Renault bo na domačem avtosalonu pokazal študijo eolab oziroma recept za en liter porabe na 100 prevoženih kilometrov. Hibrid dimenzij današnjega clia bi se na cestah lahko znašel leta 2020, recept za varčnost pa so predvsem zmanjševanje teže, izboljšana aerodinamika in popolnoma nova tehnologija ZE Hybrid, ki omogoča vožnjo brez izpustov.
Študija je za okoli 400 kilogramov lažja od povprečnega vozila tega razreda, za 30 odstotkov pa je izboljšana tudi aerodinamika - količnik zračnega upora ima koeficient 0,235. Za razvoj koncepta so uporabili jeklo, aluminij in streho iz magnezija, ki tehta le dobre štiri kilograme, pokrov motorja se ne odpre, s tem ni potrebe po mehanizmu, tanjše je tudi vetrobransko steklo.
Za pogon skrbi bencinsko-električni sklop. Ta po informacijah iz Renaulta zagotavlja majhno porabo goriva, liter na 100 kilometrov in mobilnost brez emisij na razdalji do 60 km in pri hitrosti do 120 km/h. Za osnovo so Francozi vzeli litrski atmosferski motor z 52 kW iz novega twinga ter mu dodali elektromotor s močjo 50 kW. Tristopenjski menjalnik moč prenaša na prednja kolesa, pri tem sta prvi dve prestavi namenjeni le elektromotorju, tretja pa klasičnemu.
Študija eolab ob tem ponuja futuristično notranjost, ima štiri sedeže in 11-palčno tablico. Armaturna plošča je v celoti digitalna in nastavljiva po višini, med posebnostmi karoserije pa je asimetrična postavitev vrat. Na levem boku so zgolj voznikova vrata, na desnem pa dvoja, pri čemer se zadnja odpirajo "samomorilsko".