Organizacija, ki z namenom okrepitve avtomobilske panoge v Franciji združuje domače proizvajalce, ponudnike opreme in dobavitelje je pritegnila tudi Citroën. Ta je v okviru programa "Vozilo 2l/100" pripravil koncept C4 cactus airflow 2L. Z uporabo lahkih kompozitnih materialov, izboljšano aerodinamiko in vgrajenim trivaljnim bencinskim motorjem PureTech 82, ki sodelujo s tehnologijo Hybrid Air, so porabo znižali za 30 odstotkov in obdržali dinamične zmogljivosti vozila.
Francozi so se osredotočili na uporabo kompozitnih materialov na osnovi karbonskih vlaken, izkoristili so tudi dno karoserije. Koncept tako tehta le 865 kilogramov oziroma okoli sto kilogramov manj od običajnega C4 cactusa, vendar pa je avto zaradi inovativnih tehnik izdelave čvrst, varnost potnikov pa ni ogrožena. K manjši povprečni goriva pripomore tudi aerodinamika, spremenjeni so odbijači, blatniki, ogledala in platišča, še z nekaterimi izboljšavami pa so koeficient aerodinamičnega upora zmanjšali za 20 odstotkov.
Bistvo nizke porabe pa tiči pod motornim pokrovom. Za pogon C4 cactus airflow 2L skrbi pogonski sklop Hybrid Air. Motorni agregat tako poganja trivaljni bencinski motor, v kombinaciji s sistemom skladiščenja energije v obliki stisnjenega zraka, sklop povezuje samodejni menjalnik s planetnim gonilom. Nadzorna enota upravlja voznikove ukaze tako, da prilagaja energetsko porabo, celotni sistem lahko deluje v treh različnih režimih. V načinu delovanja na zrak bencinski motor z notranjim zgorevanjem nadomesti motor na stisnjen zrak, deluje lahko samo bencinski motor ali pa sistem deluje v kombiniranem načinu.