Fiat bo v Pomiglianu na jugu Italije med 16. in 27. oktobrom začasno zaustavil proizvodnjo male pande, saj pred iztekom leta predvidevajo upad povpraševanja po tem modelu. V začetku septembra je Fiat za nekaj dni sicer zaustavil proizvodnjo modela 500L v Kragujevcu, v Srbiji so se za prisilni počitek odločili zaradi slabše prodaje.
Pri Fiatu ob začasni zaustavitvi proizvodnih trakov nimajo večjih težav z zaposlenimi, saj jih je precej podpisalo solidarnostne pogodbe. V Pomiglianu se je tako 1.950 delavcev od skupaj 4.500 strinjalo, da bodo po potrebi delali manjše število ur in prejeli manj denarja, v zameno pa ohranili delovna mesta. Fiat se je s tem ognil odpuščanju - delavce bo potreboval za doseganje ambicioznih načrtov v prihodnji petletki, ki predvidevajo 60-odstotno rast prodaje skupine na sedem milijonov vozil -, hkrati pa lahko delavce v primeru presežka proizvodnje napoti domov.
Razred kompaktnih enoprostorcev izgublja na popularnosti, kar se pozna tudi Fordu. Slednji je že lani za 35 dni ustavil proizvodnjo modela B-max v Romuniji, letos pa so trakovi stali več kot 30 dni. Nazadnje so proizvodnjo v začetku meseca zaradi manjšega povpraševanja ustavili za devet dni. Ford je v prvi polovici leta prodal 31.500 B-maxov, kar je 18 odstotkov manj kot leto prej. V Craiovi 4.000 zaposlenih dela tudi 1,0- in 1,5-litrske EcoBoost motorje, zaustavitev trakov tako vpliva tudi na njihovo proizvodnjo.
Padec povpraševanja v jesenskih mesecih pričakujejo tudi v koncernu PSA, zato so tudi letos na Slovaškem začasno zaustavili trakove. Delavci so tako od danes na dopustu, proizvodnja modelov Citroen C3 picasso in Peugeot 208 pa bo stala dva tedna. Iz PSA so ob tem sporočili, da utegnejo proizvodnjo do konca leta občasno še ustaviti, v prvih osmih mesecih so v Trnavi izdelali 188 tisoč vozil, kar je 7,4 odstotka več kot lani. V vsem letu želijo narediti več vozil kot lani, ko je trakove zapustilo 248 tisoč vozil.