Avto

Nissanov pustolovec bo osvajal tudi Slovenke

Na slovenske ceste je zapeljal novi Nissan x-trail, ki je v tretje postal drzen, praktičen in inovativen, z všečno zunanjo podobo pa bo skušal zapeljati tudi nežnejši spol. Zanj je treba odšteti najmanj 26 tisočakov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

23.09.2014 10:24
Čas branja: 3 min

high_INTL_109419.20140521090954.jpg.s.600px.jpg

Nissan x-trail je od leta 2001 veljal za robustnega in zmogljivega športnega terenca, na pogled pa je bil dolgočasen in vse prej kot lep. Na pogled nič kaj bolj všečna ni bila niti druga generacija leta 2007, a so x-trailove mačo lastnosti v 13. letih prodaje kljub vsemu prepričale 1,7 milijona kupcev po svetu. Prodajne številke so jasno potrdile, da oblika ni vse, vseeno pa so pri Nissanu v tretje ubrali drugačen pristop.

IMG-2280.1411427429.jpg.c.600px.jpg

Nova generacija namreč želi postati globalna zgodba o uspehu, v več kot 190 državah naj bi tako letno prodali več kot 500 tisoč vozil. Z všečno in drzno zunanjo podobo v stilu sodobnih Nissanov, (izbirno) sedmimi sedeži, udobjem, ter praktičnimi, inovativnimi in varnostnimi vrlinami pa naj bi letos zapeljal 60 Slovencev in Slovenk, od prihodnjega leta dalje pa 250 na leto.

IMG-2281.1411425136.JPG.c.600px.jpg

Na voljo je sedem modelov Pretežno družinski naravnani kupci bodo zanj ob zgolj enem motorju, dvo- ali štirikolesnem pogonu, ročnem ali samodejnem XTronic menjalniku ter tremi nivoji opreme odšteli med 26 tisoč (Visia, 2 WD) in 40 tisoč evrov (Tekna, 4WD), pri čemer naj bi si jih 10 odstotkov omislilo sedem sedežev.

IMG-2277.1411424970.JPG.c.600px.jpg

Z novim Nissanovim x-trailom smo se sicer popeljali že maja po portugalskih cestah, že takrat pa je mnoge presenetila ponudba zgolj enega motorja. Pod motornim pokrovom je (za zdaj) namreč le 1,6-litrski turbodizel s 96 kilovati (130 KM), ki pri 1.750 vrtljajih zmore 320 Nm navora. Poganja lahko prednji kolesni par ali vsa štiri (+810 evrov), za 1.740 evrov pa si lahko kupec pri dvokolesno gnani različici popotovanja olajša z brezstopenjskim samodejnim menjalnikom XTronic (dodelan CVT).

high-INTL-109401.1400656110.jpg.o.600px.jpg

Ponovni preizkus po slovenskih cestah je pokazal, da kakšne potrebe po večjem in močnejšem motorju sicer ni, Japonec se pelje dobro in uspešno ter brez omahovanja premaguje tudi večje klance. Pomiki ročice so natančni, prestavljanje poteka brez težav, motor pa ima dovolj navora, da omogoča tudi lenarjenje s prestavno ročico. Pri štirikolesno gnanih različicah je pogon elektronsko krmiljen s sistemom All Mode 4x4-i. Voznik s pomočjo vrtljivega gumba v kabini lahko izbira med dvokolesnim pogonom, samodejnim načinom in stalnim štirikolesnim pogonom. Novi x-trail je sicer za 90 kilogramov lažji od predhodnika, kar se pozna tudi pri za 18 odstotkov nižji porabi.

high_INTL_109414.20140521084708.jpg.c.600px.jpg

Čeprav je Nissan x-trail v tretji izdaji obdržal funkcionalnost in lastnosti terenca (od tal je oddaljen za 21 cm), je poslej tudi oblikovno prijaznejši. Navdahnjen z uspehom novega qashqaija se je namreč prelevil v pravega šarmerja, ki se mu bo težko uprl tudi nežnejši spol. Na pogled je všečen, spredaj bolj nežen, zadaj pa bolj robusten. Prednji del je oblikovan v hišnem slogu, krasijo ga tipičen V izrez in prepoznavni žarometi z LED dnevnimi lučmi, bočne karoserijske linije so gladke in preproste, takšen je tudi zadek.

IMG_6165.20140521091641.jpg.c.600px.jpg

Novinec je v dolžino zrasel za skromnih 17 milimetrov, vendar zaradi nove platforme ponuja za kar 76 milimetrov daljšo medosno razdaljo. To bosta občutila tako voznik kot sopotnik (sedeži so na novo ukrojeni s pomočjo Nase), kot tudi potniki v drugi vrsti (trije posamični in vzdolžno pomični sedeži), za doplačilo 820 evrov pa tudi v tretji vrsti - zadnja sedeža se ob neuporabi zložita v ravno dno. Vse tri vrste sedežev so ob tem razporejene kot v gledališču - vrsta za predhodno je pritrjena više, kar omogoča pogled naprej vsem potnikom.

IMG_6115.20140521085124.jpg.s.600px.jpg

Večji je tudi prtljažnik, ki zdaj ponuja 550 litrov prostora, s podrtim sovoznikovim sedežem pa lahko prevažamo do 260 cm dolge predmete. Pri tem "pametno" dvojno dno v zadku omogoča do devet različnih postavitev prtljažnika, ob tem lahko z eno potezo razdelimo prtljažnik na zgornji in spodnji del.

high_INTL_109224.20140521084749.jpg.c.600px.jpg

Na novo je ukrojena tudi notranjost, ki ob že omenjeni prostornosti ponuja boljšo ergonomijo in več odlagalnih prostorov. Armaturna plošča je pregledna, vozniku je v pomoč barvni prikazovalnik Drive-Assist, ki mu ponuja več vrst informacij. Na sredini konzole je velik zaslon razvedrilno-informacijskega sistema, ki ga je moč preprosto uporabljati. Tudi v x-trailu je na voljo sistem NissanConnect, ki za 1.020 evrov doplačila ponuja številne funkcije, tudi možnosti povezovanja s pametnim telefonom in posledično svetovnim spletom.

IMG_6160.20140521085158.jpg.s.600px.jpg

Nissan x-trail se ob tem lahko pohvali z zelo dobro izdelavo, kakovostnimi materiali in velikim naborom varnostno-asistenčnih sistemov. Vozniku so denimo v pomoč aktivna motorna zavora, aktiven nadzor poti in pomoč pri speljevanju v klanec. Omeniti velja že znani Nissanov varnostni ščit s podsistemi (zaviranje v sili, sistem za prepoznavo prometnih znakov, opozorilnik na mrtvi kot, opozorilnik o nenamerni menjavi voznega pasu) ter nadzor okolice vozila s sistemom za samodejno parkiranje.

nissan-x-trail.1411425406.jpg.n.600px.jpg

nissan-x-trail1.1411425475.jpg.c.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

Preberite tudi:

21.05.2014
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Analitiki mirijo panogo, saj pravijo, da je upad posledica minulih rasti in da se prodaja vrača na normalne ravni.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)