Avto

Otroštvo, odraščanje, resnost in vrnitev v otroštvo

Toyotinemu yarisu so po treh generacijah sprehoda skozi življenjska obdobja dovolili nekaj korakov nazaj k igrivosti. Novih je prek tisoč delov, cena ostaja podobna od 10.200 evrov.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

18.09.2014 18:41
Čas branja: 2 min

Novi yaris je sicer resda le prenovljen, uradno gre za generacijo 3,5, a pri Toyoti jo radi poimenujejo kar četrta, delno iz marketinških, delno pa iz značajskih razlogov. V osnovi enak avto kot leta 2011, ko je na trg pripeljala tretja generacija, je dobil nazaj nekaj tiste hudomušnosti, igrivosti in sproščenosti, ki je bila značilna predvsem za prvo, tudi za drugo, nikakor pa ne za tretjo generacijo.

DSC02601.1411056812.JPG.o.600px.jpg
Resnost je izginila, novi yaris želi ujetu značaj prvega yarisa.

Značajska nihanja oblikovalcev, inženirjev, predvsem pa vodstva Toyote na primeru yaris, v preteklosti sicer niso pustila resnejših posledic v prodaji. Zadnja generacija je v Sloveniji našla prek dva tisoč, vse tri skupaj pa prek deset tisoč kupcev. Morda so jo celo spodbudila, saj je vsaka generacija yarisa nagovarjalaa nekoliko drugačno ciljno skupino, vseskozi pa je s seboj vozila dober ugled zanesljivega, varčnega in po vrednosti rabljenega zelo trdnega avta.

Ne bom pozabil naše lektorice, ko je neki dan priplesala v službo in se prešerno pohvalila, da je za osem let stari yaris 1,3 iz kupca izvlekla 4.200 evrov, novi so se takrat prodajali po nekaj več kot deset tisočakov. Izguba vrednosti, ki govori o zelo dobri naložbi.

yaris2-mm.1411057115.JPG.n.600px.jpg
Kakovostnejši materiali, višja sredinska konzola, še pametnejši zaslon na dotik toyota touch 2, ki zna preslikati namizje vašega pametnega telefona in predvsem več živahnih barv.

To veliko velja, a za današnje čase ne dovolj. "Naši kupci se starajo, zato bi radi ujeli tudi mlajše, ti pa imajo radi barvitost, živahnost in povezljivost pametnih telefonov z avtomobilom," je zasuk pojasnil novi direktor Toyote Slovenija Gašper Picelj. Zato ima osveženi yaris povsem predelan nos, namesto odsekanih linij prednja maska riše znak X, kromirana prečka zaokroža toyotin logo, žarometa pa sta hudomušno zavihana v blatnike. V kabini so enake ostale le osnovne oblike armaturne plošče, zgornji del sredinske konzole je za 2,3 centimetra višji, v njem je nameščen zaslon na dotik toyota touch 2, ki zmore tudi preslikavo namizja pametnega telefona, materiali so debelejši in bolj mehki, torej prijetnejši na pogled in dotik, za barvitost pa poskrbijo različne barvne kombinacije. Od črno/rdeče v paketu sport, zadnja obarva velik del armaturne plošče, vrat in sedežev, do črno/svetlo rjave v paketu lounge in drugih.

DSC02599.1411057723.JPG.c.600px.jpg
Novi yaris ima čvrstejpe podvozje, natančnejši volan in, čeprav ni tako videti, prek tisoč novih delov.

Hybrid uradno pije 3,3 litre

Nekoliko so osveženi tudi stroji, denimo bencinski hibrid v yarisu hybrid s skupno močjo 73 kilovatov sedaj porabi deciliter manj, skupaj 3,3 litre. Boljša zvočna izolacije bolje tesni motorni zvok, učvrščeno podvozje in natančnejši volan prinašata več zabave med zavoji in podobno. Osvežitev res ni bila skromna, gledano skozi številke, je Toyota zanjo namenila 85 milijonov evrov in sešteto 570 tisoč delovnih ur, v primerjavi z yarisom pred prenovo je novih prek tisoč delov.

Cene od deset do slabih 17 tisočakov, ciljni yaris stane med 11 in 12 tisočaki

In kako je s cenami? Po Picljevih besedah se yarisova ponudba uvršča v zlato sredino oziroma natanko tja, kjer se v tem razredu največ dogaja. Med 11 in 12 tisoč evri je prodanih polivica avtov tega razreda, Toyota pa ima v tem delu yarisa z litrskim in 1,33 litrskim bencinskim motorjem in bogato opremo stella, ki poleg varnostnih sistemov ABS in ESP, ponuja tudi prednje in stranske zračne blazine (ne pa tudi zračnih zaves in voznikove kolenske blazine), klimatsko napravo, zaslon na dotik, bluetooth povezljivost, 15 palčna lahka kolesa in še marsikaj. Na dnu je yaris 1.0 luna s tremi vrati in ceno 10.200 evrov, na vrhu pa yaris hybrid s ceno od slabih 14 do 16.600 evrov.

Foto: Miloš Milač

Toyotin glasbeni video

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zelene obveznice, varna izbira za preudarne vlagatelje

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

Preberite tudi:

30.07.2014
23.04.2014
27.02.2014
13.06.2012
24.05.2012
23.04.2012
12.10.2011
01.05.2009
10.12.2008
04.06.2008
12.12.2007
26.04.2007
21.02.2007
22.02.2006
07.12.2005
08.10.2003
03.04.2003
FINANCE
Avto
Citroën razkriva sedemsedežni SUV C3 aircross
Avto
AvtoMiloš Milač Citroën razkriva sedemsedežni SUV C3 aircross

Novi C3 aircross je krepko zrasel, dolg je 4,39 metra in ponuja tri sedežne vrste. Poleg bencinskega bo na voljo tudi elektropogon.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Manager
Nova uredba, še en papirnati tiger
Manager
ManagerGorazd Suhadolnik Nova uredba, še en papirnati tiger

Lobisti so poskrbeli, da se bomo še bolj dušili v odpadni embalaži, le plastiko bo zamenjal papir.

FINANCE
Manager
Kako so zminirali reševanje krize z embalažo in odpadki
Manager
Zakonodaja EU
ManagerGorazd Suhadolnik Kako so zminirali reševanje krize z embalažo in odpadki 3

Zaradi interesov industrije se je izjalovil poskus, da EU z novo uredbo ukroti nenasitno porabo plastične in papirnate embalaže.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)