Avto

Vožnja je igra, tržni boj vse prej kot to

Citroënov malček se je pretekli teden pripeljal v najbolj oblegan tržni segment, kjer se je boj za kupce letos močno zaostril. Nanj bo pripravljen, ko dobi prave cene

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

29.09.2014 13:46
Čas branja: 2 min

Citroënov malček C1 prihaja iz slovaške družine tehničnih trojčkov toyota aygo in peugeot 108. Prva je že zapeljala na naš trg, peugeota 108 sploh ne bo, C1 pa se je pripeljal brez slovenskih cen. Te bodo objavljene v nekaj dneh, obljubljajo pri Citroënu Slovenija.

citroen-C1-predstavitev-001.1411990600.JPG.s.600px.jpg
Citroën C1 je eden od novih mestnih trojčkov, na trg je zapeljal pred nekaj dnevi, cen zanj še ni.

Razred majhnih mestnih avtomobilov je letos dobil veliko predstavnikov, denimo twinga in toyoto aygo, na trgu so še fiat 500 in panda, opel adam, mini in drugi. Ti pa poleg igrivosti oblik in barv, sodobne tehnike in mestne uporabnosti s seboj vozijo tudi razmeroma visoke cene, ki so razmeroma blizu razred večjim avtom. Tako je v primeru twingo/clio, aygo/yaris, še bolj pa fiat 500/punto. Slovenski trg je še naprej skromen in cenovno občutljiv, zato se košček trga namenjen malčkom deli na majhne drobtine.

citroen-C1-predstavitev-020.1411991141.JPG.c.600px.jpg

Pri Citroënu Slovenija so se vseeno odločili za nastop C1 na trgu, pretekli teden so z njim potipali javnost, zares pa pričnejo z objavo cen ki bodo znane v nekaj dneh. Na vprašanja ali bo malček dražji ali cenejši od tehničnega dvojčka ayga, kaj pa v primerjavi s twingom, v tem trenutku še ne znajo odgovoriti.

Kaj smo že zapisali o novem C1: Novi mali citroën je energičen in igriv, dvobarvne izvedenke in barvite kombinacije notranjosti pa dodatno poudarijo njegov značaj. V dolžino malček meri 3,46 metra, premer obračalnega kroga pa znaša le 9,6 metra, zaradi česar je še posebej okreten na mestnih ulicah. Prtljažnik je sicer mestnim ulicam primerno "razkošen" in pogoltne 196 litrov, ob tem je enostavno dostopen, s preklopljenimi zadnjimi sedeži pa se prostornina prtljažnika poveča na 780 litrov.

14J38

V notranjosti C1 prinaša več uporabnih tehnologij, denimo sedempalčni zaslon na dotik ali pa tehnologijo za zrcaljenje zaslona Mirror Screen, ki omogoča podvojitev prikaza in upravljanje aplikacij uporabnikovega pametnega telefona prek zaslona na dotik. Novinec bo po želji opremljen tudi s sistemom za prostoročni dostop in zagon, kamero za pomoč pri vzvratni vožnji ali pa s sistemom za speljevanje na strmini.

CL 13

Za novega Citroëna C1 sta na voljo dva bencinska motorja zadnje generacije, in sicer e-VTi 68 Airdream s petstopenjskim menjalnikom ali z robotiziranim ročnim menjalnikom ETG. Kupcem bo na voljo tudi novi motor VTi 82 iz družine PureTech, gre za 1,2-litrski trivaljnik. Poraba goriva znaša 4,3 l/100 km, emisije CO2 pa dosežejo 99 g/km. Ta motor ima 118 Nm navora in od 0 do 100 km/h pospeši v 11 sekundah. K nižji porabi in emisijam pripomore tudi masa vozila, ki znaša le 840 kilogramov.

Foto: Miha Pečoler in Citroën

citroen-C1-predstavitev-013.1411991300.JPG.n.600px.jpg

CL 13

CL 13

CL 14

CL 14

CL 14

CL 14

CL 14

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Marčni podatek: Inflacija v Sloveniji se ne znižuje, nasprotno
Finance
inflacija
Albina Kenda Marčni podatek: Inflacija v Sloveniji se ne znižuje, nasprotno 2

Če gledamo nacionalno specifično košarico, se je inflacija v Sloveniji marca celo povišala - s februarskih 3,4 odstotka na marčnih 3,6 odstotka. Tudi če gledamo vseevropsko primerljivo košarico dobrin, slovenska inflacija ne popušča

FINANCE
Triglav: kaj je udarilo po njihovem dobičku v letih 2022 in 2023
Finance
ZAVAROVALNICA
Tanja Smrekar Triglav: kaj je udarilo po njihovem dobičku v letih 2022 in 2023 1

Iz letnega poročila: zakaj je predlanski rezultat po novem izguba namesto stomilijonski dobiček? Tudi zaradi davkov.

FINANCE
Kamniški podjetnik: Javni uslužbenci bi morali tekmovati v spodbujanju gospodarstva
Finance
KAMNIŠKI RAZVOJNI FORUM
Jana Petkovšek Štakul Kamniški podjetnik: Javni uslužbenci bi morali tekmovati v spodbujanju gospodarstva 1

Na Kamniškem razvojnem forumu bomo govorili o nujni podpori gospodarstvu ter iskanju razlikovalnih prednosti, ki jih ima kamniška občina veliko.

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.

FINANCE
IKT
Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTKlemen Koncilja Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?

Slovenija je ob pospešku digitalizacije posla ostala zadaj, vsaj kar zadeva spletno poslovanje B2B. Še vedno se namreč ukvarjamo predvsem s CRM.

FINANCE
Transport in logistika
Črna luknja železniških naložb: vlagamo veliko, kdaj pridejo učinki?
Transport in logistika
Infrastruktura
Transport in logistikaNataša Koražija Črna luknja železniških naložb: vlagamo veliko, kdaj pridejo učinki? 2

Bi lahko prenovo železnic načrtovali bolj racionalno? Cene gradbenih del vrtoglavo naraščajo, projekti se vlečejo več let in se dražijo, učinki na potovalne hitrosti pa so skromni. Zakaj?

FINANCE
Okolje & energija
To so kandidati za energetske nagrade Financ 2024
Okolje & energija
Okolje & energijaNataša Koražija To so kandidati za energetske nagrade Financ 2024

Letošnje energetske nagrade Financ bomo podelili na konferenci Dnevi energetikov, ki bo 16. in 17. aprila.