane 14.300 evrov, za razred večji master furgon dci110 pa 15.624 evrov (brez DDV), kar je primerljivo s prejšnjima modeloma.

P6300727.jpg.n.600px.jpg
"Tovorni del je daljši za 11 centimetrov, prinaša pa dodatnih 200 litrov prostora," pojasnjuje Francois Mariotte iz Renaulta. Foto: Miloš Milač

Kaj je novega pri traficu? Oblika je korenito spremenjena, saj so oblikovalci prednjemu delu novega trafica namenili bolj položen motorni pokrov, prednji del od odbijača do vetrobranskega stekla pa je daljši za sedem centimetrov. Podatek, ki ni ravno v prid prostorski izkoriščenosti trafica poroča, da so inženirji potrebovali dodaten prostor za varnostne ojačitve in tudi motor, ki je, kljub manjši prostornini 1,6 litra, zaradi dodatnih sistemov bolj zajeten od 1,9 litrskega predhodnika. "Stranski in zadnji del trafica ni dopuščal velikih sprememb, zato je ostal skoraj nedotaknjen," pojasnjuje direktor programa trafic Philippe Divine. Dodatnih 21 centimetrov dolžine, trafic L1 je zrasel na natanko pet, L2 pa na 5,4 metra dolžine, pa je prineslo dodatne predvsem v potniški in tovorni del. Natančno je motorni del trafica vzel sedem, kabina tri, tovorni del pa preostalih 11 centimetrov prirastka, ki prinaša dodatnih 200 litrov prostora.

Več si preberite v članku iz prve predstavitve.

Renault-Master-2.1412667085.jpg.s.600px.jpg
Osveženi renault master - nekoliko posodobljena oblika, novi varčnejši motorji, veliko pomočnikov za udobnejšo vožnjo in cene od 15.624 evrov naprej.

Večji master pa je letos doživel le prenovo; ki je zajela motorje z dvojnim turbo polnilnikom in močjo od 81 do 121 kilovatov, poraba je ob tem skromnejša z 1,5 litra. Nov je sistem ESC (za nadzor stabilnosti) zadnje generacije z dodatnima funkcijama. Extended grip izboljša stik koles s podlago pri speljevanju, hill assist pa pride prav pri speljevanju na klancu. Sistem trailer assist nadzira morebitno nihanje prikolice, vzvratno ogledalo z velikim steklom v senčniku pa (tudi pri traficu) zamenjuje nadzor mrtvega kota.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
ESG
Atlantic Droga Kolinska je ESG-prvak Slovenije 2024
ESG
Izbor prvaka
ESGAna Ivančič Atlantic Droga Kolinska je ESG-prvak Slovenije 2024

Atlantic Droga Kolinska uravnoteženo uresničuje ESG-zaveze na vseh treh področjih – okolje, družba in upravljanje.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Ne potrebujem še ene delnice iz velike sedmerice
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Ne potrebujem še ene delnice iz velike sedmerice

Amazon si je opomogel kot zadnji med velikimi.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Manager
En mora voziti trolejbus
Manager
Rodoljub Petrović
ManagerRodoljub Petrović En mora voziti trolejbus 8

Kako sem sinu razložil socialno državo.

FINANCE
Kaj tehta strateški svet za davke glede nagrajevanja zaposlenih?
Finance
DAVKI
Tanja Smrekar Kaj tehta strateški svet za davke glede nagrajevanja zaposlenih?

Ena varianta je zadružno lastništvo, druga več opcijskega nagrajevanja, tretja posebne olajšave za inovativce; kakšna so nasprotovanja?

FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?
OGLAS
Finance
Finance PR Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (OGLAS)

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še posebej za tista podjetja z visoko porabo energije.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)